Criminele gedachten :-)

01-07-2010 18:07 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:DarkRosePrincess schreef op 01 juli 2010 @ 19:36:

Ik wil af en toe wat kinderen wurgen of mijn man onder het cement storten en de buurvrouw onder het tuinpad tegelen. Verder ben ik heel lief hoor.
Lol Bergje. Voor een paar kilo in je koffer krijg je ten hoogste een paar duizend euro, echt geen ton

Mmm, criminele gedachte niet zo zeer. Maar wil een collega van me zo een harde rotschop geven dat ze in het ziekenhuis terecht komt.

Ow wacht, das mishandeling en natuurlijk strafbaar..dus toch crimineel
Perfectionisme is niet perfect...
Ik wil m'n buurvrouw met m'n hockeystick (jaja, ik zit op hockey) keihard op d'r kop rammen.

Gelukkig komt de buurman van de andere kant zo effe op bezoek met een blow...

Best gezellie, in Hoerwijk

En ik wil nog veel meer doen maar eigenlijk ben ik van het gebroken geweertje dus dat is tegen m'n principes.
Je weet toch!
En ik wil sommige (nou ja de meeste) agenten voor klootzak uitmaken maar das ook strafbaar en ik vergeet m'n ID vaak dus....
Je weet toch!
Kun je beter in Keikduinn zitten Much,tussen de witte boorden en nul tolerantie die kakkers
Allemaal NSB'rs!
Je weet toch!
quote:muchacha schreef op 01 juli 2010 @ 20:05:

Allemaal NSB'rs!Sorry, ik bedoelde Duindorp
Je weet toch!
quote:plompiedom schreef op 01 juli 2010 @ 20:02:

Kun je beter in Keikduinn zitten Much,tussen de witte boorden en nul tolerantie die kakkers Das pas echt crimineel!
Je weet toch!
Soms als ik in een min of meer opgefokte stemming raak, omdat ik in het verkeer gehinderd of genegeerd word, en ik me vogelvrij voel op mijn fiets, en iedereen doet ook maar wat, regels ho maar, en ik hád hier wel Voorráng Jááh!! Zou ik zo graag een doos eieren in mijn mand voorop willen hebben, en er dan zoééntje péts achterop het achterhoofd van hij-die-mij-snijdt hij-zal-het-weten-ook stuk te gooien.

Of tók, zo tegen de zijruit van die auto die van links komt, en uit balorigheid gewoon tegen iemand wiens gezicht mij niet aanstaat. Dat zou ik nooit doen, zomaar.
M'n kind met 2 pannendeksels wakker maken en er nog een emmerttje ijskoud water met ijsblokjes over heengooien.

Maja, das geluidsoverlast of gaat ie zelf dfe pliesie bellen
Je weet toch!

Hier ook een mini-crimi, vaak de neiging om manlief zijn rotzooi van het balkon te gooien, rot ettertjes van de fiets te schoppen, en gister de neiging om alle kinderen van de schommel te jagen omdat mijn uk er op wou.

Ook wens ik stiekem ook elke dag dat ik heel veel geld vind, zodat ik lekker kan shoppen en ook dat plotseling mijn werk afbrand enz.

Maar voor de rest ben ik een vredelievend persoon
Zoon kwam ineens met een gevonden brommer thuis en hij heeft geen, nah ja, lama.

Hij is gelukkig niet gepakt, de lul! EEn ander wel dus hij kwam erweer goed vanaf. Criminele zoon die ik heb
Je weet toch!
Gooi je schoonmoeder uit het raam.....en de .....

Verder zou ik graag mijn buren wegchanteren en de muren uitbreken, zodat we een grote woning hebben. En geen irritante buren meer!
quote:Bergje65 schreef op 01 juli 2010 @ 18:10:

Een paar kilo coke in mn koffer meesmokkelen en een aantal jaren niet hoeven werken.Of doordat je veel geld hebt gekregen, of doordat je een aantal jaar in de bak zit
quote:lichtpuntjes schreef op 18 juli 2010 @ 17:39:

[...]

Of doordat je veel geld hebt gekregen, of doordat je een aantal jaar in de bak zit In de bak moet je tegenwoordig ook werken.
MILF in the making ;-)
Dat wil je niet weten.
quote:DarkRosePrincess schreef op 19 juli 2010 @ 13:56:

[...]

In de bak moet je tegenwoordig ook werken. Och ja idd ben je dubbel genaaid dus
quote:muchacha schreef op 01 juli 2010 @ 18:36:

Smokkelen, bij mij is dat gelukkig altijd goed gegaan, nu rij ik alleen soms zwart Grapje? (dat van het smokkelen)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Tuurlijk Calvijn. Het is een post van Much.

Verder hetzelfde als HTFC.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven