De geboorte van je nickname

04-07-2007 19:55 279 berichten
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf"  al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname :D

Ik begin:

Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.

Nu jullie!!! :D
Alle reacties Link kopieren
Voordat het forum overgezet werd was mijn nick Barbabella. Toen het nieuwe forum er was ben ik een tijdje weggeweest en daarna kon ik niet meer inloggen onder Barbabella. Vandaar Bar-is-Back.Ik hoop op het nieuwe forum gewoon weer onder Bababella in te kunnen loggen. Lukte op een of andere manier nu niet om het te veranderen.(Barbabella vond ik gewoon een van de leukste van de Barbabpapa's)
oh ben jij barbabella!
Tja.

ik heb er echt tig geprobeerd en allemaal bestonden ze al.

Nu dus de beginletters van mijn voornaam en mijn geb jaar erachter.

Die bestond nog niet.

Ik had op een gegeven moment echt geen inspiratie meer....
tsja, Rianne is gewoon mijn naam, toendertijd was ik 21, dus eigenlijk helemaal niet spannend. De meeste mensen hier zijn een stuk beter in nicknames verzinnen dan ik! :$
Tja, Ik word altijd Loessie genoemd. Maar helaas, die nickname mocht niet. Dus dan maar de eerste letter van mijn achternaam erbij. Klinkt een beetje als Ali G, maar heb eigenlijk niks met die beste man...
Ik had 3 jaar geleden de eerste drie letters van mijn naam. Toen schreef ik op een topic dat ik naar de kapper was geweest en ze had na het knippen gel in mijn haar gedaan wat naar kokos ruikt. Dat vind ik zó vies. Ik heb het er direct uitgewassen thuis. Dag gestylde coupe maar alles beter dan met een kokoshoofd rond lopen ;)

De meiden op het topic lagen in een deuk en hebben me 'Kokosje' gedoopt. Toen in niet meer kon inloggen, werd het Kokosje. Daarna kreeg ik ruzie met Max en nu is het dus Kokos2.
yoyo ja dat ben ik, hoezo?
quote:yoyo ja dat ben ik, hoezo?wissik niet
Ik was ook zo slim om te beginnen met mijn voornaam + stad waar ik woon als nick. :D Dat kwam omdat toen ik zwanger was van Kleine Nijn, ik forumde op zo´n babyforum, waar dat meer gebruikelijk was.

Anyway, toen ik doorhad dat dat erg dom was, heb ik mezelf omgetoverd in Nijntje, vanwege het feit dat Mannetje (toen 2) de baby "Nijn" noemde, haar naam klinkt daar een beetje naar.

En raden maar!!
Hijn
konijn? waslijn? rozijn?
Klijnmaarfijn?
Drijn? :?
Trijn?

(of misschien toch Nina)
quote:

Mijn nick slaat helemaal nergens op.

Ik wilde iets dat totaal niet relevant zou zijn.

En toen zag ik de letter Y op mijn toetsenbord en YoYo was geboren!

(die stomme 2 was overigens een ondankbaar cadeautje van Sanne)

Moehaahahahaha!!!

Mijn pasgeboren achternichtje heet Yoyo!!!! Het is toch een beetje een gekke naam...De moeder zei ook dat het een fantasienaam is. Alhoewel het ergens vandaan kwam, namelijk een goede vriend heet Yoyo, maar sprak je anders uit; gjogjo. Maar ja, ze wilde  haar dochtertje niet noemen naar die ene vriend, waarom weet ik ook niet, dus werd het Yoyo, zoals je het schrijft. het kindje heeft ook een 2e naam, namelijk Amelie en die vind ik veel leuker!!!

Oja, een ander achternichtje heet Fifi :(
quote:

Het is toch een beetje een gekke naam...

het kindje heeft ook een 2e naam, namelijk Amelie en die vind ik veel leuker!!!

Nouja zeg! :o

Mijn yoyo, spreek je trouwens uit op zijn engels! :P djo djo
Ik zat alleen thuis en verveelde me wat en ik dacht aan het boek  "Alleen op de wereld" met Remi, die alleen maar dierenvriendjes heeft. Zo zielig. Maar ik heb het boek nooit gelezen.
Vroeger werd ik altijd door mijn zusje Akkie genoemd. En nu heb ik er een s achter geplakt, dunno why. :D
BGB, ik heb me vergist; het is pas de 11e, van 18.00 tot 19.00 uur!
quote:

Nouja zeg! :o

Eh... let me see:

yankee

yellow

young

yummie...

Gewoon een nederlandse jojo dus. ;) 

(jane

jerk

joke

just)
quote:

Dan raad ik je een nickwijziging aan. Yoyo spreek je op zijn Engels uit als... jojo. Een Y wordt nooit dj in de uitspraak. Een J dan weer wel. Dus als je het als Jojo schrijft, dan wordt het op zijn Engels wel weer djodjo. Om het simpel te houden!
O ja, mijn naam. Dateert al van een hele tijd geleden, een jaar of 8 geloof ik, en op een andere site. Ik had al een heleboek nicks geprobeerd maar niets werkte bij het aanmelden. Toen heb ik mijn scheikundeboek maar eens opengeslagen en voila, pyridine.
ach zeur toch niet zo, ik ben gewoon djo-djo :(
Wist geen naam en zag deze naam voorbijkomen op teletekst!
quote:Wist geen naam en zag deze naam voorbijkomen op teletekst!zonder enige benul te hebben wat het betekent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven