De ouderensoos
zondag 20 november 2016 om 14:46
quote:renske1975 schreef op 20 november 2016 @ 14:38:
[...]
Hebben wij op dezelfde school gezeten? We noemden het de dierentuin op school. We hebben wel eens eieren in school uitgebroed, die kippen waren zo ontzettend tam....Was een expirimentele basisschool, zijn hier zelfs mee op tv geweest bij Teleac. Deelde de patio met de Christelijke school, die de andere kant van het gebouw gebruikte.
[...]
Hebben wij op dezelfde school gezeten? We noemden het de dierentuin op school. We hebben wel eens eieren in school uitgebroed, die kippen waren zo ontzettend tam....Was een expirimentele basisschool, zijn hier zelfs mee op tv geweest bij Teleac. Deelde de patio met de Christelijke school, die de andere kant van het gebouw gebruikte.
Such a beautiful place to be with Friends.
zondag 20 november 2016 om 15:23
Ik was als kind dol op geurgummetjes en geurpotloden. En dan vooral van Bobby&Kate
http://farm9.static.flickr.com/8518/837 ... 104b9b.jpg
http://farm9.static.flickr.com/8518/837 ... 104b9b.jpg
zondag 20 november 2016 om 15:36
quote:Jisjis schreef op 20 november 2016 @ 15:29:
En wat dacht je van de storm uit 1973?
Alhoewel toen nog klein staan nog op mijn netvlies 2 omgevallen megabomen links en rechts van ons huis zodat de weg volledig geblokkeerd was. Deze hoge bomen stonden aan de zijkant van boerderijen. Dus ja, dat weet ik nog.
En de grote hitte en langdurige droogte van de zomer van 1976.
En wat dacht je van de storm uit 1973?
Alhoewel toen nog klein staan nog op mijn netvlies 2 omgevallen megabomen links en rechts van ons huis zodat de weg volledig geblokkeerd was. Deze hoge bomen stonden aan de zijkant van boerderijen. Dus ja, dat weet ik nog.
En de grote hitte en langdurige droogte van de zomer van 1976.
zondag 20 november 2016 om 15:45
zondag 20 november 2016 om 16:09
zondag 20 november 2016 om 16:10
quote:Jeemina schreef op 20 november 2016 @ 12:54:
Wij liepen na 1 x brengen al alleen naar de kleuterschool! En zelf naar het zwembad terwijl we niet eens fatsoenlijk konden zwemmen...als ik daaraan terug denk moeten mn ouders wel heel veel vertrouwen in mij en de wereld hebben gehad. Of ze waren naief en zagen geen gevaar..Ik ook, was 3 jaar toen ik alleen buiten mocht lopen. Er waren toen ook nog weinig mensen met een auto en er werd toen ook nog langzaam gereden in de straten.
Wij liepen na 1 x brengen al alleen naar de kleuterschool! En zelf naar het zwembad terwijl we niet eens fatsoenlijk konden zwemmen...als ik daaraan terug denk moeten mn ouders wel heel veel vertrouwen in mij en de wereld hebben gehad. Of ze waren naief en zagen geen gevaar..Ik ook, was 3 jaar toen ik alleen buiten mocht lopen. Er waren toen ook nog weinig mensen met een auto en er werd toen ook nog langzaam gereden in de straten.
Help iedereen een handje
zondag 20 november 2016 om 16:12
quote:Jisjis schreef op 20 november 2016 @ 15:40:
En de sneeuwstorm uit 1979
Die was geweldig, één groot feest
Ik woonde toen net met m'n ouders in de Flevopolder en daar waren de sneeuwduinen ook heel hoog opgewaaid, echt drie of vier meter. En gewoon naar school hoor
En de sneeuwstorm uit 1979
Die was geweldig, één groot feest
Ik woonde toen net met m'n ouders in de Flevopolder en daar waren de sneeuwduinen ook heel hoog opgewaaid, echt drie of vier meter. En gewoon naar school hoor
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
zondag 20 november 2016 om 16:18
Als kleuter wandelde ik niet helemaal alleen naar school. Onze rode kater liep altijd met me mee en wachtte op het schoolplein tot het tijd was om naar huis te gaan. Ik had hem gekregen van mijn ouders toen ik drie jaar was en na zes weken in het ziekenhuis te hebben gelegen na een ernstig auto-ongeluk verder thuis herstelde. Het lieve beest was enorm gehecht aan mij
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
zondag 20 november 2016 om 16:26
zondag 20 november 2016 om 16:30
quote:LoveDobby schreef op 20 november 2016 @ 14:46:
[...]
Was een expirimentele basisschool, zijn hier zelfs mee op tv geweest bij Teleac. Deelde de patio met de Christelijke school, die de andere kant van het gebouw gebruikte.Andere school dan. Vond dat wel het allerleukste van onze school, de dierentuin. En het schrikdraad en de koeien naast het sportveld
[...]
Was een expirimentele basisschool, zijn hier zelfs mee op tv geweest bij Teleac. Deelde de patio met de Christelijke school, die de andere kant van het gebouw gebruikte.Andere school dan. Vond dat wel het allerleukste van onze school, de dierentuin. En het schrikdraad en de koeien naast het sportveld