Dekbed hoe kan dit?
donderdag 22 augustus 2013 om 20:30
Een hele domme vraag misschien, maar ik heb een dekbed gekocht, 2.20m bij 2.40m mijn matras is 1.60breed 2.00 lang, maar waarom valt mijn dekbed over het lengte van het bed er niet over heen dan? Zowel 2.20 als 2.40 zou dan ook over mijn hoofdeind moeten komen, maar dit is niet het geval...
Is dit omdat je dekbed nooit helemaal strak ligt of klopt de afmeting gewoon niet.. T is niet erg ofzo ik ga er niet mee terug, verpakking al weg gegooid, heerlijk dik dekbed klasse 6 Maar vond het even gek en snapte niet hoe dit nu zit
heeft iemand hier het antwoord?!
Is dit omdat je dekbed nooit helemaal strak ligt of klopt de afmeting gewoon niet.. T is niet erg ofzo ik ga er niet mee terug, verpakking al weg gegooid, heerlijk dik dekbed klasse 6 Maar vond het even gek en snapte niet hoe dit nu zit
heeft iemand hier het antwoord?!
donderdag 22 augustus 2013 om 20:41
Maar heb je wel passend beddengoed? Niet dat die 20 cm extra in je instop strook terecht komt?
Ik heb een dekbed van 2 bij 2, en herken dit eigenlijk helemaal niet. Als ik het instop met de instop strook en het dan opmaak komt het altijd tot de rand van mijn matras aan het hoofdeinde.
Ik vind het een mysterie!
Ik heb een dekbed van 2 bij 2, en herken dit eigenlijk helemaal niet. Als ik het instop met de instop strook en het dan opmaak komt het altijd tot de rand van mijn matras aan het hoofdeinde.
Ik vind het een mysterie!
donderdag 22 augustus 2013 om 20:46
Misschien moet ik hem maar eens op meten, al kan ik er weinig mee heb de verpakking weg gegooid Dekbedovertrek is ook gewoon 240 bij 2.20 , ik zal de volgende keer als ik mijn bed verschoon eens men dekbed strak leggen en misschien opmeten.
Daarom staat het ook bij overig, ik zou er niet mee terug gaan maar vond het even gek, begreep het niet zo. Overigens dekbed overtrek is dus ook 240 bij 220 en die komt er ook niet over heen en kussen ligt op mijn bed. Volgende keer alles eens strak neer leggen
Daarom staat het ook bij overig, ik zou er niet mee terug gaan maar vond het even gek, begreep het niet zo. Overigens dekbed overtrek is dus ook 240 bij 220 en die komt er ook niet over heen en kussen ligt op mijn bed. Volgende keer alles eens strak neer leggen
donderdag 22 augustus 2013 om 21:55
ons dekbed van 200x220 bleek bij nameten 180 te zijn ipv 200, en aangezien man 2 meter lang is was het echt te kort, voelde me wel bekocht.
met slaapzakken trouwens precies hetzelfde, zo een met een capuchon, zou 2,35 zijn maar bleek ook te kort, de winkel vertelde dat ze snijmaten hanteren, dus het ding wordt gemaakt van een lap stof van 2,35 maar wat er overblijft als de stof aan elkaar is genaaid is natuurlijk korter.. stom.!
ik weet trouwens niet of dat bij dekbedden hetzelfde werkt maar het zou zomaar kunnen.
met slaapzakken trouwens precies hetzelfde, zo een met een capuchon, zou 2,35 zijn maar bleek ook te kort, de winkel vertelde dat ze snijmaten hanteren, dus het ding wordt gemaakt van een lap stof van 2,35 maar wat er overblijft als de stof aan elkaar is genaaid is natuurlijk korter.. stom.!
ik weet trouwens niet of dat bij dekbedden hetzelfde werkt maar het zou zomaar kunnen.
donderdag 22 augustus 2013 om 23:43