De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 13:36
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:36:
[...]
Kan er een hek om dit topic, zal het forum weer draaien als een zonnetje, Naomi zegevierend terugkeren, Hogerhand een fles champagne opentrekken, de Huilies losgaan op het forum en we leefden allemaal nog lang en gelukkig elk aan onze eigen kant van het universum.Dat dus.
[...]
Kan er een hek om dit topic, zal het forum weer draaien als een zonnetje, Naomi zegevierend terugkeren, Hogerhand een fles champagne opentrekken, de Huilies losgaan op het forum en we leefden allemaal nog lang en gelukkig elk aan onze eigen kant van het universum.Dat dus.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 13:38
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:07:
[...]
Toevallig is dat gewoon waar. Je kunt trouwens met de meeste mensen weleens lachen, zelfs met de meest vreselijke. Maar Daphne heeft wel humor. Niet altijd en zeker niet als ze presenteert, maar als ze bijvoorbeeld geinterviewd wordt kan ze leuk uit de hoek komen.Ik heb haar nog nooit leuk uit de hoek zien komen, grappig zien zijn etc.
[...]
Toevallig is dat gewoon waar. Je kunt trouwens met de meeste mensen weleens lachen, zelfs met de meest vreselijke. Maar Daphne heeft wel humor. Niet altijd en zeker niet als ze presenteert, maar als ze bijvoorbeeld geinterviewd wordt kan ze leuk uit de hoek komen.Ik heb haar nog nooit leuk uit de hoek zien komen, grappig zien zijn etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 16 november 2010 om 13:41
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:36:
[...]
Kan er een hek om dit topic, zal het forum weer draaien als een zonnetje, Naomi zegevierend terugkeren, Hogerhand een fles champagne opentrekken, de Huilies losgaan op het forum en we leefden allemaal nog lang en gelukkig elk aan onze eigen kant van het universum.Utopia.
[...]
Kan er een hek om dit topic, zal het forum weer draaien als een zonnetje, Naomi zegevierend terugkeren, Hogerhand een fles champagne opentrekken, de Huilies losgaan op het forum en we leefden allemaal nog lang en gelukkig elk aan onze eigen kant van het universum.Utopia.
dinsdag 16 november 2010 om 13:42
dinsdag 16 november 2010 om 13:44
quote:Xaloy schreef op 16 november 2010 @ 13:41:
Ik ken het boek.
De film is geweldig, met de beeldschone Steve McQueen in de hoofdrol. Ook Dustin Hoffman.
Goed om te horen dat het zo goed gaat met Robbie trouwens. Met Compli dus kennelijk ook, aangezien je je weer hebt laten bevruchten? Geef hem maar een dikke klapzoen van me.
De Prins doet het fantastisch. Groeit als kool en vraagt morgen vast om een brommer, als het in dit tempo doorgaat.
Ik ken het boek.
De film is geweldig, met de beeldschone Steve McQueen in de hoofdrol. Ook Dustin Hoffman.
Goed om te horen dat het zo goed gaat met Robbie trouwens. Met Compli dus kennelijk ook, aangezien je je weer hebt laten bevruchten? Geef hem maar een dikke klapzoen van me.
De Prins doet het fantastisch. Groeit als kool en vraagt morgen vast om een brommer, als het in dit tempo doorgaat.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 14:05
Zo. Bijgelezen
Enniewee, ik wil wel even melden wat me echt dwars zit. Dat ik vandaag geen post krijg
Omdat ze zo nodig moeten staken. Je word al ontslagen, en nu ga je ver van te voren al je werk neerleggen? Terecht dat je eruit gewerkt word. Ik bedoel....PostBode...come on, daar heb je toch niet eens hersenen voor nodig?
Hoewel, mijn pakketman spreekt niet eens Nederlands, en heeft geen idee als ik hem vraag: kom je morgen terug want ik heb geen cash in huis.
Staat me aan te kijken of ie water ziet branden, dus okee, enige basale kennis is misschien wel handig.
Nog iets wat me mateloos irriteert.
De randdebielen van bouwbedrijven, gasbedrijven, electrabedrijven,postbedrijven. Feitelijk alle bedrijven waarbij je in een hysterisch lelijke combo moet rondsjezen.
Kennelijk staat er in de sollicitatievoorwaarden dat je zo lui als een varken moet zijn en niet meer dan vier stappen wilt lopen als je bij een klant bent. En dat je half blind bent en niet ziet dat je je lelijke stinkauto VOOR MIJN CARPORT zet waardoor ik met mijn prachtige bolide niet eens weg kan alvorens eerst het luie element moet *vragen* of ik misschien wel even mijn eigen carport uitmag
Steenvast gevolgt door * moeaeahwehhhurrhhhh ( zoiets is het hoor, het geluid wat ze maken) , kejje de nie langs dannn..
Nee schat een halve meter is te weinig, en mijn auto rekt niet mee...
Hufters zijn het. Volgende keer laat ik de banden leeglopen
Enniewee, ik wil wel even melden wat me echt dwars zit. Dat ik vandaag geen post krijg
Omdat ze zo nodig moeten staken. Je word al ontslagen, en nu ga je ver van te voren al je werk neerleggen? Terecht dat je eruit gewerkt word. Ik bedoel....PostBode...come on, daar heb je toch niet eens hersenen voor nodig?
Hoewel, mijn pakketman spreekt niet eens Nederlands, en heeft geen idee als ik hem vraag: kom je morgen terug want ik heb geen cash in huis.
Staat me aan te kijken of ie water ziet branden, dus okee, enige basale kennis is misschien wel handig.
Nog iets wat me mateloos irriteert.
De randdebielen van bouwbedrijven, gasbedrijven, electrabedrijven,postbedrijven. Feitelijk alle bedrijven waarbij je in een hysterisch lelijke combo moet rondsjezen.
Kennelijk staat er in de sollicitatievoorwaarden dat je zo lui als een varken moet zijn en niet meer dan vier stappen wilt lopen als je bij een klant bent. En dat je half blind bent en niet ziet dat je je lelijke stinkauto VOOR MIJN CARPORT zet waardoor ik met mijn prachtige bolide niet eens weg kan alvorens eerst het luie element moet *vragen* of ik misschien wel even mijn eigen carport uitmag
Steenvast gevolgt door * moeaeahwehhhurrhhhh ( zoiets is het hoor, het geluid wat ze maken) , kejje de nie langs dannn..
Nee schat een halve meter is te weinig, en mijn auto rekt niet mee...
Hufters zijn het. Volgende keer laat ik de banden leeglopen
dinsdag 16 november 2010 om 14:05
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 13:58:
Pagina drie: ja Heleen, je schoenen zijn echt lelijk.
( of was dat de vraag niet )
Hehehe, jij hebt andere instellingen want bij mij zijn de markeerstift en de schoenen op pagina 3 en 4.
Ik miste je overigens al, lekkere hoer van me.
Pagina drie: ja Heleen, je schoenen zijn echt lelijk.
( of was dat de vraag niet )
Hehehe, jij hebt andere instellingen want bij mij zijn de markeerstift en de schoenen op pagina 3 en 4.
Ik miste je overigens al, lekkere hoer van me.
Am Yisrael Chai!