De mannen op dit Forum

16-07-2014 00:10 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik hier enige tijd verblijf en geconstateerd heb dat er nog meer mannenbroeders op dit forum bivakeren kan ik gerust zeggen dat ik geschokt ben.

Er is niets, maar dan ook totaal niets te merken van enige masculine inbreng, de mannen hier, met uitzondering van mijzelf natuurlijk, zijn stuk voor stuk meegaande exemplaren die zich 100% geconformeerd hebben aan de vrouwelijke meerderheid.

De man, van af de oertijd belast met de taak tot correctie en leiding geven , laat hier in dit forum zijn voorvaderlijke traditie geheel varen om zich in plaats daarvan over te geven aan de politieke correctheid en het feminiene klimaat.

Als vertegenwoordigers van het dominante geslacht laten jullie het qua gezag duidelijk afweten en dat is toch zeer teleurstellend.

Waar is toch de tijd gebleven dat wij trots konden zijn op de tentoonspreiding van onze superieure inzichten en inbreng?

Deze eens zo trotse voorhoede van het mannelijke geslacht is op dit forum thans uitgestorven lijkt het...

Jammer, Het ontrieft mij zeer en het laat mij mijzelf eenzaam voelen alhier.

:(

De wijze
quote:belle1971 schreef op 16 juli 2014 @ 18:34:

[...]

ik loop ook maar wat te klooien, ben in een goeie bui, hahaha! Dat vind ik heel fijn voor je, maar je haalt met je vrolijke sarcasme wel een aantal vrouwen naar beneden en dat is een stuk minder vrolijk.
quote:ThunderassMan schreef op 16 juli 2014 @ 18:36:

[...]

On-topic: NIET!Huhuhuhuhhhh
quote:Cateautje schreef op 16 juli 2014 @ 18:36:

[...]

Dat vind ik heel fijn voor je, maar je haalt met je vrolijke sarcasme wel een aantal vrouwen naar beneden en dat is een stuk minder vrolijk.

zo heb ik t echt niet bedoeld hoor! als er iets serieus aan de hand is, ben ik gaarne bereid om mijn mannelijke kijk van zaken te geven op bepaalde zaken (hoe onbegrijpelijk het soms ook zou kunnen zijn) en ik ben de beroerdste niet om een heel eind mee te gaan in allerlei problematiek van vrouwen en mannen, want we zijn allemaal mensen. het is geenszins de bedoeling om mensen voor de schenen te schoppen, maar dit soort topics, neigen altijd naar 'in hokjes' stoppen, man vs vrouw en de waarheid of compromis ligt meestal wel ergens in t midden. ik doe dat ook dagelijks in mijn gezin. zoals vanavond dus, vrouwlief is gaan werken, ik zit thuis met dochtertje lief, tis anders dan mama, maar papa is ook helemaal geweldig en als kindje helemaal happy is met het beste van 2 werelden is het toch bij voorbaat geslaagd?

daarom stond er ook bij: ; sarcasme-alert'.
quote:belle1971 schreef op 16 juli 2014 @ 18:42:

[...]

zo heb ik t echt niet bedoeld hoor! als er iets serieus aan de hand is, ben ik gaarne bereid om mijn mannelijke kijk van zaken te geven op bepaalde zaken (hoe onbegrijpelijk het soms ook zou kunnen zijn) en ik ben de beroerdste niet om een heel eind mee te gaan in allerlei problematiek van vrouwen en mannen, want we zijn allemaal mensen. het is geenszins de bedoeling om mensen voor de schenen te schoppen, maar dit soort topics, neigen altijd naar 'in hokjes' stoppen, man vs vrouw en de waarheid of compromis ligt meestal wel ergens in t midden. ik doe dat ook dagelijks in mijn gezin. zoals vanavond dus, vrouwlief is gaan werken, ik zit thuis met dochtertje lief, tis anders dan mama, maar papa is ook helemaal geweldig en als kindje helemaal happy is met het beste van 2 werelden is het toch bij voorbaat geslaagd?

daarom stond er ook bij: ; sarcasme-alert'. Dat is leuk geprobeerd, maar ik denk dat je in de val van de TO getrapt bent, want die is gewoon de boel aan het narren namelijk.
quote:dewijze schreef op 16 juli 2014 @ 00:10:

Er is niets, maar dan ook totaal niets te merken van enige masculine inbreng, de mannen hier, met uitzondering van mijzelf natuurlijk, zijn stuk voor stuk meegaande exemplaren die zich 100% geconformeerd hebben aan de vrouwelijke meerderheid.

De man, van af de oertijd belast met de taak tot correctie en leiding geven , laat hier in dit forum zijn voorvaderlijke traditie geheel varen om zich in plaats daarvan over te geven aan de politieke correctheid en het feminiene klimaat.

...

De wijzeThanks TO , met genoegen heb ik van u mogen leren dat mijn man een meegaand exemplaar is die zich voor 100% geconformeerd heeft aan de vrouwelijke meerderheid. Kunt u mij wellicht adviseren hoe hem de illusie te geven dat hij nog iets in te brengen heeft?
quote:Scamp schreef op 16 juli 2014 @ 18:27:

Oh god, M81 is terug.

Ik geloof het niet, Scamp. Diens taalgebruik was beter (hoewel zijn inzichten even bloedstollend gênant waren).

Maar het kan natuurlijk nooit kwaad de TTTOT weer standby te zetten .
Hij kan niet tippen aan M81. Daar had ik stiekem nog wel bewondering voor...

ex-ttotjes!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 16 juli 2014 @ 19:06:

Hij kan niet tippen aan M81. Daar had ik stiekem nog wel bewondering voor...

ex-ttotjes!Pimp!! Old times reviving!
quote:Cateautje schreef op 16 juli 2014 @ 18:49:

[...]

Dat is leuk geprobeerd, maar ik denk dat je in de val van de TO getrapt bent, want die is gewoon de boel aan het narren namelijk. niets serieus gedaan, ik vond dit openingspostje bij voorbaat al een beetje over the top.. maar dacht, laat me een duitje in het 'zaakje' doen.
Wat een (on)wijze onzin allemaal vandaag.

Ge nu eerst even iemand berichten verbergen, hier komt weinig zinnigs aan.
Niet geschoten is altijd mis
masculine inbreng.. dat vond ik wel een mooie.. wel, mijn masculine inbreng thuis vanavond is dat ik de boel opgeruimd heb, kleine naar bed, vaatwasser volgemikt heb en ik zo dadelijk een bakkie koffie voor de vrouw des huizes ga zetten,(komt zo thuis van haar werk) en noem mij dan maar een watje, flippo, minder masculin of oud wijf, t zal mij aan mijn reet roesten, want mijn vriendin ziet mij nog altijd als een echte vent, waar ze met hart en ziel van houdt, en waar ze strakjes weer tegen aan gaat liggen (met die kouwe voeten rond mijn benen) als we gaan slapen en morgen begint t circus weer van voren af aan.
zit ik me keihard te conformeren, is het weer niet goed.

kan me niet schelen wat een ander ervan vindt;

Ga lekker zelf masculien en leidinggevend doen in een vrouwenforum en kijk wat het je brengt.

Ik kijk wel toe (is er ergens cheese/onion chips in de aanbieding?)

mij ontrieft het soïso niet hoor (wat betekent het eigenlijk?)
Er zou gewoon meer geneukt moeten worden!

Is bovenstaande on-topic?
quote:ThunderassMan schreef op 19 juli 2014 @ 11:16:

Er zou gewoon meer geneukt moeten worden!

Is bovenstaande on-topic?

Wat mij betreft wel, hoor!

Is zekers kwamkwammersloegtijd?
Ik was bevangen door de hitte.........
quote:redhothead schreef op 16 juli 2014 @ 02:30:

[...]

Wie is Kees?Kees is een man met autisme die gefilmd werd voor een documentaire. Hij heeft een grafhekel aan Duitsers en ging volkomen uit zijn plaat toen hij een Duitse auto op de weg zag die hij asociaal vond rijden.
quote:ThunderassMan schreef op 19 juli 2014 @ 16:53:

Ik was bevangen door de hitte.........

Tsss, je méént ut!?

Schijnt anders dat vrouwen geiler zijn in de zomer dan in de winter... Zou zeggen: Knock yourself out...

NU ff serieus:

Mannen met ballen, die wel degelijk de vrouwen soms vuur na aan de schenen wisten te leggen, die weet ik wel te noemen...

Maar of ze nog actief zijn kan ik niet zeggen, ben zelf al een hele poos hier niet meer geweest...
quote:Flowerpowerwoman schreef op 20 juli 2014 @ 09:58:

[...]

Tsss, je méént ut!?

Schijnt anders dat vrouwen geiler zijn in de zomer dan in de winter... Zou zeggen: Knock yourself out...

Niet alleen vrouwen. hoor.

En: reken maar dat ik dat doe.
Vroegâh was alles beter. Ook hier op dit forum.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Er zijn hier mannen die altijd een heerlijke nuchtere kijk op dingen hebben, vanuit mannelijk oogpunt. Maar er zitten er hier ook tussen waarvan ik denk.....wijf. Maar goed, bij sommige vrouwen vraag ik me ook af of ze niet stiekem een vent zijn. Of hadden willen zijn.
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 juli 2014 @ 10:29:

Vroegâh was alles beter. Ook hier op dit forum.Ah, toe nou Oma; vertel nog eens een verhaal uit den ouden doosch.
quote:zoishet schreef op 20 juli 2014 @ 10:36:

Er zijn hier mannen die altijd een heerlijke nuchtere kijk op dingen hebben, vanuit mannelijk oogpunt. Maar er zitten er hier ook tussen waarvan ik denk.....wijf. Maar goed, bij sommige vrouwen vraag ik me ook af of ze niet stiekem een vent zijn. Of hadden willen zijn.Ik vind het persoonlijk wel jammer dat vaak als je als man je nuchtere en eerlijke mannenmening geeft, zeker in geval van seks en/of relaties, je zowat de gansche goegemeente over je heen krijgt.
quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 10:43:

[...]

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat vaak als je als man je nuchtere en eerlijke mannenmening geeft, zeker in geval van seks en/of relaties, je zowat de gansche goegemeente over je heen krijgt.Ik vind dat juist de toegevoegde waarde van de mannen hier. Maar ja, ik vraag ook vaak de mannen van mijn vriendinnen hoe zij er tegenaan kijken.
quote:zoishet schreef op 20 juli 2014 @ 10:46:

[...]

Ik vind dat juist de toegevoegde waarde van de mannen hier. Maar ja, ik vraag ook vaak de mannen van mijn vriendinnen hoe zij er tegenaan kijken.Dat lijkt mij ook; juist van de verschillende inzichten kun je leren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven