De ouderensoos
vrijdag 18 november 2016 om 18:44
vrijdag 18 november 2016 om 18:45
vrijdag 18 november 2016 om 18:47
vrijdag 18 november 2016 om 18:51
Deze draaiden wij helemaal grijs. Vader (onze vaste muziekinkoper) was eigenlijk meer van Pink Floyd en The Doors en Iron Butterfly en zo, maar op de kermis hadden ze Fernando zo vaak gedraaid dat Abba hem niet meer los liet. Dus dat was wel fijn, want dan waren wij ook nog eens hip.
Vader is trouwens later nog met me mee geweest naar U2, toen heeft ie de dag erop meteen alle CD's ingeslagen. Dus je kan van hem zeggen wat je wilt, maar hij was wel in voor iets nieuws op zijn tijd
vrijdag 18 november 2016 om 18:52
quote:Troeteltje schreef op 18 november 2016 @ 18:49:
Wat zijn dat...doorleefde tepels? Neem aan dat het niet de letterlijke vertaling is die je bedoeld?Bgb zou nog een foto plakken geloof ik. Ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen, maar jullie hebben ze. Ik denk er een soort bloemkoollandschap in het beigebruin bij.
Wat zijn dat...doorleefde tepels? Neem aan dat het niet de letterlijke vertaling is die je bedoeld?Bgb zou nog een foto plakken geloof ik. Ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen, maar jullie hebben ze. Ik denk er een soort bloemkoollandschap in het beigebruin bij.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
vrijdag 18 november 2016 om 18:56
quote:[DidiRidi schreef op 18 november 2016 @ 18:52[/message]:
[...]
Bgb zou nog een foto plakken geloof ik. Ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen, maar jullie hebben ze. Ik denk er een soort bloemkoollandschap in het beigebruin bij.je bent gewoon jaloers dat wij er lekker hippie achtig mee kunnen pronken en alle jonge kerels ons willen.
[...]
Bgb zou nog een foto plakken geloof ik. Ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen, maar jullie hebben ze. Ik denk er een soort bloemkoollandschap in het beigebruin bij.je bent gewoon jaloers dat wij er lekker hippie achtig mee kunnen pronken en alle jonge kerels ons willen.
wij slapen nooit.
vrijdag 18 november 2016 om 18:56
quote:Wahnsinn schreef op 18 november 2016 @ 18:47:
[...]
Maar , hoe zijn ze voor het eerst in aanraking gekomen met dit culinaire hoogstandje?
Zoon heeft bij oma (ze aten daar soms tussen de middag) de gebakken smac ontdekt en bedacht zelf dat smac de ham in de ham/kaas macaroni wel kon vervangen.
Gebakken smac op brood is nog steeds zijn favoriete ontbijt/lunch/avondeten maar niet meer in de macaroni gelukkig.
[...]
Maar , hoe zijn ze voor het eerst in aanraking gekomen met dit culinaire hoogstandje?
Zoon heeft bij oma (ze aten daar soms tussen de middag) de gebakken smac ontdekt en bedacht zelf dat smac de ham in de ham/kaas macaroni wel kon vervangen.
Gebakken smac op brood is nog steeds zijn favoriete ontbijt/lunch/avondeten maar niet meer in de macaroni gelukkig.
vrijdag 18 november 2016 om 18:57
https://www.google.nl/sea ... BoKHd4WA_0Q_AUIBygC#imgrc=hgUIrh2c9JVmoM%3A
vrijdag 18 november 2016 om 19:00
http://www.brocante-webwi ... armonica-model-inklapbaar
@valentinamaria...ja eigenlijk ben ik wel jaloers
@valentinamaria...ja eigenlijk ben ik wel jaloers
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."