Daten

11-12-2019 23:40 22 berichten
Topic kan verwijderd worden
anoniem_393539 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 12:58
96.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Doe es gek en vertel hem ronduit dat je 'm echt leuk vindt...
Bedankt voor je reactie,
anoniem_393539 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 12:23
Reden: Verwijderen
68.63% gewijzigd
Hoe oud ben je?
25
Alle reacties Link kopieren
Je moet denk ik voor jezelf bedenken wat voor type man jij zoekt. Als jij graag iemand wilt waar je veelvuldig contact mee hebt en deze man doet dat niet, dan lijkt me het voor jou niet de juiste match. Zou me in ieder geval niet afhankelijk van hem gaan opstellen door veel contact te maken / blijven houden als je het gevoel hebt dat de interesse van zijn kant afneemt.
Here am I in my little bubble
verwijderen
anoniem_393539 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 12:24
94.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ook appen dat ik hem echt leuk vindt.
En dat je hem fijne reis wenst.

Voor de rest maak je niet zo druk.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt jou niet zo leuk. Als een man je leuk vindt laat hij je niet lopen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet goed

Zou hem nog 1 keer "have fun in Barcelona" sturen, en als daar niks op terugkomt... Neem je verlies, drink een kerstborrel en ga verder met je leven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem app-en dat je hem echt leuk vind en veel plezier wensen in Barcelona. Dan zie je snel genoeg hoe hij reageert.
beetjegek schreef:
12-12-2019 07:25
Hij vindt jou niet zo leuk. Als een man je leuk vindt laat hij je niet lopen hoor!
Dit.
Ik zou niet nog eens appen dat je hem leuk vindt enzo. Dat heb je toch al laten merken inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
Laartje25 schreef:
12-12-2019 01:22
Bedankt voor je reactie, maar mannen zijn toch van het jagen? Ben bang dat ik hem dan juist wegjaag in plaats van dichterbij haal
Je weet dat het ondertussen bijna 2020 is? En dat wanneer de vrouw moet wachten, omdat de man de jager is de wereldbevolking snel uitgeroeid zou zijn.

Het gaat om communiceren. Beide even veel energie steken. Na een paar dagen iets van je laten horen is geen stalken.

Misschien "test" hij je nu; vindt zij mij wel leuk genoeg. Even afwachten of dat ze ook vanuit haar zelf zomaar appt.

En wees een grote meid; vertel hem dat je hem leuk vindt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Topic kan verwijderd worden
anoniem_393539 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 12:59
92.65% gewijzigd
topic kan verwijderd worden
anoniem_393539 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 13:00
83.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Laartje25 schreef:
12-12-2019 08:43
Ik durf omdat ik m zo leuk vind ook niet goed afgewezen te worden dus is het wel verstandig om te sturen dat ik hem leuk vind en hij weet het vast ook wel

Wanneer hij niet verder wil, dan kan je het beter direct weten dan de komende dagen/weken nog blijven dromen of in spanning afwachten.

Kom op neem het initiatief. Geef aan dat je hem leuk vindt en graag weer een keer een afspraak wilt maken. Wil hij niet of reageert hij niet, dan kan je het afsluiten, en open staan voor die echt leuke man. Reageert hij positief, dan is dit natuurlijk ook goed. ;-)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Laartje25 schreef:
12-12-2019 08:30
Bedankt voor de reacties! Ik heb laten merken dat ik hem leuk vind. In het echt als op de app een paar dagen geleden. Nu heb ik toch weer hee gestuurt en hij opent mijn bericht niet en staat wel de hele tijd online....
oke, hoe kut ook... maar die heeft er geen zin meer in
Houd de eer aan jezelf
Alle reacties Link kopieren
Laartje25 schreef:
12-12-2019 08:30
Bedankt voor de reacties! Ik heb laten merken dat ik hem leuk vind. In het echt als op de app een paar dagen geleden. Nu heb ik toch weer hee gestuurt en hij opent mijn bericht niet en staat wel de hele tijd online....
Je hebt je best gedaan..

Volgens mij is zijn interesse over. Beetje lullig dat hij dat niet gewoon zegt tegen je

Maar goed, wat iemand al zei: Dit is dus niet het type wat jij zoekt: niet reageren, niet eerlijk zijn

Lekker verder zoeken, er zijn echt zat wel leuke mannen
Ben je met hem naar bed geweest reeds?
Nee niet mee naar bed geweest
topic kan verwijderd worden
anoniem_393539 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 13:10
77.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog wat van hem gehoord of is het contact helemaal gestopt?
Here am I in my little bubble

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven