Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
vrijdag 23 september 2011 om 23:30
quote:spuka schreef op 23 september 2011 @ 21:17:
Zijn jullie nu allemaal aan die Zwam-je-slank begonnen? Ik zit hier in het clubhuis en er is werkelijk niemand, mis ik iets?Nee, hoor, ik zit gewoon al 3 (!!!!) dagen aan 1 stuk me slank te zwammen op mijn toilet. Bedankt, Elynn... Maar het lijkt alsof het niet de goede uitwerking op me heeft. Kan dat aan mijn aura liggen, btw, of eigenlijk het ontbreken van?
Zijn jullie nu allemaal aan die Zwam-je-slank begonnen? Ik zit hier in het clubhuis en er is werkelijk niemand, mis ik iets?Nee, hoor, ik zit gewoon al 3 (!!!!) dagen aan 1 stuk me slank te zwammen op mijn toilet. Bedankt, Elynn... Maar het lijkt alsof het niet de goede uitwerking op me heeft. Kan dat aan mijn aura liggen, btw, of eigenlijk het ontbreken van?

zaterdag 24 september 2011 om 09:07
Kan iedereen die op de pot zit daar nú afkomen ja, graag? Neem een strip imodium en hup, naar de Kamasutrabeurs. Sorry van de 'toon' en zo die ik gebruik, ik zal wel weer bazig zijn en dergelijke maar ik loop in mijn eentje met die recyclecondooms te leuren, vandaag komt Dies Roelvink, die wél bereid was mee te werken aan de promotie en er is zelfs niemand om die man in zijn gele zwemslip te helpen.
Alle hens aan Dries dames!
PS
Dat van die toon maak ik later wel goed in de confrontatieklas 'berouw van je snauw'.
Alle hens aan Dries dames!
PS
Dat van die toon maak ik later wel goed in de confrontatieklas 'berouw van je snauw'.

zaterdag 24 september 2011 om 11:02
Jaja, Leo, ik ben al onderweg. Ik oefen alvast voor de kastanjeschietwedstrijd door hem anaal in te brengen. Twee vliegen in 1 klap. Je ziet hem wel zitten door de transparante broekrok, maar dat is maar even niet anders. Ik heb wel mijn billen laten harsen voor de gelegenheid. Jij ook?
Ik help Dries wel, hij heeft nog een handje hulp tegoed van die keer dat hij me heeft toegezongen toen ik die operatie had, weet je nog?
Oja, en ik ben van de partij bij berouw van je snauw, dus pas maar op.
Ik help Dries wel, hij heeft nog een handje hulp tegoed van die keer dat hij me heeft toegezongen toen ik die operatie had, weet je nog?
Oja, en ik ben van de partij bij berouw van je snauw, dus pas maar op.

zaterdag 24 september 2011 om 11:26
Lieve Leo, meisje toch. Ik zou niets liever willen dan Dries met zijn slip helpen, maar sta voorlopig nog wel even tot mijn liezen in de drap de sloot te dempen op zoek naar Spuka's aura. Een van de COC leden vond het nodig zich in drag aan het slootslempen te wagen en is hem daarbij verloren, dus staat de milieupolitie hier nu te zeiken over de kwaliteit van het oppervlaktewater.
zaterdag 24 september 2011 om 15:29
Yette, dankjewel! Ik ben al weer helemaal klaar met het leven zonder aura. Ik ben zo bevattelijk voor alles. Zo zonder aura merk je pas wat een aura voor je afweer doet. Nog geen week zonder en er huizen al allerlei virussen in me. Ik snap wel dat het oppervlaktewater vervuild als daar een aura in geworpen wordt, dan komen alle gifstoffen natuurlijk vrij. Wel fijn dat ik zonder de slakkenkuur nu een fris en schoon aura krijg.
Douche je wel even voordat je m brengt? Ik heb net mijn zoon de tent laten dweilen.
Douche je wel even voordat je m brengt? Ik heb net mijn zoon de tent laten dweilen.

zaterdag 24 september 2011 om 16:52
zaterdag 24 september 2011 om 21:18
zondag 25 september 2011 om 12:35

zondag 25 september 2011 om 12:58
goed idee yette. Laten we ons ook vooral herinneren dat we destijds besloten hebben tot samen ongesteld zijn omdat we dan maar 1 x per maand labiele mensen in het clubhuis hebben gedoe hebben ipv steeds weer een andere hysterica.
Was ook zo'n organisatie elke keer....dan konden we weer geen zweethutsessie doen omdat Spuka haar periode had en de andere keer ging Leo over de rooie (pun intended) omdat vond dat we haar cyclus belachelijk maakten als we tomatensoep aten bij de lunch.
Misschien kunnen we beter tijdens de maandelijke stonde het clubhuis sluiten. Kunnen de COC' ers er mooi gebruik van maken.
Was ook zo'n organisatie elke keer....dan konden we weer geen zweethutsessie doen omdat Spuka haar periode had en de andere keer ging Leo over de rooie (pun intended) omdat vond dat we haar cyclus belachelijk maakten als we tomatensoep aten bij de lunch.
Misschien kunnen we beter tijdens de maandelijke stonde het clubhuis sluiten. Kunnen de COC' ers er mooi gebruik van maken.
zondag 25 september 2011 om 13:20
quote:lionlily schreef op 24 september 2011 @ 21:18:
[...]
Zeker! Je moet je condooms weken in citroensap, dat werkt als een tierelier! Doe ik al jaren, helemaal veilig, ik heb drie kinderen, maar helemaal vrijwillig gekregen
Ik heb de hele nacht in de citroensap gelegen en heb nu open wonden in plaats van eczeem. Denk dat we elkaar mis hebben verstaan, die latexallergie kwam door de Kamasutra-BR van Leo.
Gelukkig heeft Yette mijn buurjongen weer laten gaan en heb ik mijn aura weer, dan kan ik tenminste weer wat weerstand opbouwen.
[...]
Zeker! Je moet je condooms weken in citroensap, dat werkt als een tierelier! Doe ik al jaren, helemaal veilig, ik heb drie kinderen, maar helemaal vrijwillig gekregen
Ik heb de hele nacht in de citroensap gelegen en heb nu open wonden in plaats van eczeem. Denk dat we elkaar mis hebben verstaan, die latexallergie kwam door de Kamasutra-BR van Leo.
Gelukkig heeft Yette mijn buurjongen weer laten gaan en heb ik mijn aura weer, dan kan ik tenminste weer wat weerstand opbouwen.
zondag 25 september 2011 om 15:47
Dat tomatensoepdrama herinner ik me iets anders Starshine, maar vanwege de lieve vrede zal ik mijn mond er verder over houden. Ik was die middag in elk geval zwaar teleurgesteld in bepaalde personen, of beter gezegd, in hun gedrag.
Spuka, bijtent zuur ga je tegen met Johannesbloemolie. En tegen de pijn kan je een jointje roken.
Spuka, bijtent zuur ga je tegen met Johannesbloemolie. En tegen de pijn kan je een jointje roken.
zondag 25 september 2011 om 15:48
Ik merk dat ik alles opnieuw moet instellen, welke week was nou ook al weer de 'laat maar vloeien' week?
Hoe doen we dat nu trouwens met de Potten van het COC? Vind dat die aan moeten sluiten bij ons hoor, anders is het terug bij af. Wellicht komt het algehele gevoel van onbegrip wel doordat de Potten ons ritme gevoel verstoren.
Hoe doen we dat nu trouwens met de Potten van het COC? Vind dat die aan moeten sluiten bij ons hoor, anders is het terug bij af. Wellicht komt het algehele gevoel van onbegrip wel doordat de Potten ons ritme gevoel verstoren.
donderdag 29 september 2011 om 12:50
donderdag 29 september 2011 om 13:07
Kan iemand me even vertellen wanneer ik stondetechnisch los moet, want sinds m'n tweede chakra door dat legertje Joegoslaven wijd open is gewrikt, loop ik volkomen uit de pas met de maandelijkse rode vloed. Iemand nog enig idee wat helpt om de boel weer in het gareel te krijgen?
Leo, ik heb voor Dries Roelvink ooit een regenboogzwemslip gehaakt. Pittige klus nog, want net als bij de ouwe trouwe gele waarin je hem kunt uittekenen, wilde ik aan de voorzijde een vulruimte maken (voor een sok of banaan, want Dries is door Moeder Natuur, om het maar 's eufemistisch uit te drukken, bepaald niet rijkelijk bedeeld, weet ik door Meds orale uitspattingen uit betrouwbare bron).
Ding netjes opgestuurd in een envelop met een eigenhandig gemaakt filigraanwerkje. Gooit de man 'm in de kliko. Want: 'Niet sexy en schadelijk voor m'n imago.' Tsss. Sindsdien zeg ik dus: Dries, Dikke Doei. Hij hijst zichzelf maar mooi in die gele slip van 'm.
Leo, ik heb voor Dries Roelvink ooit een regenboogzwemslip gehaakt. Pittige klus nog, want net als bij de ouwe trouwe gele waarin je hem kunt uittekenen, wilde ik aan de voorzijde een vulruimte maken (voor een sok of banaan, want Dries is door Moeder Natuur, om het maar 's eufemistisch uit te drukken, bepaald niet rijkelijk bedeeld, weet ik door Meds orale uitspattingen uit betrouwbare bron).
Ding netjes opgestuurd in een envelop met een eigenhandig gemaakt filigraanwerkje. Gooit de man 'm in de kliko. Want: 'Niet sexy en schadelijk voor m'n imago.' Tsss. Sindsdien zeg ik dus: Dries, Dikke Doei. Hij hijst zichzelf maar mooi in die gele slip van 'm.

donderdag 29 september 2011 om 14:51
Ja nou eh Elynn, dikke mosterd na de maaltijd, ik heb het zelf allemaal al gedaan met Dries en zijn zwemslip.
Bleek dat hij niet in de slip zelf geholpen hoeft te worden maar dat hij iemand nodig heeft om op te steunen terwíjl hij 'm aantrekt. Appeltje, eitje.
Dat at hij, want hij was in training voor volgende zomer.
Spuka, samen menstrueren met de homoboys? Ik moet er niet aan dénken echt!
Bleek dat hij niet in de slip zelf geholpen hoeft te worden maar dat hij iemand nodig heeft om op te steunen terwíjl hij 'm aantrekt. Appeltje, eitje.
Dat at hij, want hij was in training voor volgende zomer.
Spuka, samen menstrueren met de homoboys? Ik moet er niet aan dénken echt!