Detective gadgets

17-08-2010 15:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor een bijna jarige collega. Zij heeft me vaak verteld hoe ze eigenlijk stiekem altijd rechercheur of detective had willen worden. Nu leek het me leuk om naast een echt cadeau ook een een schoenendoos te maken met een aantal detective gadgets, zoals bijvoorbeeld een loep, krant met 2 gaten misschien een stempelkussen voor vingerafdrukken? Gewoon voor de gein dus. Ik ben alleen niet zo extreem creatief. Iemand nog een leuk aanvullend idee?
Een uberfoute lange regenjas
Touched by her Noodly Appendage!
Een nepsnor of nepbril.

Leuk idee trouwens!
bij de speelgoedwinkel kan je een zonnebril kopen met ingebouwd afluisterapparaat.. Erg grappig
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
hahaha een nepsnor is ook geniaal :-) regenjas wordt denk ik meteen vrij duur, tenzij ze er bij de kringloop 1 hebben... Ga ik eens checken!
echt biol? bij de speelgoedwinkel zullen ze nog wel meer hebben trouwens, misschien zo even langs fietsen
Ja, eens bij de kringloop proberen ofzo!

Kijken of je ergens een oortje kunt vinden, als afluisterapparatuur
heheh ik zet m op het lijstje, wat een lol
Of zoiets?
Ohja das ook een leuke, een poederkwastje en wat wit poeder. Voor vingerafdrukken
oeh die is wel erg leuk ook spaghetti monster Maar misschien kan ik inderdaad ook zelf iets doen met poedertjes en een UV pen
Ja ik bedoelde het meer om ideetjes uit op te doen.. wie betaald er nou 20 euro voor zoiets

Uhm.. visitekaartjes! Gewoon van die grappige simpele dingen! Anders kan er natuurlijk niemand contact met haar opnemen!
een plattegrond en punaisses om aan te geven waar de verdachte het laatste gezien is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven