Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zondag 13 december 2009 om 16:22
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 december 2009 @ 16:19:
Zo das bizar Jacky! Dan kan je toch haast niet niet geloven in dergelijke dingen he?Klopt Ibi.. maar ik heb écht wel het gevoel bij een goed medium te zijn geweest.. want daar zit natuurlijk wel heel veel kaf onder het koren.. helaas..
Zo das bizar Jacky! Dan kan je toch haast niet niet geloven in dergelijke dingen he?Klopt Ibi.. maar ik heb écht wel het gevoel bij een goed medium te zijn geweest.. want daar zit natuurlijk wel heel veel kaf onder het koren.. helaas..
zondag 13 december 2009 om 16:27
moeten we dit topic niet hernoemen naar Twilight Zone?..
ik krijg 's nachts helaas nooit bezoek.. hoewel ik er toch een aantal keer vurig op heb zitten hopen..
Toen ik nog klein was, ben ik op een gegeven moment midden in de nacht met een gil wakker geworden en beginnen te huilen, ben naar de slaapkamer van m'n vader en moeder gelopen en steeds gevraagd naar oma, maar die was er uiteraard niet.. pa en ma geirriteerd dat ik ze om half 5 's nachts wakker heb gemaakt en hebben me weer terug in bed gebonjourd.. Later bleek dat oma was overleden.. half 5 's nachts..
ik krijg 's nachts helaas nooit bezoek.. hoewel ik er toch een aantal keer vurig op heb zitten hopen..
Toen ik nog klein was, ben ik op een gegeven moment midden in de nacht met een gil wakker geworden en beginnen te huilen, ben naar de slaapkamer van m'n vader en moeder gelopen en steeds gevraagd naar oma, maar die was er uiteraard niet.. pa en ma geirriteerd dat ik ze om half 5 's nachts wakker heb gemaakt en hebben me weer terug in bed gebonjourd.. Later bleek dat oma was overleden.. half 5 's nachts..
Laatst heeft er trouwens een heel artikel in de Privé gestaan (nu lees ik zelf eigenlijk nooit de Privé hoor) over een medium uit België. Nu was ik opmerkzaam gemaakt door iemand die ik op mijn werk ontmoette dat zij in die Privé zou komen staan met een artikel dat meerdere blz zou beslaan en ook met foto's en dergelijke. Toen ik vroeg wat voor artikel dat was zei ze dat dat over een boek ging dat over haar geschreven was.. Dus ikke zo nieuwsgierig als ik was twee dagen erna in de Privé kijken.. stond gelukkig al vrij vooraan.. en met goed gelijkende foto's waar ik haar zo van herkende.. zij had contact gehad met allerlei beroemdheden.. als André Hazes maar ook lady Di en dat kleine kindje die nu nog steeds niet gevonden is.. Hoe heet ze ook weer?
Iemand dat artikel gelezen?
Iemand dat artikel gelezen?
zondag 13 december 2009 om 16:29
quote:rosanna08 schreef op 13 december 2009 @ 16:27:
pffff Jacky, daar vraag je me wat! Geen idee eigenlijk, misschien dat de geest van iemand die vermoord is moeilijk te benaderen is?Zou wel verklaren waarom het medium mijn vader niet benoemde. Aan de andere kant kwam ik eigenlijk "voor" mijn moeder.
pffff Jacky, daar vraag je me wat! Geen idee eigenlijk, misschien dat de geest van iemand die vermoord is moeilijk te benaderen is?Zou wel verklaren waarom het medium mijn vader niet benoemde. Aan de andere kant kwam ik eigenlijk "voor" mijn moeder.
zondag 13 december 2009 om 16:32
zondag 13 december 2009 om 16:34
zondag 13 december 2009 om 16:34
zondag 13 december 2009 om 16:35
Ik ben van nature heel skeptisch en geloof niet in zaken die ik niet kan verklaren.. Geloof toch meer in wetenschap dan in het bovennatuurlijke zeg maar.. alles is te verklaren..
Toch zijn er bepaalde dingen die je inderdaad niet kan verklaren en dat vind ik ook heel intrigerend... Ben ook ooit naar een numeroloog geweest die aan de hand van nummertjes gemaakt van je geboortedatum, naam, etc allerlei zaken over je vertelt.... Ik ging daar heel skeptisch naar toe en heb ook express zo weinig mogelijk losgelaten.. Maar hij wist een aantal karaktertrekken van mij en manieren van denken en waar ik op het moment mee worstelde zo goed te benoemen dat ik echt wegging met een gevoel van woww..
tot ik later hoorde wat hij allemaal over m'n zus had verteld, en dat leek als twee druppels water op mijn verhaal...
Toch zijn er bepaalde dingen die je inderdaad niet kan verklaren en dat vind ik ook heel intrigerend... Ben ook ooit naar een numeroloog geweest die aan de hand van nummertjes gemaakt van je geboortedatum, naam, etc allerlei zaken over je vertelt.... Ik ging daar heel skeptisch naar toe en heb ook express zo weinig mogelijk losgelaten.. Maar hij wist een aantal karaktertrekken van mij en manieren van denken en waar ik op het moment mee worstelde zo goed te benoemen dat ik echt wegging met een gevoel van woww..
tot ik later hoorde wat hij allemaal over m'n zus had verteld, en dat leek als twee druppels water op mijn verhaal...
zondag 13 december 2009 om 16:37
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 december 2009 @ 16:27:
Dat is wat mij betreft de reden dat we dergelijke dingen niet doorkrijgen. Jammer is het wel maar ik geloof dat wel heel sterk.Denk wel dat ik het daar voor een heel groot gedeelte mee eens ben ja.. het zou niet goed zijn alles te weten..
Dat is wat mij betreft de reden dat we dergelijke dingen niet doorkrijgen. Jammer is het wel maar ik geloof dat wel heel sterk.Denk wel dat ik het daar voor een heel groot gedeelte mee eens ben ja.. het zou niet goed zijn alles te weten..