Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zaterdag 12 december 2009 om 23:05
zaterdag 12 december 2009 om 23:08
HONOLULU - Surfliefhebbers hebben dinsdag bij het tropische Hawaïaanse eiland Oahu hun hart kunnen ophalen. Voor het eerst sinds 2004 wordt er een legendarische surfwedstrijd gehouden op reusachtige golven tot wel vijftien meter hoog.
De Eddie Aikau-wedstrijd, genoemd naar een surfer die in 1978 omkwam, kan alleen worden gehouden, als de golven constant 12 meter of hoger zijn. Daarom heeft deze surfcompetitie in de afgelopen 25 jaar maar acht keer plaatsgehad.
Na de eerste voorspellingen dat deze golfhoogte bereikt zou kunnen worden, trokken duizenden surfers en belangstellenden naar de stranden van Oahu. Door de drukte moest een aantal stukken strand afgesloten worden.
Aan de wedstrijd doen 28 surfers mee. De winnaar verdient 55.000 dollar.
Dit is best leuk toch BAM?
De Eddie Aikau-wedstrijd, genoemd naar een surfer die in 1978 omkwam, kan alleen worden gehouden, als de golven constant 12 meter of hoger zijn. Daarom heeft deze surfcompetitie in de afgelopen 25 jaar maar acht keer plaatsgehad.
Na de eerste voorspellingen dat deze golfhoogte bereikt zou kunnen worden, trokken duizenden surfers en belangstellenden naar de stranden van Oahu. Door de drukte moest een aantal stukken strand afgesloten worden.
Aan de wedstrijd doen 28 surfers mee. De winnaar verdient 55.000 dollar.
Dit is best leuk toch BAM?
zaterdag 12 december 2009 om 23:12
quote:gewoonpetra schreef op 12 december 2009 @ 23:05:
Drie keer in maat S van Didi is tikkie overdreven Stratego.
Maar te groot is het eigenlijk altijd daar voor mij.
Staat dan niet leuk, strakkere kleding dan ze daar hebben is mooier voor mij.
Heb maat 36, ong 1.72m en (als ik mazzel heb) 60kg, geen tieten dat scheelt ook veel
Ik ben nog "petiteriger"maar wel met tieten, uh jouw woord , dus die tuniekjes of babydolls in S krijg ik dan niet aan.
Die blijven steken, en met sjorren hoor je dan heel leuk krggggggg,
Ze hebben daar ook extra small, maar dat is echt heel krap, bij zo'n t-shirt bijv. moet je je armen bij elkaar houden, snel in de armsgaten steken en in een beweging de rest naar beneden trekken. Zit absoluut niet lekker.
Drie keer in maat S van Didi is tikkie overdreven Stratego.
Maar te groot is het eigenlijk altijd daar voor mij.
Staat dan niet leuk, strakkere kleding dan ze daar hebben is mooier voor mij.
Heb maat 36, ong 1.72m en (als ik mazzel heb) 60kg, geen tieten dat scheelt ook veel
Ik ben nog "petiteriger"maar wel met tieten, uh jouw woord , dus die tuniekjes of babydolls in S krijg ik dan niet aan.
Die blijven steken, en met sjorren hoor je dan heel leuk krggggggg,
Ze hebben daar ook extra small, maar dat is echt heel krap, bij zo'n t-shirt bijv. moet je je armen bij elkaar houden, snel in de armsgaten steken en in een beweging de rest naar beneden trekken. Zit absoluut niet lekker.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 12 december 2009 om 23:15
quote:gewoonpetra schreef op 12 december 2009 @ 23:11:
55.000 euro wauw!
Wat zou je doen met 55.000 euro?
Mooi op de bank laten staan, zo saai ben ik.
Mijn hoofd zegt dat ie op bed wil en die is tegenwoordig de baas hier in huis dus doe ik dat maar.
Als ik blijf zitten weet ik dat het morgen weer mis is met me dus ik zeg: Truste!
55.000 euro wauw!
Wat zou je doen met 55.000 euro?
Mooi op de bank laten staan, zo saai ben ik.
Mijn hoofd zegt dat ie op bed wil en die is tegenwoordig de baas hier in huis dus doe ik dat maar.
Als ik blijf zitten weet ik dat het morgen weer mis is met me dus ik zeg: Truste!
zaterdag 12 december 2009 om 23:16