De veiling koning ervaringen?

17-01-2010 15:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ervaringen met de veiling koning?

Ik heb op de site zitten kijken maar eigenlijk is het te mooi van woorden...
Geen ervaringen. Wel algemene levenservaring: als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal niet waar.
Heb even gekeken, dit soort dingen zijn of al verboden, of in onderzoek door een of ander ministerie om verboden te worden. Het is een heel ondoorzichtige combinatie van loterij en veiling.

Niemand verkoopt flatscreens voor 2 euro. Dat bestaat niet.

Als je mee wil doen aan een loterij, doe dan mee aan een (erkende) loterij. Als je een tv wilt kopen, ga dan naar een echte (web)winkel.

Meedoen aan dit soort dingen is vragen om ellende, en in elk geval je geld kwijt zijn.
quote:delphicat schreef op 17 januari 2010 @ 15:34:

Geen ervaringen. Wel algemene levenservaring: als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal niet waar.Ja precies! Ik ga er niets mee doen maar ik was gewoon benieuwd.. Kwam per toeval op de site.
Vaak levert het een hoop ellende op....
Aliquando et insanire lucundum est
Bloemetje, vaak moet je op deze sites, met een beginsaldo lid/klant worden.

Dan kun je van je eigen saldo gaan bieden.

En... natuurlijk, ben je nooit de laagste bieder.

Zo raakt jou saldo snel op.

Snap je 'm ?

Niet aan beginnen,meis. Inderdaad te mooi voor woorden.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Beetje late reactie maar ik kijk ook wel is op die site en ik kan je zeggen uit eigen ervaring dat ze doen wat ze zeggen. Ik heb een E-reader voor 19,70¤.

Je betaald per bod 1,30. Het bod gaat maar met 0.10ct omhoog.

Als er dus 20¤ ergens voor betaald moet worden krijgen ze 200 biedingen a 1,20 = 240¤. Kijk bijvoorbeeld naar die E-reader, die kost gewoon in de winkel 199¤ dus ze hebben er nog duidelijk winst op ook, 240¤ + de 20¤ die je nog moet betalen is 60¤ winst per 3 minuten, dat is toch snel verdiend en zeg is eerlijk, iedereen wil toch voor 20¤ een minilaptop of E-reader???

Niet dat ik nu zeg dat iedereen massaal hieraan moet gaan deelnemen, dat is natuurlijk ieder voor zich en het kost altijd geld. Je moet maar net geluk hebben dat je de laatste bieder bent, ben je dat niet, dan kan het aardig wat geld gaan kosten dus ik raad het niet aan maar ook niet af.

Groetjes Greetje
Ik heb te snel conclusies getrokken want de Veilingkoning is een legaal en eerlijk bedrijf.

Grtz Ernst
anoniem_102517 wijzigde dit bericht op 18-03-2010 18:17
Reden: niet gegrond
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven