Diazepam bij menstruatiekrampen?

06-10-2018 16:45 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik moet volgende week de prikpil weer laten zetten, nu ben ik dus echt zo erg ongesteld dat ik wel kan huilen van de pijn. Nu heb ik nog 1 strip diazepam liggen wat dus een soort spierverslappers zijn, zou dit helpen tegen de pijn aangezien ibuprofen helemaal niks doet. En ik heb echt zoveel pijn..

Dankjewel alvast!
Diazepam is helemaal geen spierverslapper, ook al geven veel huisartsen die naam. Het is een kalmerend middel. Heeft geen enkele zin dus. Gewoon HAP bellen voor advies, je mag ibuprofen namelijk gewoon combineren met paracetamol.
tja als je de prikpil zet, hoopt het baarmoederslijmvlies zich op.dus heel erg ongesteld.
Onder andere daarom slik ik nooit de pil door.
Ik slik dagelijks diazepam. Mijn menstruatiepijn is er niks minder om.

Daarnaast is het ook wel heel zot om diazepam voor menstruatiepijn te willen nemen. Hoe kom je in godsnaam op dat idee? :facepalm:
Louiselovess schreef: ↑
06-10-2018 16:56
Ik heb diazepam gehad omdat ik in een periode zat van heel veel stress, en ik heb nu nog over.. ik heb net inderdaad de Huisartsenpost gebeld, en ik moet een spiegel opbouwen met ibu en paracetamol, ik heb van mijn huisarts diclafonac ofzo gehad maar daar krijg ik weer heel veel last van mijn maag van, dus ik ga beginnen met een spiegel opbouwen!

Diclofenac is een nsaid en kan schade geven aan je maag net als ibuprofen en naproxen (zijn ook nsaid’s). Je kan omeprazol slikken om je maag te beschermen. Deze kan je ook krijgen bij het Kruidvat. Beterschap. Ik hoop dat de pijn snel minder wordt.
YellowLemon schreef: ↑
06-10-2018 19:02
Ik slik dagelijks diazepam. Mijn menstruatiepijn is er niks minder om.

Daarnaast is het ook wel heel zot om diazepam voor menstruatiepijn te willen nemen. Hoe kom je in godsnaam op dat idee? :facepalm:
Haha ik zat te denken als het een spierverslapper is zorg het er misschien wel voot dat mn spieren zich ontspannen haha 😬

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven