De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
"Steenvast gevolgt"?

Hai Tut!
Ik ben bijna in staat om een foto te maken en een klacht in te gaan dienen bij het desbetreffende bedrijf. Domme eikels zijn het.

Ik kan natuurlijk ook gewoon in mijn auto gaan zitten en non stop keihard gaan toeteren tot ie naar buiten komt hahahahaha
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:06:

(Benieuwd hoeveel huilies me nu gaan staffen omdat ik hoer zei. Juuuuhuuuuuuf, ze zei mevrouw tegen me!)Ja, ik heb getoverstaft wegens niet-chic bewelkomen.
Moeten we hier nieuwe leden met knuffies overladen en bloemetjes enzo?

Doe ik niet aan mee. Tenzij ik je aardig vind
Huilie!

But I love you anyway.
Am Yisrael Chai!
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:11:

Ik ben bijna in staat om een foto te maken en een klacht in te gaan dienen bij het desbetreffende bedrijf. Domme eikels zijn het.

Ik kan natuurlijk ook gewoon in mijn auto gaan zitten en non stop keihard gaan toeteren tot ie naar buiten komt hahahahahaUitrok(ken)
Roep nou goddomme dat codewoord eens!
Wat ik ook kan doen is snel een aardappel in de uitlaat van de bus stampen. En dan de camera op stand-by zetten
Codewoord? Zure haring?
Tut je vergeet het UWV te noemen... stoom komt hier nog uit mijn oren
Ik hoef trouwens niet weg ofzo hoor, daar niet van, maar het feit dat het nu niet kan zonder dat ik Joop of Henk of Mustafa moet vragen of ik weg mag, daar kan ik niet zo goed mee leven.
Een aardappel? Hoe oud ben je? Dat doe je met een condoom.
Je mag niet generaliseren, misschien is het wel een vrouw..
quote:Norre schreef op 16 november 2010 @ 14:17:

Een aardappel? Hoe oud ben je? Dat doe je met een condoom.Tut en condooms? Whahahaha
Nee dit is geen vrouw, die had de bus niet zo strak langs de carport gezet, die had hem gewoon een beetje overdwars gezellig neergezet enzo
Ik krijg nu heel erg zin om Heppie New Topic te doen.

Ik vind nu al dat hier veel te veel geschreven wordt.

Hoi Evi!
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:18:

Nee dit is geen vrouw, die had de bus niet zo strak langs de carport gezet, die had hem gewoon een beetje overdwars gezellig neergezet enzo
quote:Pompadoer schreef op 16 november 2010 @ 14:19:

Hoi Evi! Wat dan, plaatjes mogen niet
Ah joh, vanaf morgen is het doodgebloed hier. Da's nu de nieuwigheid. Deel 600 zullen we in ieder geval niet snel gaan halen.

God, ik ben zoooo mijn dag aan het verkloten. Maar ik heb geen zin. In niks. Behalve dom ouwehoeren.
Am Yisrael Chai!
Heppie New Topic?

Make my day
procrastineren Fash

Moet kunnen af en toe
Tut, maak je niet zo druk, pakketjesbezorgbodes werken wel vandaag
Daar gaat het niet om LaToya. Ik wil niet eens post krijgen ( hoewel leuke post wel). Het gaat om het principe
quote:Pompadoer schreef op 16 november 2010 @ 14:19:

Hoi Evi!

Ha die Pom ( )

Wat een overtredingen in zo'n kleine posting.
O die heb ik niet dus kan ook niet meeleven enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven