Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zaterdag 12 december 2009 om 21:36
Mijn neefje slaapt hier. Wilde ik hem naar bed gaan brengen bleek hij zijn tas met kleding en zijn slaapknuffel bij de supermarkt te hebben laten liggen. Drama kind jammeren dat hij zijn hond wilt. Snel de plus gebeld (was al over achten) gelukkig namen ze op en mocht ik de tas nog komen halen. Was wel heel lief want ze bleven op ons wachten.
Hij ligt nu lekker te slapen gelukkig.
Hij ligt nu lekker te slapen gelukkig.
zaterdag 12 december 2009 om 21:46
zaterdag 12 december 2009 om 21:48
zaterdag 12 december 2009 om 22:23
zaterdag 12 december 2009 om 22:27
zaterdag 12 december 2009 om 22:29
Ik kijk overigens geen tv, geluid kan ik horen.
Er is hier zeg maar iemand anders de baas in huisover de afstands bediening. Gelukkig zijn er 2 pc's.
Eerder toen er nog maar 1 laptop was, kwam het voor dat ik geen pc had en geen tv kon kijken omdat hij dubbelde zeg maar.
Klinkt belachelijk toch? Is wel echt zo.
Met een beetje mazzel heb ik snel een huisje/appartementje en ben ik de baas over alles wat een stekker heeft!
Het voordeel is wél dat ik ontzettend goed kan nagelslakken, had tijd zat om dat te oefenen 's avonds!
Er is hier zeg maar iemand anders de baas in huisover de afstands bediening. Gelukkig zijn er 2 pc's.
Eerder toen er nog maar 1 laptop was, kwam het voor dat ik geen pc had en geen tv kon kijken omdat hij dubbelde zeg maar.
Klinkt belachelijk toch? Is wel echt zo.
Met een beetje mazzel heb ik snel een huisje/appartementje en ben ik de baas over alles wat een stekker heeft!
Het voordeel is wél dat ik ontzettend goed kan nagelslakken, had tijd zat om dat te oefenen 's avonds!