De mannen op dit Forum

16-07-2014 00:10 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik hier enige tijd verblijf en geconstateerd heb dat er nog meer mannenbroeders op dit forum bivakeren kan ik gerust zeggen dat ik geschokt ben.

Er is niets, maar dan ook totaal niets te merken van enige masculine inbreng, de mannen hier, met uitzondering van mijzelf natuurlijk, zijn stuk voor stuk meegaande exemplaren die zich 100% geconformeerd hebben aan de vrouwelijke meerderheid.

De man, van af de oertijd belast met de taak tot correctie en leiding geven , laat hier in dit forum zijn voorvaderlijke traditie geheel varen om zich in plaats daarvan over te geven aan de politieke correctheid en het feminiene klimaat.

Als vertegenwoordigers van het dominante geslacht laten jullie het qua gezag duidelijk afweten en dat is toch zeer teleurstellend.

Waar is toch de tijd gebleven dat wij trots konden zijn op de tentoonspreiding van onze superieure inzichten en inbreng?

Deze eens zo trotse voorhoede van het mannelijke geslacht is op dit forum thans uitgestorven lijkt het...

Jammer, Het ontrieft mij zeer en het laat mij mijzelf eenzaam voelen alhier.

:(

De wijze
Nou ik krijg meestal positief commentaar op mijn uiterlijk ben vrij normale vent en daarbij heb ik ook nog leuke dominante trekjes volgens de dames. Als mijn vriendin wist dat ik hier rondneus ...wat heeft het voor zin hier groepen mensen te gaan stereotyperen?
ik heb geen motto
quote:tommyh schreef op 16 juli 2014 @ 09:05:

Als mijn vriendin wist dat ik hier rondneus ...Dan timmert ze je in elkaar met een pak maandverband?
quote:tommyh schreef op woensdag 16 juli 2014 09:05 Nou ik krijg meestal positief commentaar op mijn uiterlijk ben vrij normale vent en daarbij heb ik ook nog leuke dominante trekjes volgens de dames. Als mijn vriendin wist dat ik hier rondneus ...wat heeft het voor zin hier groepen mensen te gaan stereotyperen?Maar godzijdank zie je er goed uit.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 juli 2014 @ 09:07:

[...]

Dan timmert ze je in elkaar met een pak maandverband?
Heerlijk dit topic. Dank, TO.
je hebt gelijk de Wijze, want echt mannen zitten niet op dit forum. geld ook voor jou dus.
Heerlijk! Ik hou van dit topic.
quote:tzippa2 schreef op 16 juli 2014 @ 02:03:

Iemand schreef net iets over M81. Ik heb een soort déjà vu nu.Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dewijze is toch een trollende vrouw? Toch? Toch?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Twee weken op dit forum bivakkeren en inmiddels plas ik al zittend...
quote:zkotz schreef op 16 juli 2014 @ 09:32:

Twee weken op dit forum bivakkeren en inmiddels plas ik al zittend...

watje.
De ene generalisatie na de ander..

Echt niet alle mannen zijn hier sociaal aangepast. (ik zeg amand)
quote:Egidius schreef op 16 juli 2014 @ 09:01:

Ik kwam hier al binnen als een meegaand watje. Daar doe je niks meer aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Amand moet blijven. Hij is het laatste bastion van de boerende, bierdrinkende, harige en naar eerlijk oud zweet ruikende mannelijkheid .
quote:badmeester schreef op 16 juli 2014 @ 10:19:

De ene generalisatie na de ander..

Echt niet alle mannen zijn hier sociaal aangepast. (ik zeg amand)Dank voor deze erkenning, bro
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 juli 2014 @ 10:22:

Amand moet blijven. Hij is het laatste bastion van de boerende, bierdrinkende, harige en naar eerlijk oud zweet ruikende mannelijkheid .Yeah. Talk dirty to me baby
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 juli 2014 @ 08:37:

Oh god, was er ook nog een OP?

Verder eensch met Cateautje. Nu heb je nog heel wat praats, maar over drie maanden ben jij ook getransformeerd tot sissie. Net als al die andere mannen hier. Mocht je dat noodlot willen ontlopen zit er maar één ding op: zo snel mogelijk vertrekken.Ik menstrueer zelfs tegenwoordig (synchroon met meds).
Kan iemand mij ook even "liken" aub? Anders moet ik daar weer een topic over openen.
Doe maar hoor, een topic openen. Het is hier nu toch al een bende met al die losgeslagen huisvrouwen en mislukte metromannen en dat totale gebrek aan enige echt mannelijke leiding en correctie.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 juli 2014 @ 10:50:

Doe maar hoor, een topic openen. Het is hier nu toch al een bende met al die losgeslagen huisvrouwen en mislukte metromannen en dat totale gebrek aan enige echt mannelijke leiding en correctie.Humor!
Open anders een 'ben ik zwanger' topic
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 juli 2014 @ 10:22:

Amand moet blijven. Hij is het laatste bastion van de boerende, bierdrinkende, harige en naar eerlijk oud zweet ruikende mannelijkheid .nou ja, hij doet alsof
quote:lilalinda schreef op 16 juli 2014 @ 10:55:

[...]

nou ja, hij doet alsofSsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!
quote:Amand schreef op 16 juli 2014 @ 11:12:

[...]

Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!

oh sorry

eeuh, wistten jullie al, dat Amand enorm scheten laat, de hele dag door?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven