CV bijvullen

23-02-2025 10:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wellicht een domme vraag, maar ik ga hem toch stellen.
Wanneer moet je je je cv bijvullen?

Mij is altijd geleerd dat hij niet onder de 1,5 mag komen.
Nu heb ik al een paar weken problemen met water dat niet snel warm wordt, ik moet mijn kraan verder opendraaien dan voorheen voor het eens warm wordt. Zou dit kunnen komen omdat hij eigenlijk bijgevuld moet worden?

Hier al meerdere malen een ''discussie'' over gehad met een familielid; de waterdruk loopt namelijk gewoon op als ik de kachel hoger zet dus dan is bijvullen niet nodig?
'S nachts zet ik mijn CV op 14, en ja, dan blijft de waterdruk inderdaad op 1.5 staan

Voorheen stond mijn CV 's nachts op 15, maar ik had op een gegeven moment het idee dat hij dan vaker aansloeg en dat vond ik zonde
Vanochtend gelukkig warm kunnen douchen, maar toen ik even later warm water wou pakken was het weer hetzelfde liedje.
De vrouw aan de telefoon vroeg of ik gereset had en dat had ik, dat er geen foutcode was had ik ook goed gezien, aldus de monteur.

Vorige week bleken er namelijk meerdere foutcodes te zijn, maar ik zag ze nooit! hoe is dat bij jullie?

Ook nog even over dat resetten: ik drukte altijd 1 keer op de R, maar volgens internet moet dat 5 seconden zijn. Geen idee of dat wat uitmaakt, maar toen ik dat dus had gedaan en het systeem 5 minuten z'n werk heb laten doen (opstarten) deed hij het weer.
Toch heb ik niet afgebeld mede omdat ik straks een week weg ben en elke keer moeten resetten ook niet helemaal normaal is

Ze heeft trouwens ontlucht, bijgevuld en er een nieuwe cardrge ingedaan
Voor wat ik weet, bij de Remeha gaat het display fel branden en knippert er een foutcode in beeld. Als je gewoon de waterdruk in beeld ziet zonder dat de achtergrond van het display is verlicht, dan is er voor zover ik weet geen storing.

Voor een eventuele reset haalde ik altijd de stekker even uit het stopcontact.
.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven