De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 20:06:

Boro,



Jouw man is toch die PVV-er? Of ben ik nou gek?Mijn man heeft idd -helaas!- PVV gestemd. We hebben er fiks over gediscussieerd hier in huis. Stiekem was ik ook best verdrietig. Maar we leven in een democratie en iedereen mag zelf kiezen waar hij of zij voor stemt. Een paar jaar terug had ik het beter, toen wilde hij niet stemmen had ik zijn kaart ook gebruikt voor mijn stem .
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
En jurken kopen is hier ook not done lees ik wel, nou Boor, ik heb binnen 5 seconden al teveel contra-indicaties, (Tutt ook denk ik , met haar King Louie topic) dus ik zie je wel bij de meeting binnenkort bij mij thuis dan je krijgt nog bericht.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 16 november 2010 @ 20:11:

En jurken kopen is hier ook not done lees ik wel, nou Boor, ik zie je wel bij de meeting binnenkort bij mij thuis dan je krijgt nog bericht.joh ! Dat wist ik helemaal niet. Ik hoor wel van je
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 16 november 2010 @ 20:10:

[...]



Konijn met mosterd is zum kotzen. Zeggen ze.

Maar goed, dierenliefde staat haaks op een stoer leuk wijf zijn?Nee hoor. Ik heb alleen geen zin in dat gezwijmel, dat kan in een van de konijnen- of kattentopics of een van de andere gezellige kletsgroepjes waar meer dierenvrienden rondhangen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 16 november 2010 @ 20:11:

En jurken kopen is hier ook not done lees ik wel, nou Boor, ik heb binnen 5 seconden al teveel contra-indicaties, (Tutt ook denk ik , met haar King Louie topic) dus ik zie je wel bij de meeting binnenkort bij mij thuis dan je krijgt nog bericht.Waar gaat het over jurken, dan?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik snap het al.



Neeheee, maar goed begrijpend kunnen lezen is wel een voorwaarde. Want grappen worden altijd onleuk van ze uit moeten leggen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:58:

Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.Hier.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Het zal allemaal best Fash, en ik vind jou best te pruimen, maar om vantevoren al een streep te trekken bij konijnen en (indirect, ik begrijp het voorbeeld) bij jurkenmutsen, hoezo is dat? Jij hebt toch een kind? Ik heb een schijthekel aan kinderen maar so what? Maakt jou dat minder okee ofzo?

Ik vind van niet, en het lijkt me leuk om hier af en toe binnen te vallen ("meeschrijven" is een groot woord) maar ik houd niet zo van scheidslijnen.

Voor de rest; succes met je kletstopic
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 16 november 2010 @ 20:31:

Het zal allemaal best Fash, en ik vind jou best te pruimen, maar om vantevoren al een streep te trekken bij konijnen en (indirect, ik begrijp het voorbeeld) bij jurkenmutsen, hoezo is dat? Jij hebt toch een kind? Ik heb een schijthekel aan kinderen maar so what? Maakt jou dat minder okee ofzo?

Ik vind van niet, en het lijkt me leuk om hier af en toe binnen te vallen ("meeschrijven" is een groot woord) maar ik houd niet zo van scheidslijnen.

Voor de rest; succes met je kletstopic





Nou, dan begrijp je die opmerking toch echt verkeerd, hoor. Ik ben dol op over mode praten, zoals je wellicht ook wel aan mijn nickname en actieve topics kunt zien.



En verder heb ik gewoon geen zin in een herhaling van wat in eerdere leuke topics gebeurde, dat je net met een leuk groepje in een interessant gesprek zit en dat er dan ineens twee mensen dwars door dat gesprek heen fotos van hun katten en konijnen gaan posten.



Beetje hetzelfde wat er vanmiddag gebeurde toen er ineens recepten voor schoonmaakmiddelen dreigden te worden uitgewisseld.



Ik bedoel, iedereen weet toch wat een kletsgroepje is? Het hele forum staat er nota bene vol mee. Ik ben dit kletsgroepje gestart en aangezien ik ook het fatsoen heb om me niet in andermans kletsgroepjes te mengen om daar te gaan praten met mensen die mij niet aardig vinden of die de dingen waarover ik wil praten niet interessant vinden, verwacht ik datzelfde fatsoen gewoon hier. Simpel zat, da's het hele principe van een kletsgroepje, dat je kletst met mensen die je aardig vindt of waar je interesses mee deelt of waar je mee kan lachen.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 16-11-2010 20:40
Reden: grammatica
% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Die opmerking sloeg op de 6 trouwjurken van Yolanthe die denkt de beste vriendin van Femke Halsema te kunnen worden. It's not gonna happen, ga lekker een jurk kopen, dus.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ruim 400 berichten gelezen. En iedere keer als ik op "volgende" klikte was ik stiekem een beetje bang dat het topic automagisch verdwenen zou zijn

Maar het is er nog en ik kan er nog in posten ook!



Waar ben ik? Is dit nog wel VF?
Alle reacties Link kopieren
Okee, helder. Ben zelf (met Boro) een oud-gediende van de Nietjes, en daar hadden we bovengenoemde shit nooit, of niet vaak. Maar goed, geen konijnenfoto's (niet dat ik die ooit geplaatst heb), beloofd. Geen gelul over kinderen dan ook, of valt dat dan weer buiten de topicafspraken?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 20:40:

Die opmerking sloeg op de 6 trouwjurken van Yolanthe die denkt de beste vriendin van Femke Halsema te kunnen worden. It's not gonna happen, ga lekker een jurk kopen, dus.Aha, bij wijze van dus. Ik dacht even de indruk te krijgen van "de hittepetitjes willen vrienden worden met de intellectuelen" maar dat heb ik dan ten onrechte zo gelezen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen zijn al langs gekomen, zonder foto dat wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Joh, als je leuk bent mag je van mij overal over praten, echt waar. Maar ik wil gewoon even heel helder hebben dat als je níet leuk gevonden wordt je hier ook niet moet komen janken dat het groepje je niet leuk vindt. Of erger nog, naar de mods moet gaan rennen.

Wie dat groepje is zullen we gaandeweg wel merken. Ik heb mezelf in ieder geval tot groepje uitgeroepen vandaag en binnen mijn groepje wil ik gewoon lekker als vanouds forummen. Wie daar aansluiting mee heeft is welkom, wie liever aan Forummen Nieuwe Stijl doet mag lekker rechtsomkeert maken. Gooien we hier een hek omheen, zoals Evi al zo fijntjes opmerkte, en is iedereen gelukkig.
Am Yisrael Chai!
Geef nou maar toe dat jullie huilie's nodig hebben... zonder weerstand zijn jullie best saai.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 16 november 2010 @ 20:59:

Geef nou maar toe dat jullie huilie's nodig hebben... zonder weerstand zijn jullie best saai. Maandgroepjes zijn ook erg saai voor buitenstaanders, en die hebben ook geen huillies nodig.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Ik had een veel onaardiger post getikt, maar wat Boro zegt dus.
Am Yisrael Chai!
Ik vind Glee helemaal geweldig! Ik moest er net bijna van huillie en



VC, ik zie FV's op als het zoveelste maandclubje-lijstje. "Hier schrijven de meiden die zijn uitgerekend in week 51 van 2010! Met tabel!



Daar valt ook niemand over. Er komt ook nooit meer iemand het Kasteel binnenwandelen (al lezen ze nog wel mee) en dat is toch ook prima?
quote:Murdoch schreef op 16 november 2010 @ 20:59:

Geef nou maar toe dat jullie huilie's nodig hebben... zonder weerstand zijn jullie best saai. Life's not a stage, my dear, we schrijven hier niet voor jouw amusement. Ben Robbie Williams niet
Ik hoef ook niet geamuseerd te worden en zeg zeker niet dat jullie saaier posten dan de gemiddelde bakmuts hier...



Ik las alleen de post boven die van mij en daar sprak nou niet gelijk 'pret met lachen en grapjes' uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het Amerikaanse seizoen van Glee, dus ik ken deze afleveringen allemaal al. Wat wel heel jammer is, is dat het tweede seizoen me zwaar tegenvalt. Ik heb zelfs al twee keer een aflevering niet uitgekeken. Maar da's helaas altijd als een serie dan onverwachts ineens een dikke hit wordt, dan moet het ineens aan network eisen voldoen en moet iedereen op dieet en moeten er ineens hele afleveringen gewijd worden aan de celeb van de week die een cameo komt doen.



Jammer is dat, altijd.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 21:13:

Ik vind Glee helemaal geweldig! Ik moest er net bijna van huillie en



?welke aflevering ? ( Ik kijk ze via cucirca.com . Single lady's vond ik meer dan briljant )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 21:13:

[...]





Life's not a stage, my dear, we schrijven hier niet voor jouw amusement. Ben Robbie Williams niet LaToya heeft ook al jaren geen hit meer gehad.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Boro schreef op 16 november 2010 @ 21:17:

[...]





welke aflevering ? ( Ik kijk ze via cucirca.com . Single lady's vond ik meer dan briljant )





Aan de liedjes te horen is het nu de aflevering van de sectionals.



Kijk je ook Gossip Girl? Net de nieuwe aflevering gezien, smullen weer.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven