De mannen op dit Forum

16-07-2014 00:10 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik hier enige tijd verblijf en geconstateerd heb dat er nog meer mannenbroeders op dit forum bivakeren kan ik gerust zeggen dat ik geschokt ben.

Er is niets, maar dan ook totaal niets te merken van enige masculine inbreng, de mannen hier, met uitzondering van mijzelf natuurlijk, zijn stuk voor stuk meegaande exemplaren die zich 100% geconformeerd hebben aan de vrouwelijke meerderheid.

De man, van af de oertijd belast met de taak tot correctie en leiding geven , laat hier in dit forum zijn voorvaderlijke traditie geheel varen om zich in plaats daarvan over te geven aan de politieke correctheid en het feminiene klimaat.

Als vertegenwoordigers van het dominante geslacht laten jullie het qua gezag duidelijk afweten en dat is toch zeer teleurstellend.

Waar is toch de tijd gebleven dat wij trots konden zijn op de tentoonspreiding van onze superieure inzichten en inbreng?

Deze eens zo trotse voorhoede van het mannelijke geslacht is op dit forum thans uitgestorven lijkt het...

Jammer, Het ontrieft mij zeer en het laat mij mijzelf eenzaam voelen alhier.

:(

De wijze
Alleen maar vrouwen is niks, dan krijg je een hok kijvende wijven. Ze gaan of allemaal meehuilen, of vliegen elkaar in de haren en bij beide heb je onderaan streep geen advies waar je iets mee kan.
Zeg je nu dat er eigenlijk een man nodig is om groepen vrouwen in bedwang te houden en/of logica aan een discussie toe te voegen?
quote:zoishet schreef op 20 juli 2014 @ 10:36:

Er zijn hier mannen die altijd een heerlijke nuchtere kijk op dingen hebben, vanuit mannelijk oogpunt. Maar er zitten er hier ook tussen waarvan ik denk.....wijf. Maar goed, bij sommige vrouwen vraag ik me ook af of ze niet stiekem een vent zijn. Of hadden willen zijn.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 10:40:

[...]

Ah, toe nou Oma; vertel nog eens een verhaal uit den ouden doosch. Oma heeft geen tijd, die gaat haar ouden doosch zo op de motor hijschen
quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 10:43:

[...]

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat vaak als je als man je nuchtere en eerlijke mannenmening geeft, zeker in geval van seks en/of relaties, je zowat de gansche goegemeente over je heen krijgt.

Kijk, en dat bedoelde ik dus. Dat was vroeger wel anders.

Het lijkt wel of dat zogenaamde feministische hier steeds erger aan het worden is. Terwijl het zo 1970 is.
quote:zoishet schreef op 20 juli 2014 @ 10:54:

Alleen maar vrouwen is niks, dan krijg je een hok kijvende wijven. Ze gaan of allemaal meehuilen, of vliegen elkaar in de haren en bij beide heb je onderaan streep geen advies waar je iets mee kan.quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 11:10:

Zeg je nu dat er eigenlijk een man nodig is om groepen vrouwen in bedwang te houden en/of logica aan een discussie toe te voegen?
quote:zoishet schreef op 20 juli 2014 @ 10:54:

Alleen maar vrouwen is niks, dan krijg je een hok kijvende wijven. Ze gaan of allemaal meehuilen, of vliegen elkaar in de haren en bij beide heb je onderaan streep geen advies waar je iets mee kan.Is dat zo? Is mijn ervaring niet met mijn vriendinnen en vrouwelijke kennissen. Ligt er misschien ook aan met wie je omgaat.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
En daarom ben ik geen vrouwenmens....

http://9gag.tv/p/a5XEwG/boys-this-is-ex ... on?ref=tcl
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 juli 2014 @ 11:25:

[...]

Oma heeft geen tijd, die gaat haar ouden doosch zo op de motor hijschen Komt Oma in mijn omgeving rijden? (Z-Limburg)
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 juli 2014 @ 11:26:

[...]

Kijk, en dat bedoelde ik dus. Dat was vroeger wel anders.

Het lijkt wel of dat zogenaamde feministische hier steeds erger aan het worden is. Terwijl het zo 1970 is.En probeer je als man dan maar eens staande te houden tegen zo'n feministische tsunami.
quote:boebezoebe schreef op 20 juli 2014 @ 11:28:

[...]

Is dat zo? Is mijn ervaring niet met mijn vriendinnen en vrouwelijke kennissen. Ligt er misschien ook aan met wie je omgaat.Nee, maar mijn vriendinnen zie ik dan ook irl en kies ik zelf uit. Hier op het forum (of bij in een werksituatie) is dat ff anders hè.
quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 10:26:

[...]

Niet alleen vrouwen. hoor.

En: reken maar dat ik dat doe.Top! Had ook niet anders verwacht!
Mja, of vroeger alles beter was? Tijden veranderen, mensen komen, mensen gaan, het gebitch is er niet minder om geworden, heb ik hier en daar al wel vernomen...
quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 11:36:

[...]

Komt Oma in mijn omgeving rijden? (Z-Limburg)

Nee helaas, het was een rondje in mijn omgeving, midden Nederland

Volgend weekend komen we wel door Limburg, als we op weg zijn naar Vogezen, Dolomieten, Alpen
quote:boebezoebe schreef op 20 juli 2014 @ 11:28:

[...]

Is dat zo? Is mijn ervaring niet met mijn vriendinnen en vrouwelijke kennissen. Ligt er misschien ook aan met wie je omgaat.Of hoe je zelf bent.
quote:zoishet schreef op 20 juli 2014 @ 11:53:

[...]

Nee, maar mijn vriendinnen zie ik dan ook irl en kies ik zelf uit. Hier op het forum (of bij in een werksituatie) is dat ff anders hè.Oh, op het forum zou ik niet per se mannen missen hoor, als die nooit meer zouden inloggen. Vind nou niet dan de mannen hier zo'n uniek geluid laten horen dat afwezig zou blijven als er niet zijn.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
in ieder kippenhok zijn er een paar hanen nodig, anders vechten ze elkaar de tent uit. en of men mij nou een wijf of vent vindt, zal me eerlijk gezegd een zorg zijn, hahaha!
De mannelijke inbreng is beperkt omdat viva vrouwen zich niet laten naaien!!! (Pun intended)

Dat doet me eraan denken, wat vond je dominerende dame van je naaimachine?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven