Diepe mannenstem aantrekkelijker voor vrouwen?

30-08-2009 16:46 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Mannen met een diepe stem zijn voor vruchtbare vrouwen aantrekkelijker dan mannen met een hoge stem. Dit omdat een diepe stem een teken is van kracht, dominantie en goede genen.

Mannen met een diepe stem worden door vrouwen gezien als betere jagers en beschermers. Als vrouwen een kind hebben, verandert hun voorkeur. Uit onderzoek blijkt namelijk dat kersverse moeders juist de voorkeur geven aan een partner met een hoge stem. Dat zou namelijk suggereren dat de man een goede vader is. 'Niveau van testosteron

Kinderloze vrouwen wilden juist een man met een lage stem. Volgens de onderzoekers komt dit omdat vrouwen de stem zien als barometer voor het niveau van testosteron bij mannen.

Een hoge stem duidt op minder testosteron, maar zou wel wijzen op betere opvoedingscapaciteiten. Een lage stem betekent veel testosteron en dat wijst op goede genen.""

Zo, dat weten we ook weer, dus als je vrouwen met lage stem aanspreekt huppelt ze gelijk met je mee. Klopt dat vrouwen / meisjes??
quote:domnaiefmutsje schreef op 30 augustus 2009 @ 17:50:

Ach ja, sommige mannen zullen toch moeten betalen om aan de vrouw te komen..Dat soort "mannen" heten toch sukkels?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2009 @ 17:55:

Maar wat nou als zo'n man met een mannelijke stem een piemeltje heeft in plaats van een grote dikke leuter?Dilemma
Dan moet je wel non-stop lullen in bed om dat een beetje te compenseren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 16:46:

Zo, dat weten we ook weer, dus als je vrouwen met lage stem aanspreekt huppelt ze gelijk met je mee. Klopt dat vrouwen / meisjes??

Nope.

Omdat het oog ( en niet alleen het oog) ook wat wil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2009 @ 17:55:

Maar wat nou als zo'n man met een mannelijke stem een piemeltje heeft in plaats van een grote dikke leuter?Ik ben bang dat hij bij elke gelegenheid dat piemeltje uit zijn broek zou willen halen om het tegendeel te bewijzen. Hij zal er wel zo hard aan getrokken hebben dat het wel enige lengte zal hebben. Maar ja, een vrouw wil een man met een lul. Lul met een lul is een beetje dubbelop.
quote:Jaffa schreef op 30 augustus 2009 @ 17:53:

[...]

Dat vind ik een heel leuk nummer!Dat is het ook, ook al heeft een hoog Tommy gehalte... :-))
quote:Zuigstengel schreef op 30 augustus 2009 @ 18:06:

[...]

Dat is het ook, ook al heeft een hoog Tommy gehalte... :-))Ja, dat is waar. Tommy wil natuurlijk Ricardo zijn. :-) en : lampje
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2009 @ 17:56:

Dan moet je wel non-stop lullen in bed om dat een beetje te compenseren.Pfff, mannen moeten niet lullen, maar neuken
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:39:

Stoer hoor meiden; achter je pc tje met zijn alleen een echte man aanvallen, sjaa in het dagelijks leven ben ik die onbereikbaar mooie vent he........

ik ga ff AH meisjes laten blozen byebyeEn dan je heze stem opzetten, kijken of ze meehuppelen. Weet je meteen of dat werkt i.p.v. het hier op het forum te vragen. Succes!
Nou, ik hoor liever ook de stem van Vin Diesel. Als je die stem van hem hoort dan smelt je echt hoor. Ik iig wel.

Ik zou wel snel afknappen op een man die een hoge stem zou hebben. Heb het aleens meegemaakt, dat ik dacht: nu ga ik heel hard weglopen hahaha...Een stoere lage mannenstem tuurllijk dat wil elke vrouw.
quote:Jaffa schreef op 30 augustus 2009 @ 18:10:

[...]

Ja, dat is waar. Tommy wil natuurlijk Ricardo zijn. :-) en : lampje

Je moet niet zo dom lullen, hun willen mij zijn. Je hebt geen idee wie je voor je heb maar laat ik het zo zeggen....... dat zul je ook nooit weten gnif.........

en een sexy stem heb ik vooral als ik veel gedronken heb.

btw sexy vrouwen stem is katja schuurman
Eerste naam die door mijn hoofd ging bij 't zien van de titel van dit topic:

En nu even zijn fenomenale stem erbij (nr van Q, Barry's stem draagt de intro):

Barry White/Quincy Jones: The Secret Garden
@TO: komt jouw nick van 't gelijknamige platenlabel?
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 21:35:

[...]

Je moet niet zo dom lullen, hun willen mij zijn. Je hebt geen idee wie je voor je heb maar laat ik het zo zeggen....... dat zul je ook nooit weten gnif.........

en een sexy stem heb ik vooral als ik veel gedronken heb.

btw sexy vrouwen stem is katja schuurman....... Volgens mij heb je ten tijde van deze reactie ook genoeg gedronken. "hun willen mij zijn".. vervang "hun" door "zij" en je hebt een normale zin. Verder is er geen komma te bekennen. Je beweert een hoog IQ te hebben, maar je spreekt niet eens correct Nederlands, althans, je kan niet spellen... en als je praat zoals je schrijft, snap ik dat je door het leven gaat als een heel gefrustreerd mannetje.... Zodra er iemand gevat reageert, ga je in de aanval. In sommige gevallen is de aanval de beste verdediging, maar in dit geval maakt het je net even dommer. Oh, Katja Schuurman is geen sexy stem... ze heeft een sexy stem, lutser.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
NOG een topic van / over tommy.

Wat is die jongen ontzettend overgewaardeerd.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 31 augustus 2009 @ 01:17:

NOG een topic van / over tommy.

Wat is die jongen ontzettend overgewaardeerd.Wel he?? En toch kon ik het niet laten!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
er zijn zelfs cursussen om een diepere stem te krijgen zie link, rechts een foto van Tommy wellicht.

make voice deeper

heeft iemand de gouden penis al gewonnen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven