Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zondag 13 december 2009 om 16:39
quote:boogje schreef op 13 december 2009 @ 16:35:
tot ik later hoorde wat hij allemaal over m'n zus had verteld, en dat leek als twee druppels water op mijn verhaal...
Bedoel je dat het hele woww.. verhaal toen weg was?
Maar in mijn geval was het toch echt zo dat zij dingen vertelde die ik zelf nog niet wist.. die later pas bleken.. toen vielen voor mij de puzzelstukjes ook pas op hun plaats.
tot ik later hoorde wat hij allemaal over m'n zus had verteld, en dat leek als twee druppels water op mijn verhaal...
Bedoel je dat het hele woww.. verhaal toen weg was?
Maar in mijn geval was het toch echt zo dat zij dingen vertelde die ik zelf nog niet wist.. die later pas bleken.. toen vielen voor mij de puzzelstukjes ook pas op hun plaats.
zondag 13 december 2009 om 16:41
Ik wil niet alles weten en heb geen behoefte aan nachtelijk bezoek maar als ik dan toch het idee heb dat man bij me is dan wil ik ook wel es eindelijk dingen uitpraten.
Langskomen en niks zeggen is ook zo onbeleefd he?
En of hij het nou wel of niet is, of ik het me nu inbeeld of niet, ik zie/merk/weet daardoor wel dingen die ik wel of niet goed doe of anders aan moet pakken.
Klink weer vaag ik weet het.
Langskomen en niks zeggen is ook zo onbeleefd he?
En of hij het nou wel of niet is, of ik het me nu inbeeld of niet, ik zie/merk/weet daardoor wel dingen die ik wel of niet goed doe of anders aan moet pakken.
Klink weer vaag ik weet het.
zondag 13 december 2009 om 16:41
quote:Jackyr schreef op 13 december 2009 @ 16:39:
Maar in mijn geval was het toch echt zo dat zij dingen vertelde die ik zelf nog niet wist.. die later pas bleken.. toen vielen voor mij de puzzelstukjes ook pas op hun plaats.En je had niet toevallig je afspraken kaart voor het ziekenhuis die ochtend op tafel gelegd?
Maar in mijn geval was het toch echt zo dat zij dingen vertelde die ik zelf nog niet wist.. die later pas bleken.. toen vielen voor mij de puzzelstukjes ook pas op hun plaats.En je had niet toevallig je afspraken kaart voor het ziekenhuis die ochtend op tafel gelegd?
zondag 13 december 2009 om 16:44
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 16:41:
Misschien gebruik je hem onbewust als een soort geweten of beschermengel.. Je denkt aan em, visualiseert hem op momenten dat je ergens mee zit en je zit af te vragen hoe hij dat gedaan zou hebben of wat hij ervan zou vinden.. Ik kan me voorstellen dat dat dan ook voelt als een steuntje in de rug of een duw in de goede richting..
Misschien gebruik je hem onbewust als een soort geweten of beschermengel.. Je denkt aan em, visualiseert hem op momenten dat je ergens mee zit en je zit af te vragen hoe hij dat gedaan zou hebben of wat hij ervan zou vinden.. Ik kan me voorstellen dat dat dan ook voelt als een steuntje in de rug of een duw in de goede richting..
zondag 13 december 2009 om 16:45
quote:boogje schreef op 13 december 2009 @ 16:41:
[...]
En je had niet toevallig je afspraken kaart voor het ziekenhuis die ochtend op tafel gelegd?
Haha.. nee.. ze wist niet meer van me dan hooguit mijn voornaam..
Zoiets verzin je toch niet? Maar zij wist het wel te vertellen
[...]
En je had niet toevallig je afspraken kaart voor het ziekenhuis die ochtend op tafel gelegd?
Haha.. nee.. ze wist niet meer van me dan hooguit mijn voornaam..
Zoiets verzin je toch niet? Maar zij wist het wel te vertellen
anoniem_96549 wijzigde dit bericht op 13-12-2009 17:20
Reden: privacy
Reden: privacy
% gewijzigd