day zero project

11-05-2010 19:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zie dat er nog niets staat over het dayzero project, dus dan open ik maar een forum. Het dayzero project is een project waarbij je 101 doelen verzint die je moet voltooien in 1001 dagen. Dit kunnen hele kleine doelen zijn zoals: een kleurboek inkleuren, 1 week lang geen tv kijken, 50 nieuwe gerechten uitproberen, tot meer moeilijkere doelen. Iedereen stelt zijn eigen doelen samen en je mag natuurlijk doelen bij iemand anders overnemen. Vaak wordt er ook een blog bijgehouden over je doelen.

www.dayzeroproject.com

www.dayzeroproject.nl

Daarbij heb ik zelf ook een blog hierover opgesteld:

http://han1987-dayzero.blogspot.com/

Een blog maken kan bijv. hier:

www.blogger.com
Je opent een topic,geen forum

Verder lijkt het een oproepje........
Sorry, dit is de eerste keer dat ik een topic open. Niet alles kan meteen de eerste keer goed gaan en niet iedereen weet alles meteen. Maar bedankt om me erop te wijzen.
Als het inderdaad een oproepje is kun je dat alleen op het prikbord kwijt,niet hier

Er staan trouwens forumregels zodat je in grote lijnen wel had kunnen weten hoe het'hoort'.

Succes
En wat is het nut hiervan? Of is er geen nut, maar is het gewoon voor de lol?
Het is gewoon voor de lol. Kijken hoeveel je van de 101 doelen kunt behalen in 1001 dagen. Sorry dat het eruit ziet als een oproepje, dat was niet mijn bedoeling. Ik wil kijken of er andere mensen zijn die ik hiermee kan motiveren om ook een lijst op te stellen.
Jezus man, ik werk al 40 uur per week met doelen en targets die ik moet halen.

Ga dat ook nog eens in mijn vrije tijd doen zeg!

NOT!
Huts!
Ik zag het niet als een oproepje eigenlijk.

Maar ik heb geen tijd hiervoor, ik heb al een Wreck this Journal

Verder eens met BellatrixVanDetta, qua doelen en targets en werk.

Ik móet al zoveel, als ik me híer dan ook nog aan zou moeten houden...
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 mei 2010 @ 20:35:

Jezus man, ik werk al 40 uur per week met doelen en targets die ik moet halen.

Ga dat ook nog eens in mijn vrije tijd doen zeg!

NOT!Vergeet het altijd te zeggen. Jouw nick en avatar zijn geweldig!!!
Thx, ikbenik!

Die van jou zou ik vaker op mezelf mogen toepassen!
Huts!
Er moet weer eens een goede oorlog uitbreken want als mensen tijd krijgen voor dit soort nonsens is het goed mis.
Nou ja, nonsens...... Altijd leuk om projectjes te doen, maar ik vraag me af waarom dat dan weer gemedegedeeld moet worden op internet, dat je een cake hebt gebakken of foto's van een zonsondergang hebt gemaakt.
quote:loomii schreef op 13 mei 2010 @ 15:25:

Nou ja, nonsens...... Altijd leuk om projectjes te doen, maar ik vraag me af waarom dat dan weer gemedegedeeld moet worden op internet, dat je een cake hebt gebakken of foto's van een zonsondergang hebt gemaakt.

Nou, dat bedoel ik. Twitter, nog zoiets. "Ben ff schijtuh." Ja, rete-interessant hoor, maar verder?

Nou ja, ik moet niks zeggen, ik kan acht uur achtereen wikipedia-en en forummen tegelijkertijd, maar in my defense: ik ben ziek.
quote:Digitalis schreef op 13 mei 2010 @ 15:27:

Nou ja, ik moet niks zeggen, ik kan acht uur achtereen wikipedia-en en forummen tegelijkertijdZolang je er maar niet op een blog verslag van doet
Dit is al heel oud. In mijn ogen geen oproep hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven