De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

Die zilveruitjes en augurken met kaas op prikkers....hmmmmmm, lekker..ook als ze beetje zompig zijn. Echter niet van dag ervoor idd.

-ik zit dus nog steeds stiekem mee te lezen, terwijl ik vanavond mag gaan stappen in de discotheek volgens de leeftijdsbenoeming doelgroep ouderensoos-
Alle reacties Link kopieren
quote:Wahnsinn schreef op 18 november 2016 @ 18:30:

Ik ben van een paar jaar daarna, maar als ik macaroni met Smac ken, mag ik dan meedoen?

Dan mogen mijn pubers ook meedoen

Die hebben ook vorig jaar een periode gehad dat ze het graag aten.

En ik stond te boven de pan
Is er dan eindelijk, de libbellebel topic?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

Vergeet jullie doorleefde tepels niet!
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik word zelf dement, twee keer dezelfde vraag stellen.
quote:granny71 schreef op 18 november 2016 @ 18:45:

[...]

Dan mogen mijn pubers ook meedoen

Die hebben ook vorig jaar een periode gehad dat ze het graag aten.

En ik stond te boven de panMaar , hoe zijn ze voor het eerst in aanraking gekomen met dit culinaire hoogstandje?
Doorleefde tepels?

Echt niet, zij zijn met hun 2e jeugd bezig.
quote:Wahnsinn schreef op 18 november 2016 @ 18:47:

[...]

Maar , hoe zijn ze voor het eerst in aanraking gekomen met dit culinaire hoogstandje?
Wat zijn dat...doorleefde tepels? Neem aan dat het niet de letterlijke vertaling is die je bedoeld?
quote:rosanna08 schreef op 18 november 2016 @ 18:30:

[...]

die zijn veuls te modern Deze hadden wij:

[afbeelding]Precies. Ondingen waren het.
quote:JustcallmeTuT schreef op 18 november 2016 @ 18:48:

[...]

Deze draaiden wij helemaal grijs. Vader (onze vaste muziekinkoper) was eigenlijk meer van Pink Floyd en The Doors en Iron Butterfly en zo, maar op de kermis hadden ze Fernando zo vaak gedraaid dat Abba hem niet meer los liet. Dus dat was wel fijn, want dan waren wij ook nog eens hip.

Vader is trouwens later nog met me mee geweest naar U2, toen heeft ie de dag erop meteen alle CD's ingeslagen. Dus je kan van hem zeggen wat je wilt, maar hij was wel in voor iets nieuws op zijn tijd
quote:Troeteltje schreef op 18 november 2016 @ 18:49:

Wat zijn dat...doorleefde tepels? Neem aan dat het niet de letterlijke vertaling is die je bedoeld?Bgb zou nog een foto plakken geloof ik. Ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen, maar jullie hebben ze. Ik denk er een soort bloemkoollandschap in het beigebruin bij.
quote:DidiRidi schreef op 18 november 2016 @ 18:46:

Vergeet jullie doorleefde tepels niet!Begin je nou weer over die uitgeleefde tepels? Wat zeg ik je nou! Gewoon uitkoken!
We hadden suede jasjes met franje eraan.

En hotpants en plateauschoenen.
over muziek gesproken, ik weet nog precies de dag dat John Lennon werd vermoord.

we waren op een feestje bij mijn tante ( kamer blauw van de rook), ik was toen 7.

alle volwassenen in shock.
wij slapen nooit.
quote:[DidiRidi schreef op 18 november 2016 @ 18:52[/message]:

[...]

Bgb zou nog een foto plakken geloof ik. Ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen, maar jullie hebben ze. Ik denk er een soort bloemkoollandschap in het beigebruin bij.je bent gewoon jaloers dat wij er lekker hippie achtig mee kunnen pronken en alle jonge kerels ons willen.
wij slapen nooit.
quote:Wahnsinn schreef op 18 november 2016 @ 18:47:

[...]

Maar , hoe zijn ze voor het eerst in aanraking gekomen met dit culinaire hoogstandje?

Zoon heeft bij oma (ze aten daar soms tussen de middag) de gebakken smac ontdekt en bedacht zelf dat smac de ham in de ham/kaas macaroni wel kon vervangen.

Gebakken smac op brood is nog steeds zijn favoriete ontbijt/lunch/avondeten maar niet meer in de macaroni gelukkig.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 18:19:

Ik heb je gestaft. Viva is voor jonge, bewuste vrouwen. Niet voor oude bewusteloze nostalgariërs.
https://www.google.nl/sea ... BoKHd4WA_0Q_AUIBygC#imgrc=hgUIrh2c9JVmoM%3A
Eindelijk een topic waar ik mee kan praten! (Behalve dat over de overgang dan...)
Mijn allereerste single.

Gekocht van geld dat ik van moeders had gekregen om brood te kopen.

Wat was ik verliefd op hem
http://www.brocante-webwi ... armonica-model-inklapbaar

@valentinamaria...ja eigenlijk ben ik wel jaloers
Glaasje sherry, iemand?
Bij het woord droogkap in de op rook ik de geur van mijn moeders droogkap. Hij's fijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven