Criminele gedachten :-)

01-07-2010 18:07 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Das geheim.
Je weet toch!
Er staan hier 2 interessante pakjes voor de buren.... maar die ga ik gewoon netjes afgeven als ze zo thuis komen!
Een paar kilo coke in mn koffer meesmokkelen en een aantal jaren niet hoeven werken.
Nou in de bak mag je anders gewoon wasknijpers in elkaar knutselen hoor! Kan je daar lekker shampoo en douche-tijd van kopen!
quote:Bergje65 schreef op 01 juli 2010 @ 18:10:

Een paar kilo coke in mn koffer meesmokkelen en een aantal jaren niet hoeven werken.Das niet crimi, das stom
Je weet toch!

Een paar kilo coke in mn koffer meesmokkelen en een aantal jaren niet hoeven werken.Oh en dan niet gesnapt worden he! Heerlijk even geen geldzorgen meer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 01 juli 2010 @ 18:18:

[...]

Oh en dan niet gesnapt worden he! Heerlijk even geen geldzorgen meer.In je koffer, slikken moet je
Je weet toch!
Ik had van de week een kat gevonden. Een hele lieve mooie cyperse kat. Ik vond hem zo leuk dat ik overwogen heb om geen briefjes op te hangen maar hem zelf te houden... Niet gedaan hoor.. Het idee van snikkende kindertjes die niet kunnen slapen omdat Poekie kwijt is vond ik te erg.

Hij is s avonds alweer opgehaald.
Das toch niet crimi, is juist haske empatisch
Je weet toch!
Poekie zelf houden vond ik wel een Crimi gedachten... slechter dan dat wordt ik helaas niet....

Een paar kilo coke in mn koffer meesmokkelen en een aantal jaren niet hoeven werken.Dan hoef je heeeeel veeeel jaren niet te werken Lekker van bv de Thaise zon genieten
Je weet toch!
quote:muchacha wrote on 01 July 2010 @ 18:13:

[...]

Das niet crimi, das stom En naast stom ook zo ontzéttend out-of-fashion!...
Smokkelen, bij mij is dat gelukkig altijd goed gegaan, nu rij ik alleen soms zwart
Je weet toch!
quote:mika65 schreef op 01 juli 2010 @ 18:33:

[...]

Dan hoef je heeeeel veeeel jaren niet te werken Lekker van bv de Thaise zon genietenGister een docu gezien dat ze in Peru ook heel gastvrij zijn hoor!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Een halfjaartje terug kwam ik onderweg naar het centrum heel veel politiewagens en motorpolitie tegen en bovendien cirkelde er een heli boven mijn hoofd.

De andere ochtend las ik in de krant dat er een bedrijf overvallen was en dat de daders er met een aanzienlijke geldsom in een vuilniszak vandoor waren gegaan.

Die zak met geld hadden ze gedumpt.... die werd later op de dag terug gevonden ergens langs de weg waar ik langs was gefietst.. en ze waren er in alle haast vandoor gegaan.

Bij het idee dat ik naar alle waarschijnlijkheid heel dicht in de buurt met een vuilniszak met veel geld met niet geregistreerde nummers ben geweest, heeft me toch wel even beziggehouden..

Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.

Ik denk toch wel afgegeven wanneer ik de herkomst zou weten.... of zou ik er toch een klein stapeltje hebben afgehaald?

Had ik het gewild, had ik het vast niet gedurfd.

Dus meer uit angst voor de gevolgen dan uit pure eerlijkheid...

Slecht hé?
Ik heb regelmatig diverse maffia-gedachten. Noem me haatdragend, ik noem het trots, haha.
Nee joh, als je het naar de pliesie brengt steken zij het in hun zak.
Je weet toch!
quote:ivy1970 schreef op 01 juli 2010 @ 19:01:

Ik heb regelmatig diverse maffia-gedachten. Noem me haatdragend, ik noem het trots, haha.Soldaat
Je weet toch!
Ik hoopte deze week een dikke portemonnee te vinden, met 2000 euro of zo...

Als je zoveel geld verliest -dacht ik- kun je het wel missen...

Niets gevonden overigens...
Mijn criminele gedachten? Ik zal ze ongetwijfeld af en toe hebben maar ik kom er even niet op. Waarschijnlijk zou ik de grootste cyber-crimineel op aarde willen worden of zo. Als het ware voor god spelen.

Waar dit me wel aan doet denken is de morele dilemma discussie methode, ik weet niet of dat het iemand van jullie iets zegt. Het vond z'n oorsprong in de oudheid, bij Socrates.

http://en.wikipedia.org/wiki/Socratic_method

Het idee van deze MDD methode is om in kleine groepjes dit soort onderwerpen te bespreken 'wat zou jij doen als'. Het moet mensen aanzetten tot het onderzoeken van hun eigen instellingen en de bewustwording van de gevolgen.

De methode hanteert 'trainer traint trainer', iedereen kan het leren en het is de bedoeling dat het zich op die manier door de maatschappij verspreid, zoals een (in dit geval positieve) olievlek.

Dit wordt op scholen toegepast, bij (sport-)verenigingen, in werkkringen, noem maar op. Interessant concept.
quote:mylenevalerie schreef op 01 juli 2010 @ 18:37:

[...]

Gister een docu gezien dat ze in Peru ook heel gastvrij zijn hoor!

Maar ik vergeet erbij te vermelden dat ik NIET aangehouden wordt. Ik lever mn vracht keurig af bij mn plaatselijke contact, ik cash direct een paar ton, en er ligt een ticket klaar, terug naar Nederland.

Wishfull thinking???
quote:Bergje65 schreef op 01 juli 2010 @ 19:23:

[...]

Maar ik vergeet erbij te vermelden dat ik NIET aangehouden wordt. Ik lever mn vracht keurig af bij mn plaatselijke contact, ik cash direct een paar ton, en er ligt een ticket klaar, terug naar Nederland.

Wishfull thinking???
Je weet toch!
Ik wil af en toe wat kinderen wurgen of mijn man onder het cement storten en de buurvrouw onder het tuinpad tegelen. Verder ben ik heel lief hoor.
MILF in the making ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven