De ouderensoos
zondag 20 november 2016 om 11:45
zondag 20 november 2016 om 12:00
quote:Vera8 schreef op 19 november 2016 @ 23:31:
[...]
WoW! Dit is dus wel zeker 35 jaar geleden dat ik dit voor het laatst hoorde!
En wat gaaf dat je dit met een paar muisklikken weer boven water kunt halen.
Veel was goed, back in the old days, maar de onbegrensde mogelijkheden van het internet zijn toch wel een geschenk van deze tijd.Helemaal mee eens!
[...]
WoW! Dit is dus wel zeker 35 jaar geleden dat ik dit voor het laatst hoorde!
En wat gaaf dat je dit met een paar muisklikken weer boven water kunt halen.
Veel was goed, back in the old days, maar de onbegrensde mogelijkheden van het internet zijn toch wel een geschenk van deze tijd.Helemaal mee eens!
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
zondag 20 november 2016 om 12:01
quote:Jejoue schreef op 20 november 2016 @ 11:45:
Elastieken, was ik dol op, met m'n zusje in de hal. Buiten hinkelen of badmintonnen.
Wordt er nog wel buiten gespeeld? Hier zie ik het nooit.
Met vakantie naar de Harz. We deden twee dagen over de 'reis'. Moeder steevast meteen na aankomst naar bed, want beroerd van de grote tocht.Buiten spelen: heel veel touwtje springen, hinkelen, elastieken en knikkeren. hier zie ik dat allemaal niet meer, ze spelen wel buiten hoor maar die spelletjes zijn hier verdwenen.
Elastieken, was ik dol op, met m'n zusje in de hal. Buiten hinkelen of badmintonnen.
Wordt er nog wel buiten gespeeld? Hier zie ik het nooit.
Met vakantie naar de Harz. We deden twee dagen over de 'reis'. Moeder steevast meteen na aankomst naar bed, want beroerd van de grote tocht.Buiten spelen: heel veel touwtje springen, hinkelen, elastieken en knikkeren. hier zie ik dat allemaal niet meer, ze spelen wel buiten hoor maar die spelletjes zijn hier verdwenen.
zondag 20 november 2016 om 12:23
quote:damocles schreef op 20 november 2016 @ 12:01:
[...]
Buiten spelen: heel veel touwtje springen, hinkelen, elastieken en knikkeren. hier zie ik dat allemaal niet meer, ze spelen wel buiten hoor maar die spelletjes zijn hier verdwenen.
Touwtje springen, check. Knikkeren, check.
En ook zo leuk, in de bosjes achter school geheimpjes delen, sigaretten roken en wat al niet meer. Gebeurt ook niet meer, want alle kinderen worden gehaald en gebracht.
Wij nooit natuurlijk.
[...]
Buiten spelen: heel veel touwtje springen, hinkelen, elastieken en knikkeren. hier zie ik dat allemaal niet meer, ze spelen wel buiten hoor maar die spelletjes zijn hier verdwenen.
En ook zo leuk, in de bosjes achter school geheimpjes delen, sigaretten roken en wat al niet meer. Gebeurt ook niet meer, want alle kinderen worden gehaald en gebracht.
Wij nooit natuurlijk.
zondag 20 november 2016 om 12:27
quote:Monday_Lisa schreef op 20 november 2016 @ 10:47:
Goede morgen
Anita, Annie, Astrid, Bianca, Carla, Carolien, Christina, Diana, Gerda, Johanna, Jolanda, Linda, Lisa, Karin, Marjan, Marijke, Monique, Petra, Paula, Saskia, Sylvia, Yvonne en uiteraard ook Chris, Cor, Edwin, Jan, Johan, Marcel, Nico, Richard, Robert, Ronald, Ruud.
En zit ie erbij?
Uiteraard ook een goede morgen aan degenen die niet bij naam genoemd zijn.Yep, ik sta er tussen.
Goede morgen
Anita, Annie, Astrid, Bianca, Carla, Carolien, Christina, Diana, Gerda, Johanna, Jolanda, Linda, Lisa, Karin, Marjan, Marijke, Monique, Petra, Paula, Saskia, Sylvia, Yvonne en uiteraard ook Chris, Cor, Edwin, Jan, Johan, Marcel, Nico, Richard, Robert, Ronald, Ruud.
En zit ie erbij?
Uiteraard ook een goede morgen aan degenen die niet bij naam genoemd zijn.Yep, ik sta er tussen.
zondag 20 november 2016 om 12:29
quote:Monday_Lisa schreef op 20 november 2016 @ 10:47:
Goede morgen
En zit ie erbij?
Uiteraard ook een goede morgen aan degenen die niet bij naam genoemd zijn.
Goedemorgen..
Ik sta er niet tussen
Goede morgen
En zit ie erbij?
Uiteraard ook een goede morgen aan degenen die niet bij naam genoemd zijn.
Goedemorgen..
Ik sta er niet tussen
zondag 20 november 2016 om 12:30
quote:Corona67 schreef op 20 november 2016 @ 12:15:
[...]
[afbeelding]
Een mol met een bril. Hoe zinloos!
Momfer was een jazzfreak en één van mijn lievelingen.
https://www.youtube.com/watch?v=bLU-c6jmQHc
[...]
[afbeelding]
Een mol met een bril. Hoe zinloos!
Momfer was een jazzfreak en één van mijn lievelingen.
zondag 20 november 2016 om 12:34
quote:Cateautje schreef op 20 november 2016 @ 12:30:
[...]
Momfert was een jazzfreak en één van mijn lievelingen.
[...]
Momfert was een jazzfreak en één van mijn lievelingen.
zondag 20 november 2016 om 12:38
quote:Jejoue schreef op 20 november 2016 @ 12:23:
[...]
Wij nooit natuurlijk.Yup. Ik had best een beschermende moeder volgens mij maar vanaf klas 1 (groep 3 dus) liep of fietste ik alleen naar school. Al werden er bij ons (randstad) ook al steeds meer kinderen met de auto gehaald en gebracht.
[...]
Wij nooit natuurlijk.Yup. Ik had best een beschermende moeder volgens mij maar vanaf klas 1 (groep 3 dus) liep of fietste ik alleen naar school. Al werden er bij ons (randstad) ook al steeds meer kinderen met de auto gehaald en gebracht.