Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 15 september 2011 @ 13:41:

Maar actie moet er nu komen.

Ik zeg: Het familiediner, Bonje met de buren, de rijdende rechter, diva's draaien door?Zolang je maar niet Danny de Munk van Zand Erover stuurt. Straks denken ze dat hij de dwerg is waarmee ze moeten werpen.
dan zijn ze in ieder geval even afgeleid.
Eerst broekrokverbranding en nu dit; de zijwand van ons clubhuis is beklad. Hier helpt geen Danny de Munk of EO meer tegen, vrees ik. We zullen te wapen moeten. Het is niet anders.

[img]http://www.netwerk.tv/data/files/imagec ... e-6636.jpg[/img]
quote:spuka schreef op 08 september 2011 @ 20:13:

BEO's! Ik ben ten huwelijk gevraagd! Door Vivaegel. Heel romantisch met rozen enzo.

We trouwen in broekrok hebben we bedacht. En Leo wil jij ons trouwen?

We zijn op dit moment bezig om ons huwelijk voor te bereiden. Hebben jullie nog ideeën?

Spoek!

Ik had dit helemaal niet gezien!

Vanzelfsprekend trouw ik jullie!

Gefeliciteerd!

We kunnen zelf cupcakes bakken en grotchampignons vullen met kaas en zo.

Wel uitkijken dat we darmflora e.d. even apart zetten, zodat dat het niet in de gerechten belandt.
Leo, ben helemaal opgelucht. Vivaegel is al een tijdje een grote fan van je en je maakt haar helemaal blij met je 'ja'. Ik moet nu alleen oppassen dat ze niet 'ja' tegen jou gaat zeggen.

Cupcakes en grotchampignons vind ik een goed idee.

Iets anders. Naar aanleiding van de cursus trouwen met je trauma vroeg ik me even af wat je aan moet als je trouwt met een vrouw met een trauma rondom trouwen.

Ik zit even te puzzelen wiens aura kleuren je aan moet houden of dat je de kleur van je partner aan moet houden of moeten we gewoon verstandig zijn en de regenboogtrui aantrekken? Ik ga er nog maar even over chanten.

Ik lees dat mijn darmflora als behangplaksel of als zaad gebruikt is. Nou, t zal wel flink gaan schimmelen, want ik was bij de dokter vandaag en t zag er niet al te best uit. Ik raad de pot die t gebruikt heeft aan om zelf ook maar even naar de dokter te gaan. Leo, heb jij een telefoonlijst van de gebruikers? Of zal ik het maar gewoon op het prikbord hangen?
Nee, Spuka, voor je gaat trouwen (of samenwonen) moet je echt samen je nieuwe aura kleuren uitzoeken en "inwonen". Pas dan kun je je eigen trauma-aura achter je laten... Werkt als een zonnetje, als ik de buurvrouw mag geloven. Zij zijn gegaan voor beige met een randje blauw (afstandelijke mensen, dan krijg je dat, mijn keus zou het niet zijn...), en een van de vrouwen van de cursus darmflora (ken jij misschien ook wel) heeft een palet van herfstkleuren gemaakt. Haar bevalt het prima!
Elynn die spuitactie komt niet van de potten van het COC hoor. Dat waren de Poolse travestieten die last hadden van de Turkse alcoholici. Die waren namelijk gisteren even naar ons clubhuis uitgeweken, omdat ze uit het zaaltje bij de Gereformeerde Kerk waren gezet. Daar was namelijk een maaltijd voor christenen en moslims. En daar was een strikt alcohol verbod. Maar goed, die mannen kwamen dus aan, al lekker ingedronken, en zagen de travestieten die op het dak bezig waren. Nou, je weet zelf hoe die mannen vrouwen mensen eruit zien als ze aan het travestieten zijn...

De Turken vergisten zich en dat was geen prettig gezicht.
quote:lionlily schreef op 16 september 2011 @ 22:43:

Nee, Spuka, voor je gaat trouwen (of samenwonen) moet je echt samen je nieuwe aura kleuren uitzoeken en "inwonen". Pas dan kun je je eigen trauma-aura achter je laten... Werkt als een zonnetje, als ik de buurvrouw mag geloven. Zij zijn gegaan voor beige met een randje blauw (afstandelijke mensen, dan krijg je dat, mijn keus zou het niet zijn...), en een van de vrouwen van de cursus darmflora (ken jij misschien ook wel) heeft een palet van herfstkleuren gemaakt. Haar bevalt het prima!Nou, als ik bij die ene vrouw ben (ja ik ken haar) dan weet ik niet hoe snel ik weer weg moet wezen. Die herfstkleuren hebben echt een zeer negatief effect op me. Zelfs midden in de zomer ontwikkel ik een acute herfstdepressie en die blijft dan aanhouden tot het echt herfst wordt. Sinds ik het verband zag kom ik bij haar niet verder dan het tuinhek, tenzij de blaadjes dwarrelen, dan wil ik nog wel eens een kopje thee blijven drinken.
quote:eleonora schreef op 15 september 2011 @ 08:10:

De heren hadden trouwens allemaal verschillend gekleurde zakdoeken uit hun achterbroekzak hangen van de week. Zag er heel fleurig uit!

Misschien dat wij ook iets meer opleuken met een sjaaltje hier en daar?Jij bent ook zo veranderlijk als het weer vroeger was hè? Ik meen mij nog een hysterisch telefoontje te herinneren waarin je riep: "Ow Spoek nu gaan ze me dwingen om een sjaaltje te dragen!!"
Zo'n sjaal niet wat voor je Leo?

Ik waai met de mode mee Spuka, je kent me.....

Leuke sjaal.

Ik weet niet of 'ie in mijn BR achterzak past alleen.

O, is Egelviva fan?

Van mijn kookkunst, TP's of zangcapaciteiten? Goh, ben helemaal gevleid!

Ik beloof dat ik op zal letten dat er door de juiste mense 'ja' wordt gezegd.

Hang een briefje op het prikbord joh.

Als ik zie wat er al hangt (uitnodigingen tot darkroombezoek, SM feesten en travestietenshows), daarbij valt jouw boodschap niet uit de toon hoor.
Ach Leo, dan zet je m toch met een kruissteekje vast, haske hip.
Meiden, mijn aura is volledig in de war! Ik had een reading vandaag en de lezer noemde mijn aura geel!! Met oranje en zachtgroene tinten!! Ik ben helemaal van de wap.

Heb ik hiervoor de cursus "Ik wil een ander aura" en "Kleur je Emotie" gevolgd?!

Mijn aura hoort rood, met paars en een beetje chocoladebruin te zijn, wat een aanfluiting. Het heeft vast met die COC te maken... Echt hoor, helemaal in de war...

Help!!
O, ik snap wat er aan de hand is Lion. Jij hebt Elynns aura, die zit in de oranje met geel. Ik ben bang dat er per ongeluk 'ge-auraswapt' is bij het kleuren.

Dat krijg je als je de COC heren een kleurenreading laat doen.

Sorry hoor maar ik vind echt dat jullie het zelf doen.

Het wérkt gewoon niet, de integratie.
*Komt naarstig op zoek naar haar aura binnenstormen,*
O, fijn, ik zie dat Spuka mijn aura heeft. Maar waar is het hare dan? Ik heb geen ander aura omgeswapt gekregen. Het is kaal rond mijn lijf en ziel.

Spoek, ik kom morgen wel even bij je langs op de solex om het op te halen. Doen we meteen even en kopje zevenbladthee.
hangt Spuka's aura niet in de vlaggenmast?
ik ga wel even 'praten' met de voorzitter van het COC Jean Pol want die ken ik wel. Hep nog bij me zoon op de visvereniging gezeten namelijk
Elynn, ik denk toch echt dat IK jouw aura heb, als ik Leo mag geloven! En ik wil het graag kwijt, ik voel me niet lekker....

Ik hang wel een briefje op, misschien heeft iemand mijn aura gezien... Jammer, Elynn, dat jij hem niet hebt!

Meds, als je toch gaat praten, misschien kun je vragen waarom ik een zadelhoesje gemaakt van een condoom op mijn fiets had gekregen. Daar ben ik niet van gediend. Ik probeer mijn perineum te verstevigen, zie je. En aardbeiensmaak doet het niet goed daar...
O gut, Lion, dat dat heb ik ook weleens gehad. Aardbeien en perineum vormen echt een catastrofale combinatie. Hoop dat het meevalt met de puisten en vellen. Misschien even deppen met doveneteltinctuur. Wil nogal 's helpen.

Verder: ik heb mijn aura (of in elk geval het aura waarvan ik denk dat het van mij is) opgehaald bij Spoek. Voelt goed. Ik hou deze. Lekker bakkie zevenbladthee had ze. Met een kaakje van gierst en tarwezemelen. Ook niet te versmaden.

Enne, Meds, doe je kalm aan? Elke keer als jij orale dingen gaat doen (praten, duhhh) lopen er zaken schromelijk uit de hand. We zitten momenteel zo krap bij kas dat we ons die forse schadeclaims niet kunnen permitteren.
Ik heb trouwens een idee voor een nieuwe cursus. Bedacht me net dat het seizoen van bikini en laat het vlees maar hangen voorbij is en dat de BEO-geaarde vrouw zich de komende maanden weer in de (vaak knellende) broekrok zal hijsen. Er mogen dus weer wat kilo's af.

Nu schijnen veel paddenstoelen een vetafdrijvend effect te hebben. En na wat geëxperimenteer (zal jullie de details besparen) blijkt de zwam het beste resultaat op te leveren. Heb een mooi najaarsprogrammaatje in elkaar gedraaid en wil dit binnenkort presenteren onder de titel Slank met paddestoelen, zwammen tot je een ons weegt.
@ Elynn: Ik geef me alvast op.

Zwammen kan ik als de beste en slank moet ik nog worden.

@ Iedereen: Wat een heerlijk topic om te lezen!
Had Sjan pol Shampoo nog wat te melden, Meds?
Ik voel me echt bijzonder prettig zo zonder aura.

Denk dat ik veel meer los moet laten, ga dus zondag meedoen met het naakt-bomen-knuffelen en maandag ga ik naar de cursus: zonder is meer.

Mocht iemand mijn aura zien, zeg maar dat ik over een week of wat weer tijd voor haar heb.
spuka wijzigde dit bericht op 21-09-2011 21:12
Reden: oeps, eerst lezen dan reageren
% gewijzigd
Elynn, ik bedank vriendelijk voor je zwam je slank cursus, heb gisteren een proefpakket van je gehad en na 24 uur op het toilet zakken me alle broekrokken van t bevallige derrière. Wat nu dus niet eens meer derrière mag heten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven