Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
dinsdag 15 december 2009 om 17:52
quote:mamalief schreef op 15 december 2009 @ 17:51:
Voor mij niet Jacky, hier is het eten bijna klaar.
Heb helemaal geen trek maar da's geen nieuws.
Hier ook Bam.. maar die hapjes zijn lekkerder dan de bloemkool van de Cock
oh.. wel in de nieuwe stoompan gekookt.. ben dus wel heel klein beetje benieuwd
Voor mij niet Jacky, hier is het eten bijna klaar.
Heb helemaal geen trek maar da's geen nieuws.
Hier ook Bam.. maar die hapjes zijn lekkerder dan de bloemkool van de Cock
oh.. wel in de nieuwe stoompan gekookt.. ben dus wel heel klein beetje benieuwd
dinsdag 15 december 2009 om 17:54

dinsdag 15 december 2009 om 17:59
Nou zeg.. even afgeleid door werk telefoontje en hebben jullie alweer 4 pagina's volgeluld.. tjemig..quote:rosanna08 schreef op 15 december 2009 @ 17:22:
Boogje, ben je er al uit wat voor auto je koopt? Nee nog niet... zat toch in eerste instantie naar Volvo S60 of Peugeot 607 te kijken.. of vind je dat niks?
Boogje, ben je er al uit wat voor auto je koopt? Nee nog niet... zat toch in eerste instantie naar Volvo S60 of Peugeot 607 te kijken.. of vind je dat niks?

dinsdag 15 december 2009 om 18:00
dinsdag 15 december 2009 om 18:01
quote:boogje schreef op 15 december 2009 @ 17:59:
Nou zeg.. even afgeleid door werk telefoontje en hebben jullie alweer 4 pagina's volgeluld.. tjemig..
[...]
Nee nog niet... zat toch in eerste instantie naar Volvo S60 of Peugeot 607 te kijken.. of vind je dat niks? ik zal ff googlen
Nou zeg.. even afgeleid door werk telefoontje en hebben jullie alweer 4 pagina's volgeluld.. tjemig..
[...]
Nee nog niet... zat toch in eerste instantie naar Volvo S60 of Peugeot 607 te kijken.. of vind je dat niks? ik zal ff googlen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 15 december 2009 om 18:02
quote:boogje schreef op 15 december 2009 @ 18:00:
[...]
Zo te horen heb je gelijk wat mijn durp betreft .. maar goh.. zoveel ziekenhuizen... gaat niet goed met de gezondheid?? zware operatie gehad?Ik heb inderdaad niet vooraan gestaan toen de gezondheid uitgedeeld werd.. deze operatie was vrij zwaar maar niet echt zwaar qua gezondheid.. was eigen keuze
[...]
Zo te horen heb je gelijk wat mijn durp betreft .. maar goh.. zoveel ziekenhuizen... gaat niet goed met de gezondheid?? zware operatie gehad?Ik heb inderdaad niet vooraan gestaan toen de gezondheid uitgedeeld werd.. deze operatie was vrij zwaar maar niet echt zwaar qua gezondheid.. was eigen keuze

dinsdag 15 december 2009 om 18:04
quote:Bianca40 schreef op 15 december 2009 @ 17:24:
Mannen zijn moeilijk van makkelijkheid, als je wat vraagt dan zeggen ze : Ach... kijk maar, maakt mij uit. En dan weet je - als vrouw- nog niks Wat is dat nou voor rare vrouwenlogica.. Als een vrouw vraagt; wil wil jij vanmiddag doen?.. Shoppen?.. sauna? of naar opa en oma?.. en ik zeg "maakt me niet uit.. ik vind alles best".. dan ben ik dus moeilijk?.. ... makkelijker kunnen we het niet maken.. wel leuker..
Mannen zijn moeilijk van makkelijkheid, als je wat vraagt dan zeggen ze : Ach... kijk maar, maakt mij uit. En dan weet je - als vrouw- nog niks Wat is dat nou voor rare vrouwenlogica.. Als een vrouw vraagt; wil wil jij vanmiddag doen?.. Shoppen?.. sauna? of naar opa en oma?.. en ik zeg "maakt me niet uit.. ik vind alles best".. dan ben ik dus moeilijk?.. ... makkelijker kunnen we het niet maken.. wel leuker..