Diepe mannenstem aantrekkelijker voor vrouwen?

30-08-2009 16:46 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Mannen met een diepe stem zijn voor vruchtbare vrouwen aantrekkelijker dan mannen met een hoge stem. Dit omdat een diepe stem een teken is van kracht, dominantie en goede genen.

Mannen met een diepe stem worden door vrouwen gezien als betere jagers en beschermers. Als vrouwen een kind hebben, verandert hun voorkeur. Uit onderzoek blijkt namelijk dat kersverse moeders juist de voorkeur geven aan een partner met een hoge stem. Dat zou namelijk suggereren dat de man een goede vader is. 'Niveau van testosteron

Kinderloze vrouwen wilden juist een man met een lage stem. Volgens de onderzoekers komt dit omdat vrouwen de stem zien als barometer voor het niveau van testosteron bij mannen.

Een hoge stem duidt op minder testosteron, maar zou wel wijzen op betere opvoedingscapaciteiten. Een lage stem betekent veel testosteron en dat wijst op goede genen.""

Zo, dat weten we ook weer, dus als je vrouwen met lage stem aanspreekt huppelt ze gelijk met je mee. Klopt dat vrouwen / meisjes??
quote:domnaiefmutsje schreef op 30 augustus 2009 @ 17:34:

Ik weet het al...

Jij bent zo'n type die zichzelf afrukt voor de spiegel...Dat beeld had ik ook voor ogen inderdaad
quote:sunnydays schreef op 30 augustus 2009 @ 17:34:

[...]

Goh, kunnen ze dat tegenwoordig op de decimaal nauwkeurig berekenen?
quote:domnaiefmutsje schreef op 30 augustus 2009 @ 17:34:

Ik weet het al...

Jij bent zo'n type die zichzelf afrukt voor de spiegel...En dan zegt hij met zijn donkere zware stem "ohh tommyboy, wat ben je toch een lekker ding".
quote:sunnydays schreef op 30 augustus 2009 @ 17:34:

[...]

Goh, kunnen ze dat tegenwoordig op de decimaal nauwkeurig berekenen? Wat gemeen!
This is an unacceptable timeline
quote:Chardonnay schreef op 30 augustus 2009 @ 17:37:

[...]

En dan zegt hij met zijn donkere zware stem "ohh tommyboy, wat ben je toch een lekker ding".Op het moment dat ie klaarkomt
quote:Chardonnay schreef op 30 augustus 2009 @ 17:37:

[...]

En dan zegt hij met zijn donkere zware stem "ohh tommyboy, wat ben je toch een lekker ding".Zie nu iets voor me met Kamahl (the elefant, kent iemand hem nog?) en met slurfjes. Yak.
Stoer hoor meiden; achter je pc tje met zijn alleen een echte man aanvallen, sjaa in het dagelijks leven ben ik die onbereikbaar mooie vent he........

ik ga ff AH meisjes laten blozen byebye
doe dat vooral
Er zijn best al een paar sneue gevallen hier op het forum geweest, maar jij bent met stip binnen gekomen in de top 5 hoor Tom. Chapeau!
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:39:

Stoer hoor meiden; achter je pc tje met zijn alleen een echte man aanvallen, sjaa in het dagelijks leven ben ik die onbereikbaar mooie vent he........

ik ga ff AH meisjes laten blozen byebye

Dat was een wat langer plasje, waarschijnlijk last van je prostaat...

Lieverd, wij kennen met zijn allen geen ECHTE man. Daarom zijn we zo zuur. Een keer doorgeblazen worden door zo een heerlijk mooie vent als jij en het leven zal zoveel mooier zijn.

Ga jij even wat AH meisjes het hoofd op hol jagen jong en laat ons ALSJEBLIEFT hier alleen.
De definitie van een echte man = Tommyboy33???
[quote]domnaiefmutsje schreef op 30 augustus 2009 @ 17:34:

Ik weet het al...

Jij bent zo'n type die zichzelf afrukt voor de spiegel...[/quote]

Juist, en dan vooral met een muziekale zware stem erbij
Heee echte man, ik had met veel moeite een serieuze reactie getypt! Ik wil graag antwoord, al dan niet met diepe stem.
This is an unacceptable timeline
Echte mannen kunnen

Ivan Rebroff, ja, dat is net zo erg als Kamahl! (Als ik nog maar kan slapen vannacht.)
Arme AH meisjes. Hoor ze denken: shit, heb je die sukkel weer. Hopelijk slaat ie mijn kassa over!
en

Ben ik ff blij dat ik niet bij de AH werk
quote:Sopsie schreef op 30 augustus 2009 @ 17:49:

Ben ik ff blij dat ik niet bij de AH werkIs niet de winkel, hoor. Is de vereniging van Anonieme Henkies.
Ach ja, sommige mannen zullen toch moeten betalen om aan de vrouw te komen..
quote:domnaiefmutsje schreef op 30 augustus 2009 @ 17:50:

Ach ja, sommige mannen zullen toch moeten betalen om aan de vrouw te komen..
Hè Tommyboy Ricardo, dit is meer jou niveau, tenminste aan je topic's en reacties te zien...

http://www.youtube.com/watch?v=Db1Vhrntjxk
quote:Zuigstengel schreef op 30 augustus 2009 @ 17:52:

Hè Tommyboy Ricardo, dit is meer jou niveau, tenminste aan je topic's en reacties te zien...

http://www.youtube.com/watch?v=Db1VhrntjxkDat vind ik een heel leuk nummer!
Maar wat nou als zo'n man met een mannelijke stem een piemeltje heeft in plaats van een grote dikke leuter?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven