De ouderensoos
zaterdag 19 november 2016 om 16:51
quote:damocles schreef op 19 november 2016 @ 16:43:
Ik vrees dat mijn moeder deze (mosterd) glazen nog steeds in gebruik heeft...
[afbeelding]
check!
En was er ook niet zo'n bruinglazen servies wat je bijeen kon sparen met zegeltjes bij de pomp of super?
Ik vrees dat mijn moeder deze (mosterd) glazen nog steeds in gebruik heeft...
[afbeelding]
check!
En was er ook niet zo'n bruinglazen servies wat je bijeen kon sparen met zegeltjes bij de pomp of super?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 19 november 2016 om 16:53
zaterdag 19 november 2016 om 16:57
quote:Vera8 schreef op 19 november 2016 @ 16:28:
[img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... 7UlZcTJh3g[/img]
In de letterbak!Die had ik ook!
[img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... 7UlZcTJh3g[/img]
In de letterbak!Die had ik ook!
zaterdag 19 november 2016 om 17:01
In mijn letterbak stonden van die witte stenen paardjes, in allerlei standjes. Je kon ze kopen bij (oa) V&D. Daar had en overijverige verkoopster er alles aan gedaan om het zo creatief mogelijk neer te zetten, oa door een baksteen op zijn korte kant neer te zetten en daar een glasplaatje op. Daar stonden dan 3 paardjes op. Ik pakte een van de buitenste en toen was de boel uit balans en donderde alles om. Ik moest heel hard huilen, van de schrik maar ook omdat er heel veel paardjes 'dood' waren
Volgens mij kreeg die verkoopster op haar kop omdat ze het onhandig had neergezet, maar dat kan ik er zelf bij verzonnen hebben om de handenafdryk van mijn moeder niet meer op mijn billen te voelen..
Volgens mij kreeg die verkoopster op haar kop omdat ze het onhandig had neergezet, maar dat kan ik er zelf bij verzonnen hebben om de handenafdryk van mijn moeder niet meer op mijn billen te voelen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 19 november 2016 om 17:15
quote:_alice_ schreef op 19 november 2016 @ 17:09:
[...]
Zou graag plaatjes willen plakken maar mag niet, terwijl in over de 200 berichten zit, kinderachtig gedoe hier
Heb je plaatjesplakrechten aangevraagd?
Kinderachtig, maar noodzakelijk vanwege bijzonder vervelende idioten in het verleden die het forum vervuilden met de meest walgelijke plaatjes.
[...]
Zou graag plaatjes willen plakken maar mag niet, terwijl in over de 200 berichten zit, kinderachtig gedoe hier
Heb je plaatjesplakrechten aangevraagd?
Kinderachtig, maar noodzakelijk vanwege bijzonder vervelende idioten in het verleden die het forum vervuilden met de meest walgelijke plaatjes.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 19 november 2016 om 17:18
quote:bethweeter schreef op 19 november 2016 @ 16:58:
Loeki de Leeuw. Asjemenou!
En dan Sonja op zaterdag/zondag/maandag etc voor al die controversiele gespreksonderwerpen. En de man die zijn auto boven zijn vrouw verkoos :-DHoorde afgelopen week op de radio dat Loeki de Leeuw terug komt op tv!
Loeki de Leeuw. Asjemenou!
En dan Sonja op zaterdag/zondag/maandag etc voor al die controversiele gespreksonderwerpen. En de man die zijn auto boven zijn vrouw verkoos :-DHoorde afgelopen week op de radio dat Loeki de Leeuw terug komt op tv!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 19 november 2016 om 17:20
quote:Vera8 schreef op 18 november 2016 @ 23:15:
[afbeelding]Schoolsparen inderdaad! Ik kende dat spaarpotje van jou niet, maar wel dat er elke vrijdagmiddag een aantal kinderen wat kleingeld mee naar school namen. Dan stonden ze in de rij en kregen dan zegeltjes die in een boekje gingen. Ik vond dat zeer geheimzinnig en mocht nooit meedoen van mijn moeder.
[afbeelding]Schoolsparen inderdaad! Ik kende dat spaarpotje van jou niet, maar wel dat er elke vrijdagmiddag een aantal kinderen wat kleingeld mee naar school namen. Dan stonden ze in de rij en kregen dan zegeltjes die in een boekje gingen. Ik vond dat zeer geheimzinnig en mocht nooit meedoen van mijn moeder.
zaterdag 19 november 2016 om 17:20