Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!

08-12-2009 22:27 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren

Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.

Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.

27.000 down, 3000 to go!!

Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:

- Heb respect voor elkaar.

- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.

Veel plezier

quote:boogje schreef op 13 december 2009 @ 16:35:

tot ik later hoorde wat hij allemaal over m'n zus had verteld, en dat leek als twee druppels water op mijn verhaal...

Bedoel je dat het hele woww.. verhaal toen weg was?

Maar in mijn geval was het toch echt zo dat zij dingen vertelde die ik zelf nog niet wist.. die later pas bleken.. toen vielen voor mij de puzzelstukjes ook pas op hun plaats.
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2009 @ 16:34:

Jacky, bedoel je met wat je zegt over je vader wat ik denk dat je bedoelt?Ik had het over mijn vader met betrekking tot vermoorde mensen. Het antwoord is dan ja helaas.
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2009 @ 16:38:

oeps, ja ik bedoelde idd IBI Ok Roos.. ik dacht al.. ik heb hier nog niet veel verteld over mijn vader
Ik wil niet alles weten en heb geen behoefte aan nachtelijk bezoek maar als ik dan toch het idee heb dat man bij me is dan wil ik ook wel es eindelijk dingen uitpraten.

Langskomen en niks zeggen is ook zo onbeleefd he?

En of hij het nou wel of niet is, of ik het me nu inbeeld of niet, ik zie/merk/weet daardoor wel dingen die ik wel of niet goed doe of anders aan moet pakken.

Klink weer vaag ik weet het.
Jeetje Ibi.. wat naar meis..

Kun je er goed mee uit de weg?

Hoe lang is dat geleden?
quote:Jackyr schreef op 13 december 2009 @ 16:39:

Maar in mijn geval was het toch echt zo dat zij dingen vertelde die ik zelf nog niet wist.. die later pas bleken.. toen vielen voor mij de puzzelstukjes ook pas op hun plaats.En je had niet toevallig je afspraken kaart voor het ziekenhuis die ochtend op tafel gelegd?
IBI ik kan me herinneren dat je dat een keer verteld hebt, volgens mij op de chat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 16:41:

Klink weer vaag ik weet het.Ik vind het niet vaag klinken.. en ik zou ook zoiets hebben van langskomen... laat dan ook iets weten..
Is al lang geleden hoor. Ongeveer 23 jaar geleden toen ik 3 was. Kan er best goed mee om gaan zeker als je bedenkt dat de dader op nog geen 1o km afstand van mij woont.
ik volg je wel hoor Bammetje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 16:41:

En of hij het nou wel of niet is, of ik het me nu inbeeld of niet, ik zie/merk/weet daardoor wel dingen die ik wel of niet goed doe of anders aan moet pakken.

Misschien gebruik je hem onbewust als een soort geweten of beschermengel.. Je denkt aan em, visualiseert hem op momenten dat je ergens mee zit en je zit af te vragen hoe hij dat gedaan zou hebben of wat hij ervan zou vinden.. Ik kan me voorstellen dat dat dan ook voelt als een steuntje in de rug of een duw in de goede richting..
Oh maar Jacky hij laat me dus ook wel dingen weten zoals ik al zei maar alleen over het nu, niet over wat er geweest is.

Misschien ook beter maar ik zou zo graag meer willen weten.

Derek hielp ook niet veel
Of het nu wel of niet echt is maakt niks uit lijkt mij BAM als jij er wat uit kan halen.

Kan idd zijn dat ik er op de chat weleens wat over geschreven heb Roos.
Mooi verwoord Boogje, zit zeker wat in.
quote:boogje schreef op 13 december 2009 @ 16:41:

[...]

En je had niet toevallig je afspraken kaart voor het ziekenhuis die ochtend op tafel gelegd?

Haha.. nee.. ze wist niet meer van me dan hooguit mijn voornaam..

Zoiets verzin je toch niet? Maar zij wist het wel te vertellen
anoniem_96549 wijzigde dit bericht op 13-12-2009 17:20
Reden: privacy
% gewijzigd
Heb je met Derrek erover gesproken dan BAM?
ibi, de dader woont NU op nog geen 10 km afstand?.. .. ok.. ik weet niet alle details van het gebeuren, maar dat zou ik dan toch weer een moeilijk idee vinden..
Jeetje Jack jij hebt je portie ook wel gehad zeg
Jeeeeee Ibi.. ook dat nog.. maar goed dat de dader bekend is.. weet je ook waarom hij dat gedaan heeft?

Ik weet niet of ik daarmee om zou kunnen gaan.. maar ja.. je moet wel he.. nogmaals
Is ook een moeilijk idee Boogje. Heb na het overlijden van mijn moeder een recent adres van hem gevonden en heb dat uit zelfbescherming weggegooid. Was bang voor de gevolgen als ik het zou onthouden of bewaren. Uiteraard weet ik wel waar het ergens was.
Tnxx Ibi
Bam ik snap dat je meer wilt weten over toen.. zou ik (ook) niet uit kunnen staan.. maar goed.. hij laat wel dingen los over het nu.. kan hij geen staatslotnr doorgeven?
*gaat ff de andere post deleten *
Ik haal het straks allemaal weg hoor dan weten jullie dat

Mijn vader liet een 36 jarige vrouw en 3 kinderen onder de 8 na.

De dader heeft 15 jaar ofzo gezeten en is nu weer bij zijn gezin.
Gatver IBI wat een verhaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven