De schuld van het forum!
vrijdag 18 januari 2013 om 11:45
Ik las net dat iemand een bepaald sapje had gekocht op aanraden van iemand op het forum, voor een betere huid.
Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.
Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.
Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
vrijdag 18 januari 2013 om 15:49
Ik kom net van de Wibra en heb goed nieuws: de Dasty is in de aanbieding!!! 2 flessen (waarvan 1 met spuitdop en 1 zonder) voor 3,50.
Nieuwsgierig als ik ben heb ik het gelijk uitgeprobeerd op een hoekje van de rvs plaat achter mijn kookplaat en ja hoor, een nieuwe Dasty-fan is geboren!
Nieuwsgierig als ik ben heb ik het gelijk uitgeprobeerd op een hoekje van de rvs plaat achter mijn kookplaat en ja hoor, een nieuwe Dasty-fan is geboren!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
vrijdag 18 januari 2013 om 16:52
vrijdag 18 januari 2013 om 16:56
Van het forum: kruidvat scrub. Kocht eerst de verkeerde, in een tube. Tot ik eindelijk vond wat er werd bedoeld, de pot. Heerlijke scrub, zalig zachte huid door dit spul. En het kost geen drol. Etos krullencreme, inderdaad werkt het als een tierelier. Nog wat voor het haar van de Action: glozz serum. Ben benieuwd, heb het nog maar 1 keer gebruikt maar met dit weer is mijn haar anders dan normaal (statisch). Ik heb ook wel eens een kruidvat mascara gekocht op aanraden van hier, maar dat was geen succes. En ook de aldi creme is het niet voor mij.
vrijdag 18 januari 2013 om 18:52
vrijdag 18 januari 2013 om 20:48
Ik heb die beroemde Dasty ook ooit gekocht, speciaal voor roesvrijstaal ( ik geloof in een zilvere verpakking) maar ik vond de lucht vreeslijk, ik kreeg gewoon tranen ervan. Volgens mij ligt dat fles nog ergens in de schuur, morgen geef ik het een tweede kans. Of moet ik een andere fles hebben voor rvs?
vrijdag 18 januari 2013 om 22:26
quote:missy_Acy schreef op 18 januari 2013 @ 11:47:
Grappig.
Ja, dat spul tegen het schuren van je benen in de zomer. Het werkt.
Haha, ik dacht aan zo'n ontharingshandschoen die ik wel eens op de tellsell tv gezien had.
Maar je hebt daarmee in de zomer dus geen rauwe bovenbenen meer? Dat spul moet ik! Ga gauw op zoek naar een vevina verkooppunt (ben te gierig voor de 2 euro verzendkosten. Dat komt door het Hilarisch gierige acties topic)
Grappig.
Ja, dat spul tegen het schuren van je benen in de zomer. Het werkt.
Haha, ik dacht aan zo'n ontharingshandschoen die ik wel eens op de tellsell tv gezien had.
Maar je hebt daarmee in de zomer dus geen rauwe bovenbenen meer? Dat spul moet ik! Ga gauw op zoek naar een vevina verkooppunt (ben te gierig voor de 2 euro verzendkosten. Dat komt door het Hilarisch gierige acties topic)
vrijdag 18 januari 2013 om 22:30
Ik heb er dankzij het forum een zeer verslavende hobby bij: postcrossing.
Kwam het topic toevallig tegen op overig. Ging kijken en was hooked.
En er staat hiet nu standaard een doos in de computerkamer met spullen voor het weggeeftopic. Ik bedenk nu steeds eerst of het nog voor iemand anders leuk/handig is voordat ik het weg doe. Dat verzamel ik in die doos. Binnenkort nog even weer nieuwe foto's maken.
Kwam het topic toevallig tegen op overig. Ging kijken en was hooked.
En er staat hiet nu standaard een doos in de computerkamer met spullen voor het weggeeftopic. Ik bedenk nu steeds eerst of het nog voor iemand anders leuk/handig is voordat ik het weg doe. Dat verzamel ik in die doos. Binnenkort nog even weer nieuwe foto's maken.