De stem van een man

22-10-2009 18:18 90 berichten
Hebben jullie dat nou ook of ben ik de enige die totaal kan vallen voor de stem van een man?

Als ik bv de stem van Edwin Evers hoor.. helemaal geen bijzonder sexy man maar die stem!!

Of Mel Gibson (en dan in zn jonge jaren natuurlijk)

Je kan mij wegdragen..

Ik heb ook een collega,niets bijzonders om te zien maar als ie begint te praten....zou zo voor m vallen.

En er is ook een ex die ik door zijn stem (oa ) nooit meer zal vergeten,beetje zwaar en hees..mmmm

Bij wie hebben jullie dat??
Mijn stem weleens gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: Barry White
quote:Xander68 schreef op 22 oktober 2009 @ 18:20:

Mijn stem weleens gehoord? Laat es horen?
Ja! Ik kan echt helemaal blij worden van iemands stem. Ik kan ook níet verliefd worden op iemand met een rare stem. Had wel eens een date die echt leuk en lief en mooi was, maar die stem was zó raar, daar kon ik echt niet lang naar luisteren.

Mijn stem weleens gehoord?

Ja! En sorry... ik droom niet van je, vind je het heel erg?
Nou, niet alleen stem doet veel, maar ook uitspraak.

Zo hebben wij een onderhandelaar die echt een zálige stem heeft. De materie is gortdroog, maar ik luister heel graag naar hem.

Maar pas had ik een date en die zei: jij bent vorig jaar toch ook bij de krant kanjon geweest?

Ai... hoe mooi zijn stem ook was geweest... afknápper!
Hahaha jaaa heeeeeeel herkenbaar Vinyl! De Krant Kanjon, ik lig echt dubbel hier!
Ooooww ja Edwin Evers!!

Die stem daar kan ik ook voor smelten.

Mijn stem weleens gehoord? Nee,vertel vertel!
Mijn ex had een prachtige stem..met bijbehorend zwaar engels accent...zucht:)

Ik ben eigenlijk verliefd geworden op zijn stem...

Ook hadden we op ventrillo (gamen...dont ask ) een man die klonk als Barry White...ik was er een half uur van ondersteboven toen hij begon te praten Bleek achteraf wel weer een enorme lul te zijn..dat dan weer wel
Ow, nu kan ik mijn ultieme 'gelukkig was ik alleen' schaammoment vertellen!!

Ik zat een keer aan de eettafel, beetje te prutsen met iets, weet niet eens meer wat, en de tv stond ondertussen aan op het nieuws. En toen.... kwam DE STEM. WAUW, werkelijk, trillende knieen, vlinders in m'n buik. Ik heb zo een paar minuten helemaal in de wolken zitten luisteren, en....

STOMSTOMSTOM

... keek naar de tv om te kijken wie het was.

Wat een ONTZETTENDE teleurstelling.

't Was Willem-Alexander.

Geen grapje.

Die heeft écht een LEKKERE stem!!
Om een kort verhaal lang te maken...
@ weatherwax:
Ja, lach maar. Ik zat daar zwaar verliefd te worden op een stem. En dan blijkt het WimLex te zijn. Da's best wel een sof, hoor.
Zo had ik een paar jaar geleden stomend oogcontact met een mooie Spanjaard die ik week in week uit in de kroeg tegenwam.

Na een paar weken kwam ik m ergens tegen waar ook gedanst werd en stonde we tegenover elkaar te dansen....en Oeps! ineens te zoenen..

vervolgens begon ie in mn oor met het nummer mee te zingen.....eeks...hoog piepstemmetje

Klaar dermee,ben zo weggelopen
Weatherwax

misschien is Maxima ook dáár op gevallen (waaranders op?)
Nou, ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Luister maar eens naar hem zonder naar hem te kijken (dat helpt ) Hij heeft echt een hele diepe baritonstem, hij praat vrijwel accentloos (ik hou niet zo van accenten, wat ik met die Leienaar van mij moet snap ik dan ook niet, maarja, die heeft dan wél weer een leuke kop én een mooie stem, maar dat accent...), eh-t bijna niet (je weet wel, steeds ... eh... zeggen, heel irritant als mensen dat doen).
Ik kom uit Brabant maar woon daar al jaren niet meer. Toch merk ik dat ik me bij mannen bij wie je kunt horen dat ze uit Brabant komen (dus een subtiele tongval, géén accent) altijd heel snel behaaglijk en op mijn gemak voel.

Teleurstelling was wel een keer heel groot toen ik van eenman eerst zijn donkere, zware, heerlijk warme stem leerde kennen en een paar weken later kennis mocht maken met zijn Gollem achtige minilichaam. Brrr...
Ik val voor de stem van "Sinterklaas" Bram van der Vlught?).

Ook Erik van Muiswinkel klinkt lekker , vooral op een luisterverhaal.
quote:Vinyl schreef op 22 oktober 2009 @ 18:23:

[...]

Ja! En sorry... ik droom niet van je, vind je het heel erg?

Ja, wij kennen elkaar hè Fienielletje?

Droom je niet van mij óf droom je niet van mijn stem?
quote:Scratte schreef op 22 oktober 2009 @ 18:32:

[...]

Nee,vertel vertel!hmm..hoe gaan we dat doen? Jammer dat je op deze site geen audiofragmenten achter kan laten....
quote:Xander68 schreef op 22 oktober 2009 @ 18:52:

[...]

Ja, wij kennen elkaar hè Fienielletje?

Droom je niet van mij óf droom je niet van mijn stem?

Nou, eigenlijk van allebei niet

Alleen van je appeltaart, mag dat ook?
Mijn man!

En die hoort het ook heel vaak van andere vrouwen als hij ze aan de telefoon heeft.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Xander68 schreef op 22 oktober 2009 @ 18:55:

[...]

hmm..hoe gaan we dat doen? Jammer dat je op deze site geen audiofragmenten achter kan laten.... Jezelf op Youtube zetten?
quote:Scratte schreef op 22 oktober 2009 @ 18:57:

[...]

Jezelf op Youtube zetten? Jaaaah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven