De ouderensoos 2

18-04-2017 14:58 1167 berichten
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.



Dit is deel een De ouderensoos



Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.



Welkom!











Ik vind herinneringen ophalen heerlijk.

Eigenlijk vooral omdat je zo veel vergeet en door de postings van anderen weet ik het ineens weer. En dat vind ik zó leuk.



Hoe ouder je wordt, hoe meer er te vergeten is en heel veel dingen mogen ook, hup, weg, want je kúnt nou eenmaal niet alles onthouden maar van die leuke dingen als stijlen, muziek, de toenmalige tijdgeest, aan welke trends je al dan niet meedeed, ik vind dat genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 20 april 2017 @ 11:53:

[...]





Heeft het je ooit geboeid?

Hier?

Die indruk wek jij echt nooit.



Ik vond je doodeng in het begin en durfde nauwelijks iets tegen je te zeggen hahaha!

Doodeng? Woehahahahaha!!!



Nee, hier heeft het me nooit geboeid.

En IRL al jaren niet meer, wel toen ik puber was enzo.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Gek genoeg ga je toch ook af op de ava's van mensen hier. Wat in mijn geval misschien niet altijd handig is, bedenk ik meteen
Ik leef echt in het heden, kijk niet zo vaak om, maar als ik hier lees heb ik wel vaak van: oh ja dat is waar ook. Is toch wel leuk.
Sommige programma's werken toch niet meer, dat merk ik ook. Ik zat laatst 'Duel in de diepte' te kijken. Destijds vond ik dat rete-spannend, nu vond ik er geen ruk meer aan.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 april 2017 @ 11:52:

[...]





Gezellig he Inkie?Ja ik hou van taarten, zolang ze maar niet de bejaarde gaan uithangen.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 12:02:

Sommige programma's werken toch niet meer, dat merk ik ook. Ik zat laatst 'Duel in de diepte' te kijken. Destijds vond ik dat rete-spannend, nu vond ik er geen ruk meer aan.Nee, vond ik ook. Ik vind oude series die ze nu in een nieuw jasje steken, ook niet leuk om te zien. Misschien alleen leuk voor mensen die de oude serie niet kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 20 april 2017 @ 11:51:

[...]





O ja. Zeker.

Al jaren.Stom!
quote:mary57 schreef op 20 april 2017 @ 12:05:

[...]





Nee, vond ik ook. Ik vind oude series die ze nu in een nieuw jasje steken, ook niet leuk om te zien. Misschien alleen leuk voor mensen die de oude serie niet kennen.Soms luisteren onze kinderen naar een cover van een nummer. Dan laat ik hen het origineel horen. En dat vinden ze dan natuurlijk 3x niks!
Laatst zag ik een oude aflevering van de Thunderbirds en het zag er zo ontzettend nep uit, maar mijn man vertelde dat ze vroeger achter de bank kropen en dan over de leuning steeds even keken zo eng vonden ze het.
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ga ook regelmatig mee doen op dit topic.

Denk wel dat ik de oudste ben met mijn 67 jaar maar zo voel ik mij beslist niet.
quote:_Inkie_ schreef op 20 april 2017 @ 12:06:

Laatst zag ik een oude aflevering van de Thunderbirds en het zag er zo ontzettend nep uit, maar mijn man vertelde dat ze vroeger achter de bank kropen en dan over de leuning steeds even keken zo eng vonden ze het. O man, ik was toch bang voor Eucalypta, dat kun je je nu ook niet meer voorstellen!
quote:yasmijn schreef op 20 april 2017 @ 11:57:

[...]



Doodeng? Woehahahahaha!!!



Nee, hier heeft het me nooit geboeid.

En IRL al jaren niet meer, wel toen ik puber was enzo.



Ja, ik vond het nogal wat om met jou te praten in 2003 of 2004.

Ik had nog weinig ervaring met fora en je kunt lullen wat je wil, er was ook toen natuurlijk een 'groepje' dat overal was en ons kent ons gebeuren etc.

Vond ik best intimiderend.

Pas later wist ik dat je een van de allerliefste, trouwste, loyaalste, meest straighte forummers bent die ik zou leren kennen.

En dat meen ik, dat weet je.



quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 12:06:

[...]





Soms luisteren onze kinderen naar een cover van een nummer. Dan laat ik hen het origineel horen. En dat vinden ze dan natuurlijk 3x niks!Leuk hè, als je dan zegt: oh dat nummer ken ik, dat is al hartstikke oud
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 12:00:

Gek genoeg ga je toch ook af op de ava's van mensen hier. Wat in mijn geval misschien niet altijd handig is, bedenk ik meteen



Hun, altijd gedacht dat jij veel jonger was dan ik.

Echt.
quote:remix schreef op 20 april 2017 @ 12:06:

Hallo

Ik ga ook regelmatig mee doen op dit topic.

Denk wel dat ik de oudste ben met mijn 67 jaar maar zo voel ik mij beslist niet.Van harte welkom!
quote:Eleonora-1 schreef op 20 april 2017 @ 12:09:

[...]





Hun, altijd gedacht dat jij veel jonger was dan ik.

Echt.Dat hoor ik wel vaker. En ik kom er maar niet achter of dat nu positief is of negatief!
quote:dolfje schreef op 20 april 2017 @ 12:06:

[...]



Stom!



Ik heb er ooit ook echt mee gezeten.

Vooral toen dat 'forummer van de maand' en zo er nog was.



Zo lief, zo hartelijk maar ik wilde niet op die manier in de belangstelling staan.

Je krijgt dan ook mensen die je niet mogen en die gingen zich toen óók laten gelden.

Heel rot was dat.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 12:11:

[...]





Dat hoor ik wel vaker. En ik kom er maar niet achter of dat nu positief is of negatief!



Of zonder oordeel verder?

Kan ook toch?

Ik ging er ten onrechte vanuit dat ik zo'n beetje de oudste zou zijn met oa Yas, verder denk ik dus (waarom weet ik niet) dat men pakweg gemiddeld 35 jaar is.

Slaat nergens op, ik weet het.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 april 2017 @ 12:17:

[...]





Of zonder oordeel verder?

Kan ook toch?

Ik ging er ten onrechte vanuit dat ik zo'n beetje de oudste zou zijn met oa Yas, verder denk ik dus (waarom weet ik niet) dat men pakweg gemiddeld 35 jaar is.

Slaat nergens op, ik weet het.Is ook zo! Maar het valt me wel op dat ik vaak jonger word 'gelezen'. Ach, so be it dan maar... Ik dacht ook altijd dat jij veel ouder was, vanwege je wijsheid, serieus!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 20 april 2017 @ 12:08:

[...]





Ja, ik vond het nogal wat om met jou te praten in 2003 of 2004.

Ik had nog weinig ervaring met fora en je kunt lullen wat je wil, er was ook toen natuurlijk een 'groepje' dat overal was en ons kent ons gebeuren etc.

Vond ik best intimiderend.

Pas later wist ik dat je een van de allerliefste, trouwste, loyaalste, meest straighte forummers bent die ik zou leren kennen.

En dat meen ik, dat weet je.











Ik kan me zelfs mijn allereerste post op dit forum nog herinneren, en zelfs die van FV
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ja, je bent een lopende encyclopedie wat dat betreft!

Alle reacties Link kopieren
Fucking Hell Leuke reactie hunybunny van jou op de tattoo topic
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 13:05:

Fucking Hell Leuke reactie hunybunny van jou op de tattoo topicJa, daar liet ik mijn leeftijd even spreken....
quote:remix schreef op 20 april 2017 @ 12:06:

Hallo

Ik ga ook regelmatig mee doen op dit topic.

Denk wel dat ik de oudste ben met mijn 67 jaar maar zo voel ik mij beslist niet.Gezellig! Als we nu allemaal lang genoeg blijven schrijven hier is er vanzelf iemand van 70

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven