De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 14:27
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:05:
Zo. Bijgelezen
Enniewee, ik wil wel even melden wat me echt dwars zit. Dat ik vandaag geen post krijg
Omdat ze zo nodig moeten staken. Je word al ontslagen, en nu ga je ver van te voren al je werk neerleggen? Terecht dat je eruit gewerkt word. Ik bedoel....PostBode...come on, daar heb je toch niet eens hersenen voor nodig? Ook al is het geen werk waar je een wetenschappelijke opleiding voor nodig hebt, mag je nog niet zomaar ontslagen worden. Zeker niet als het bedrijf al nieuwe krachten aan het inhuren is met flexibele contracten. Ik steun de postbodes!
Zo. Bijgelezen
Enniewee, ik wil wel even melden wat me echt dwars zit. Dat ik vandaag geen post krijg
Omdat ze zo nodig moeten staken. Je word al ontslagen, en nu ga je ver van te voren al je werk neerleggen? Terecht dat je eruit gewerkt word. Ik bedoel....PostBode...come on, daar heb je toch niet eens hersenen voor nodig? Ook al is het geen werk waar je een wetenschappelijke opleiding voor nodig hebt, mag je nog niet zomaar ontslagen worden. Zeker niet als het bedrijf al nieuwe krachten aan het inhuren is met flexibele contracten. Ik steun de postbodes!
dinsdag 16 november 2010 om 14:27
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:18:
Nee dit is geen vrouw, die had de bus niet zo strak langs de carport gezet, die had hem gewoon een beetje overdwars gezellig neergezet enzo Wil je ze niet allemaal "over één kalm schermen"? (dit begrijp jij waarschijnlijk beter met je beroerde spelling). Ik parkeer altijd strak in, waar dan ook!
Nee dit is geen vrouw, die had de bus niet zo strak langs de carport gezet, die had hem gewoon een beetje overdwars gezellig neergezet enzo Wil je ze niet allemaal "over één kalm schermen"? (dit begrijp jij waarschijnlijk beter met je beroerde spelling). Ik parkeer altijd strak in, waar dan ook!
dinsdag 16 november 2010 om 14:27
Principes niet? Hoeft ook niet alleen als het je uitkomt.
Maar even zonder gekheid, wat een waanzin dat oud en nieuw weggehaald is. Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)
Maar even zonder gekheid, wat een waanzin dat oud en nieuw weggehaald is. Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)
dinsdag 16 november 2010 om 14:28
dinsdag 16 november 2010 om 14:29
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:27:
Principes niet? Hoeft ook niet alleen als het je uitkomt.
Maar even zonder gekheid, wat een waanzin dat oud en nieuw weggehaald is. Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)Misschien last van spasme? Kunnen ze er niks aan doen
Principes niet? Hoeft ook niet alleen als het je uitkomt.
Maar even zonder gekheid, wat een waanzin dat oud en nieuw weggehaald is. Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)Misschien last van spasme? Kunnen ze er niks aan doen
dinsdag 16 november 2010 om 14:30
quote:Pompadoer schreef op 16 november 2010 @ 14:26:
Als onderwerpen van de dag stel ik voor:
1. het beleid op het forum
2. Geert Wilders
3. boerka's
4. roken en drinken tijdens je zwangerschap
5. een ploppende ammeretia met slijmdraden
1: sucks
2: sucks
3: draag ik niet
4: niet zwanger dus geen mening
5: perdone?
Als onderwerpen van de dag stel ik voor:
1. het beleid op het forum
2. Geert Wilders
3. boerka's
4. roken en drinken tijdens je zwangerschap
5. een ploppende ammeretia met slijmdraden
1: sucks
2: sucks
3: draag ik niet
4: niet zwanger dus geen mening
5: perdone?
dinsdag 16 november 2010 om 14:31
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:07:
[...]
Toevallig is dat gewoon waar. Je kunt trouwens met de meeste mensen weleens lachen, zelfs met de meest vreselijke. Maar Daphne heeft wel humor. Niet altijd en zeker niet als ze presenteert, maar als ze bijvoorbeeld geinterviewd wordt kan ze leuk uit de hoek komen.Dat vermoede ik al. Na, klinkt of jij haar irl kent. Kan je even aan haar doorgeven dan dat ze met dat presenteren op moet houden en gewoon gezellige interviews moet gaan geven?
[...]
Toevallig is dat gewoon waar. Je kunt trouwens met de meeste mensen weleens lachen, zelfs met de meest vreselijke. Maar Daphne heeft wel humor. Niet altijd en zeker niet als ze presenteert, maar als ze bijvoorbeeld geinterviewd wordt kan ze leuk uit de hoek komen.Dat vermoede ik al. Na, klinkt of jij haar irl kent. Kan je even aan haar doorgeven dan dat ze met dat presenteren op moet houden en gewoon gezellige interviews moet gaan geven?
dinsdag 16 november 2010 om 14:31
dinsdag 16 november 2010 om 14:31
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:27:
Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)Ik zit te overwegen om me underground aan te melden als Angel, zodat ik achter dit soort zaken kan komen. Plannetje wel he! Of niet.
Echt te triest, vraag me dan gelijk weer af wie er niet met zijn jatten van de toverstaf af kon blijven ( en waarom dat soort mensen uberhaupt een internetverbinding mag hebben)Ik zit te overwegen om me underground aan te melden als Angel, zodat ik achter dit soort zaken kan komen. Plannetje wel he! Of niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 november 2010 om 14:31
dinsdag 16 november 2010 om 14:33