De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 november 2010 om 11:00
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 10:17:
[...]
Dat is nu net het hele punt. Je voelt je thuis of niet.Dit werkt wel van twee kanten trouwens. Ik vind het overigens nog wel een verschil maken wie "een discussie aanzwengelt"; ik ken Fash en veel andere vrouwen van "hier" al jaren, door het forummen, en dan moet ik me juist vrij kunnen voelen om effe te vragen, huh leuk hoor maar hoe zit dat hier precies? Of ik het nou vraag of Jessicaatjuh1234, dat maakt wat verschil toch, hopelijk?
[...]
Dat is nu net het hele punt. Je voelt je thuis of niet.Dit werkt wel van twee kanten trouwens. Ik vind het overigens nog wel een verschil maken wie "een discussie aanzwengelt"; ik ken Fash en veel andere vrouwen van "hier" al jaren, door het forummen, en dan moet ik me juist vrij kunnen voelen om effe te vragen, huh leuk hoor maar hoe zit dat hier precies? Of ik het nou vraag of Jessicaatjuh1234, dat maakt wat verschil toch, hopelijk?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 17 november 2010 om 11:05
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2010 @ 10:37:
[...]
Ach. Als hier "pittige vrouwen" komen (zoals hierboven werd gezegd) dan kun je ook kritische vragen verwachten. Dat hoeft nog geen "discussie" te zijn. Gewoon elkaar even goed begrijpen en de neuzen dezelfde kant op krijgen. Dat kan binnen een paar minuten. Wij waren er inderdaad al klaar mee, t is dat het nu weer aangehaald wordt.
Dus als ergens pittige vrouwen komen, kun je kritische vragen verwachten? Die vat ik al niet. Waarom dan?
Goedemorgen trouwens.
[...]
Ach. Als hier "pittige vrouwen" komen (zoals hierboven werd gezegd) dan kun je ook kritische vragen verwachten. Dat hoeft nog geen "discussie" te zijn. Gewoon elkaar even goed begrijpen en de neuzen dezelfde kant op krijgen. Dat kan binnen een paar minuten. Wij waren er inderdaad al klaar mee, t is dat het nu weer aangehaald wordt.
Dus als ergens pittige vrouwen komen, kun je kritische vragen verwachten? Die vat ik al niet. Waarom dan?
Goedemorgen trouwens.
woensdag 17 november 2010 om 11:12
Hmm... of je je thuis voelt merk je toch gaandeweg een topic?
Ook of je voor medeschrijvers te pruimen bent.
Anyway, waar mensen komen schrijven valt weinig te kaderen.Zelfs in themagroepjes verzand het in van alles en nog wat.
Al snap ik ook heus wel wat de OP wil uitademen en neem ik het ook niet te serieus.
Ik vind het leuk om te discussieren, dat mis ik wel op het forum de laatste tijd.
Jammer dat men zich eigenlijk wil( moet?) gaan concenteren in 1 topic om het van de grond te krijgen.
Zou leuk zijn als het weer all over de place plaats vindt waar je kan invallen wanneer je denkt, laat ik ook my 50ct er ingooien.
Lady's have fun!
Ook of je voor medeschrijvers te pruimen bent.
Anyway, waar mensen komen schrijven valt weinig te kaderen.Zelfs in themagroepjes verzand het in van alles en nog wat.
Al snap ik ook heus wel wat de OP wil uitademen en neem ik het ook niet te serieus.
Ik vind het leuk om te discussieren, dat mis ik wel op het forum de laatste tijd.
Jammer dat men zich eigenlijk wil( moet?) gaan concenteren in 1 topic om het van de grond te krijgen.
Zou leuk zijn als het weer all over de place plaats vindt waar je kan invallen wanneer je denkt, laat ik ook my 50ct er ingooien.
Lady's have fun!
woensdag 17 november 2010 om 11:13
En we gaan nog even door met de PVV:quote:PVV-Kamerlid Richard de Mos is op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni aangekondigd als 'voormalig onderwijzer en schoolhoofd'. Ook onder zijn portret op de PVV website stond de functie 'schoolhoofd'.
Oud-collega van het Kamerlid en bovenbouwcoördinator van openbare basisschool De Spoorzoeker, de school waar De Mos werkzaam was, Marjolein Boon, zegt nu dat De Mos nooit schoolhoofd of directeur is geweest.
In een biografie uit 2007 van PVV-prominenten staat over De Mos: 'Richard de Mos is onderwijzer in het basisonderwijs en schooldirecteur. Uit overtuiging werkzaam in een Haagse achterstandswijk. De Mos ergert zich aan de softheid van zijn collega's.'
Op de vraag of De Mos ooit schooldirecteur is geweest antwoordt hij ontkennend, maar:
"Als ik het ambieer, zou ik het kunnen zijn. Ik heb in Delft een tweejarige opleiding gedaan tot schoolleider in het primair onderwijs. Ik heb allerlei opdrachten moeten doen en met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Daar kunt u een kopie van krijgen. Vervolgens kwam ik bij de PVV."
Oud-collega van het Kamerlid en bovenbouwcoördinator van openbare basisschool De Spoorzoeker, de school waar De Mos werkzaam was, Marjolein Boon, zegt nu dat De Mos nooit schoolhoofd of directeur is geweest.
In een biografie uit 2007 van PVV-prominenten staat over De Mos: 'Richard de Mos is onderwijzer in het basisonderwijs en schooldirecteur. Uit overtuiging werkzaam in een Haagse achterstandswijk. De Mos ergert zich aan de softheid van zijn collega's.'
Op de vraag of De Mos ooit schooldirecteur is geweest antwoordt hij ontkennend, maar:
"Als ik het ambieer, zou ik het kunnen zijn. Ik heb in Delft een tweejarige opleiding gedaan tot schoolleider in het primair onderwijs. Ik heb allerlei opdrachten moeten doen en met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Daar kunt u een kopie van krijgen. Vervolgens kwam ik bij de PVV."
woensdag 17 november 2010 om 11:15
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2010 @ 11:00:
[...]
Dit werkt wel van twee kanten trouwens. Ik vind het overigens nog wel een verschil maken wie "een discussie aanzwengelt"; ik ken Fash en veel andere vrouwen van "hier" al jaren, door het forummen, en dan moet ik me juist vrij kunnen voelen om effe te vragen, huh leuk hoor maar hoe zit dat hier precies? Of ik het nou vraag of Jessicaatjuh1234, dat maakt wat verschil toch, hopelijk?
Nee, dat werkt niet van twee kanten. Fash typt een OP en die spreekt je aan of niet. Je voelt je er bij thuis of niet. Ik voelde me er direct bij thuis. Met een paar kanttekeningen, maar die heb ik altijd. Maar de grote lijnen bevielen me direct. Ik heb altijd genoeg aan een half woord van haar en zij van mij.
Of het verschil maakt wie het vraagt? Eerlijk gezegd wel, het zou niet moeten natuurlijk, maar zo werkt het wel. Jij hebt meer credits dan een willekeurige vreemde.
Maar het maakt ook verschil hóe je het vraagt, en quite franckly, je vroeg niet "huh, leuk hoor maar hoe zit het nu precies?"
Vind je dat zelf ook?
[...]
Dit werkt wel van twee kanten trouwens. Ik vind het overigens nog wel een verschil maken wie "een discussie aanzwengelt"; ik ken Fash en veel andere vrouwen van "hier" al jaren, door het forummen, en dan moet ik me juist vrij kunnen voelen om effe te vragen, huh leuk hoor maar hoe zit dat hier precies? Of ik het nou vraag of Jessicaatjuh1234, dat maakt wat verschil toch, hopelijk?
Nee, dat werkt niet van twee kanten. Fash typt een OP en die spreekt je aan of niet. Je voelt je er bij thuis of niet. Ik voelde me er direct bij thuis. Met een paar kanttekeningen, maar die heb ik altijd. Maar de grote lijnen bevielen me direct. Ik heb altijd genoeg aan een half woord van haar en zij van mij.
Of het verschil maakt wie het vraagt? Eerlijk gezegd wel, het zou niet moeten natuurlijk, maar zo werkt het wel. Jij hebt meer credits dan een willekeurige vreemde.
Maar het maakt ook verschil hóe je het vraagt, en quite franckly, je vroeg niet "huh, leuk hoor maar hoe zit het nu precies?"
Vind je dat zelf ook?
woensdag 17 november 2010 om 11:50
quote:iry schreef op 17 november 2010 @ 11:43:
[...]
Dat ook
Maar zonder dat voel je je niet thuis denk ik,of je moet pijn fijn vinden
Of scrollen
Nah, er is vast niet één topic te vinden waar iedereen elkaar even leuk vindt. Het ligt een beetje aan de sfeer die op een topic hangt denk ik.
En wie er het vaakst op duikt
[...]
Dat ook
Maar zonder dat voel je je niet thuis denk ik,of je moet pijn fijn vinden
Of scrollen
Nah, er is vast niet één topic te vinden waar iedereen elkaar even leuk vindt. Het ligt een beetje aan de sfeer die op een topic hangt denk ik.
En wie er het vaakst op duikt
woensdag 17 november 2010 om 12:06
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 11:05:
[...]
Dus als ergens pittige vrouwen komen, kun je kritische vragen verwachten? Die vat ik al niet. Waarom dan?Eh, ik kom hier toch ook, als vrij pittige forummer? Dus ik bedoel "wij" als pittige vrouwen, en wij slikken in de regel minder voor zoete koek.
[...]
Dus als ergens pittige vrouwen komen, kun je kritische vragen verwachten? Die vat ik al niet. Waarom dan?Eh, ik kom hier toch ook, als vrij pittige forummer? Dus ik bedoel "wij" als pittige vrouwen, en wij slikken in de regel minder voor zoete koek.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 17 november 2010 om 12:15
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 11:15:
[...]
Nee, dat werkt niet van twee kanten. Fash typt een OP en die spreekt je aan of niet. Je voelt je er bij thuis of niet. Ik voelde me er direct bij thuis. Met een paar kanttekeningen, maar die heb ik altijd. Maar de grote lijnen bevielen me direct. Ik heb altijd genoeg aan een half woord van haar en zij van mij.Dat is heerlijk voor je, maar dat heb ik dus met anderen, met Boro bijvoorbeeld. Jij bent closer met FV dan ik, dan heb je dat al sneller. Ik ken haar veel minder goed, en sta verder van haar af dan jij, vandaar mijn bedenkingen/ onduidelijkheden bij de OP, die ik vervolgens heb uitgevraagd, alvorens te besluiten om hier wel of niet te willen zijn. Dat geeft toch niet?
[...]
Nee, dat werkt niet van twee kanten. Fash typt een OP en die spreekt je aan of niet. Je voelt je er bij thuis of niet. Ik voelde me er direct bij thuis. Met een paar kanttekeningen, maar die heb ik altijd. Maar de grote lijnen bevielen me direct. Ik heb altijd genoeg aan een half woord van haar en zij van mij.Dat is heerlijk voor je, maar dat heb ik dus met anderen, met Boro bijvoorbeeld. Jij bent closer met FV dan ik, dan heb je dat al sneller. Ik ken haar veel minder goed, en sta verder van haar af dan jij, vandaar mijn bedenkingen/ onduidelijkheden bij de OP, die ik vervolgens heb uitgevraagd, alvorens te besluiten om hier wel of niet te willen zijn. Dat geeft toch niet?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 17 november 2010 om 12:17
quote:Julus schreef op 17 november 2010 @ 12:11:
[...]
Wat is in jouw ogen een vrij pittige forummer?Eh, dat leg ik toch net uit, in grote lijnen? Buiten dat; zeggen en vragen wat je denkt, een dialoog (noem het discussie) niet uit de weg gaan en de grenzen durven opzoeken. Qua humor, (zelf-)spot, zelfreflectie en feedback. Vanwaar je vraag?
[...]
Wat is in jouw ogen een vrij pittige forummer?Eh, dat leg ik toch net uit, in grote lijnen? Buiten dat; zeggen en vragen wat je denkt, een dialoog (noem het discussie) niet uit de weg gaan en de grenzen durven opzoeken. Qua humor, (zelf-)spot, zelfreflectie en feedback. Vanwaar je vraag?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 17 november 2010 om 12:20
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 11:15:
[...]
Maar het maakt ook verschil hóe je het vraagt, en quite franckly, je vroeg niet "huh, leuk hoor maar hoe zit het nu precies?"
Vind je dat zelf ook?
Als ik het zo eens teruglees, vind ik inderdaad dat dat anders had gekund, waarvoor alsnog excuses Fash.
Ik werd geraakt door de uitspraak over konijnen (dan maar even een huilie, nu, lekker belangrijk) vanwege veel verdriet de laatste tijd over die van mij. Daar kwam het door. Eigenlijk was dat het enige, dat zie ik nu pas, achteraf. Snap je het nu beter?
[...]
Maar het maakt ook verschil hóe je het vraagt, en quite franckly, je vroeg niet "huh, leuk hoor maar hoe zit het nu precies?"
Vind je dat zelf ook?
Als ik het zo eens teruglees, vind ik inderdaad dat dat anders had gekund, waarvoor alsnog excuses Fash.
Ik werd geraakt door de uitspraak over konijnen (dan maar even een huilie, nu, lekker belangrijk) vanwege veel verdriet de laatste tijd over die van mij. Daar kwam het door. Eigenlijk was dat het enige, dat zie ik nu pas, achteraf. Snap je het nu beter?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 17 november 2010 om 12:20
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 11:50:
[...]
Of scrollen
Nah, er is vast niet één topic te vinden waar iedereen elkaar even leuk vindt. Het ligt een beetje aan de sfeer die op een topic hangt denk ik.
En wie er het vaakst op duikt
Nope, dat gaat nooit gebeuren idd, elk kletsgroepje heeft weer groepjes in hun groepje en loopt zo nu en dan uit de hand.
Djeez, het is niet makkelijk om nou werkelijk HET groepje te ontdekken als dat ook weer vervalt in groepjes
[...]
Of scrollen
Nah, er is vast niet één topic te vinden waar iedereen elkaar even leuk vindt. Het ligt een beetje aan de sfeer die op een topic hangt denk ik.
En wie er het vaakst op duikt
Nope, dat gaat nooit gebeuren idd, elk kletsgroepje heeft weer groepjes in hun groepje en loopt zo nu en dan uit de hand.
Djeez, het is niet makkelijk om nou werkelijk HET groepje te ontdekken als dat ook weer vervalt in groepjes
woensdag 17 november 2010 om 12:25
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2010 @ 12:15:
[...]
Dat is heerlijk voor je, maar dat heb ik dus met anderen, met Boro bijvoorbeeld. Jij bent closer met FV dan ik, dan heb je dat al sneller. Ik ken haar veel minder goed, en sta verder van haar af dan jij, vandaar mijn bedenkingen/ onduidelijkheden bij de OP, die ik vervolgens heb uitgevraagd, alvorens te besluiten om hier wel of niet te willen zijn. Dat geeft toch niet?
Nee hoor, dat geeft ook niet. Tenminste niet als jullie er zo snel uit zijn als gisteravond het geval was. Vragen staat vrij.
What's the verdict? Are you in or out?
[...]
Dat is heerlijk voor je, maar dat heb ik dus met anderen, met Boro bijvoorbeeld. Jij bent closer met FV dan ik, dan heb je dat al sneller. Ik ken haar veel minder goed, en sta verder van haar af dan jij, vandaar mijn bedenkingen/ onduidelijkheden bij de OP, die ik vervolgens heb uitgevraagd, alvorens te besluiten om hier wel of niet te willen zijn. Dat geeft toch niet?
Nee hoor, dat geeft ook niet. Tenminste niet als jullie er zo snel uit zijn als gisteravond het geval was. Vragen staat vrij.
What's the verdict? Are you in or out?
woensdag 17 november 2010 om 12:28
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 11:15:
[...]Nee, dat werkt niet van twee kanten. Fash typt een OP en die spreekt je aan of niet. Je voelt je er bij thuis of niet. Ik voelde me er direct bij thuis. [...]
Ja duh.. je wordt genoemd in de OP!
Maar verder: ik begrijp de hele 'discussie' niet zo. Wat maakt het uit wie er wordt bedoeld in de OP? Het kan best zijn dat Fashion zelf misschien wel afhaakt uit dit topic. Who cares?
Aanvulling:
Ik lees Fashion heel graag om haar ongezouten meningen en haar gevoel voor humor en haar brede interesse, dus ik zou het jammer vinden.
[...]Nee, dat werkt niet van twee kanten. Fash typt een OP en die spreekt je aan of niet. Je voelt je er bij thuis of niet. Ik voelde me er direct bij thuis. [...]
Ja duh.. je wordt genoemd in de OP!
Maar verder: ik begrijp de hele 'discussie' niet zo. Wat maakt het uit wie er wordt bedoeld in de OP? Het kan best zijn dat Fashion zelf misschien wel afhaakt uit dit topic. Who cares?
Aanvulling:
Ik lees Fashion heel graag om haar ongezouten meningen en haar gevoel voor humor en haar brede interesse, dus ik zou het jammer vinden.
woensdag 17 november 2010 om 12:28
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2010 @ 12:20:
[...]
Als ik het zo eens teruglees, vind ik inderdaad dat dat anders had gekund, waarvoor alsnog excuses Fash.
Ik werd geraakt door de uitspraak over konijnen (dan maar even een huilie, nu, lekker belangrijk) vanwege veel verdriet de laatste tijd over die van mij. Daar kwam het door. Eigenlijk was dat het enige, dat zie ik nu pas, achteraf. Snap je het nu beter? Dat vind ik cool van je. Zoiets dacht ik ook al, dat iets je persoonlijk geraakt had. Ja, ik snap het nu veel beter nu ik de context heb. Thanks.
[...]
Als ik het zo eens teruglees, vind ik inderdaad dat dat anders had gekund, waarvoor alsnog excuses Fash.
Ik werd geraakt door de uitspraak over konijnen (dan maar even een huilie, nu, lekker belangrijk) vanwege veel verdriet de laatste tijd over die van mij. Daar kwam het door. Eigenlijk was dat het enige, dat zie ik nu pas, achteraf. Snap je het nu beter? Dat vind ik cool van je. Zoiets dacht ik ook al, dat iets je persoonlijk geraakt had. Ja, ik snap het nu veel beter nu ik de context heb. Thanks.
woensdag 17 november 2010 om 12:31
quote:Ephemera schreef op 17 november 2010 @ 12:28:
[...]
Ja duh.. je wordt genoemd in de OP!
Maar verder: ik begrijp de hele 'discussie' niet zo. Wat maakt het uit wie er wordt bedoeld in de OP? Het kan best zijn dat Fashion zelf misschien wel afhaakt uit dit topic. Who cares?
Het maakt natuurlijk ontzettend veel uit wie er bedoeld wordt in de OP, duhuh. Dat is nou toch net de hele opzet? Dat je je aangesproken voelt door de OP en dat je daarom meetypt. Of juist niet.
En natuurlijk kan Fash afhaken, die kans is zelfs vrij groot. De kans dat ik afhaak ook. Dat doet niks af aan de OP.
[...]
Ja duh.. je wordt genoemd in de OP!
Maar verder: ik begrijp de hele 'discussie' niet zo. Wat maakt het uit wie er wordt bedoeld in de OP? Het kan best zijn dat Fashion zelf misschien wel afhaakt uit dit topic. Who cares?
Het maakt natuurlijk ontzettend veel uit wie er bedoeld wordt in de OP, duhuh. Dat is nou toch net de hele opzet? Dat je je aangesproken voelt door de OP en dat je daarom meetypt. Of juist niet.
En natuurlijk kan Fash afhaken, die kans is zelfs vrij groot. De kans dat ik afhaak ook. Dat doet niks af aan de OP.
woensdag 17 november 2010 om 12:36
woensdag 17 november 2010 om 12:59
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2010 @ 12:20:
[...]
Als ik het zo eens teruglees, vind ik inderdaad dat dat anders had gekund, waarvoor alsnog excuses Fash.
Ik werd geraakt door de uitspraak over konijnen (dan maar even een huilie, nu, lekker belangrijk) vanwege veel verdriet de laatste tijd over die van mij. Daar kwam het door. Eigenlijk was dat het enige, dat zie ik nu pas, achteraf. Snap je het nu beter? Tof dat je dat nog even opheldert, want ik raakte gister ook wel geirriteerd door je toon die voor mij echt volkomen uit de lucht kwam vallen. Ik had juist jou niet echt ingeschat als iemand met lange tenen, dus dat verbaasde me wel. Maar goed, we waren er gister al uit. Wat is er dan met je konijn?
[...]
Als ik het zo eens teruglees, vind ik inderdaad dat dat anders had gekund, waarvoor alsnog excuses Fash.
Ik werd geraakt door de uitspraak over konijnen (dan maar even een huilie, nu, lekker belangrijk) vanwege veel verdriet de laatste tijd over die van mij. Daar kwam het door. Eigenlijk was dat het enige, dat zie ik nu pas, achteraf. Snap je het nu beter? Tof dat je dat nog even opheldert, want ik raakte gister ook wel geirriteerd door je toon die voor mij echt volkomen uit de lucht kwam vallen. Ik had juist jou niet echt ingeschat als iemand met lange tenen, dus dat verbaasde me wel. Maar goed, we waren er gister al uit. Wat is er dan met je konijn?
Am Yisrael Chai!