Digitenne v KPN, wat een DRAMA!!!
vrijdag 28 november 2008 om 19:09
Heb nu ongeveer 2 jaar Digitenne en krijg echt woedeaanvallen. Binnenkort ga ik echt overstappen naar UPC want hier word ik echt gestoord van.
Dan kijk ik bovendien niet eens veel TV, laat staan als ik dat wel deed.
Kwaliteit is echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Beeld hapert konstant (blokkerig/stilstaand) eveneens geldt dit voor het geluid. Is al eens iemand langsgeweest en precies toen viel het net even mee, zul je altijd zien.
Laatste dagen is het op z'n ergst. Waar dat aan ligt weet ik niet maar ben het helemaal zat!
Alle instellingen van de TV kan ik intussen dromen. Diverse frequenties geprobeerd maar alles zonder resultaat.
Wat zijn jullie ervaringen met Digitenne?
Dan kijk ik bovendien niet eens veel TV, laat staan als ik dat wel deed.
Kwaliteit is echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Beeld hapert konstant (blokkerig/stilstaand) eveneens geldt dit voor het geluid. Is al eens iemand langsgeweest en precies toen viel het net even mee, zul je altijd zien.
Laatste dagen is het op z'n ergst. Waar dat aan ligt weet ik niet maar ben het helemaal zat!
Alle instellingen van de TV kan ik intussen dromen. Diverse frequenties geprobeerd maar alles zonder resultaat.
Wat zijn jullie ervaringen met Digitenne?
vrijdag 28 november 2008 om 19:17
Ik ben ook blij dat ik van digitenne af ben. Ik woon aan een straat waar nogal veel brommertjes rijden, en dat leverde enorm veel storing op. Ik heb toen nog een andere antenne van kpn gehad, die moest ik dan maar op het dak zetten Ze vergaten zeker even dat ik nog 4 verdiepingen boven mijn woning heb. Toen ik dat zei, was hun antwoord: kan je geen trap gebruiken? Tuurlijk, een 12 meter trap heeft iedereen :s
vrijdag 28 november 2008 om 19:18
Ik heb nu ruim 3 jaar Digitenne en mijn ervaringen zijn positief. Ik heb heel soms last van haperingen en zet dan de antenne ergens anders. Helpt eigenlijk altijd. Ik vind de kwaliteit juist goed en de prijs ook. Balen dat je zo vaak last heb van storingen. Al eens een nieuwe antenne overwogen? Misschien is de antenne die je nu hebt wel helemaal niet goed.
vrijdag 28 november 2008 om 19:20
Nalani, UPC zijn hufters!
Maar ik heb ook niet echt goede ervaringen met digitenne. Bij onrustig weer veel storingen. Overigens heb ik twee kastjes, een boven en een beneden. Die boven doet het stukken beter, omdat die veel dichter bij een raam kan staan.
Wel merk ik dat de ontvanger heel sterk reageert op electrische apparaten. Als ik in de keuken de mixer aanzet, is tv kijken beneden onmogelijk.
Maar ik heb ook niet echt goede ervaringen met digitenne. Bij onrustig weer veel storingen. Overigens heb ik twee kastjes, een boven en een beneden. Die boven doet het stukken beter, omdat die veel dichter bij een raam kan staan.
Wel merk ik dat de ontvanger heel sterk reageert op electrische apparaten. Als ik in de keuken de mixer aanzet, is tv kijken beneden onmogelijk.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
vrijdag 28 november 2008 om 19:30
Ik ben een keer gebeld door een Digitenne "verkoopmonster", toen ik zei dat ik dat niet wilde omdat er een tram voor m'n deur rijdt, moest hij zelf ook lachen..........Het ligt er dus maar aan wat voor stoorfactoren je in de buurt hebt. Ik heb nu UPC kabel, is wel lelijk zo'n snoer, maar het werkt !

vrijdag 28 november 2008 om 19:55
Wij sinds een klein jaar nu digitenne, laatste week geen beeld (moet nog ff uitzoeken hoe dat komt, kun je nagaan hoe vaak we tv kijken )
Maareuh verder nooit klachten gehad, goede ontvangst hier. En hier = in twente.
Overigens, wij hebben gewoon 1 kastje, maar wél boven op de slaapkamer. Beneden doet de kabel het nl nog gewoon (afsluiten is blijkbaar duurder dan gewoon laten gaan).
Maareuh verder nooit klachten gehad, goede ontvangst hier. En hier = in twente.
Overigens, wij hebben gewoon 1 kastje, maar wél boven op de slaapkamer. Beneden doet de kabel het nl nog gewoon (afsluiten is blijkbaar duurder dan gewoon laten gaan).
vrijdag 28 november 2008 om 20:21
vrijdag 28 november 2008 om 20:23
quote:Chardonnay schreef op 28 november 2008 @ 19:58:
Ik woon in Amsterdam en dan nog eens beneden met de huiskamer aan de straatkant. En dat werkt niet met digitenne
Maar bij mijn zus op 4 hoog werkt het prima.
Hier in A'dam op 1 hoog werkt het ook goed, maar ontvangertje stond buiten.
Maar nu in de slaapkamer gewoon binnen en werkt prima. Je kunt eventueel ook op m'plaats even kijken voor een cheap buitenontvangertje, dan is het helemaal opgelost (lijkt mij namelijk niet echt de bedoeling het ontvangertje permanent buiten te zetten).
Ik woon in Amsterdam en dan nog eens beneden met de huiskamer aan de straatkant. En dat werkt niet met digitenne
Maar bij mijn zus op 4 hoog werkt het prima.
Maar nu in de slaapkamer gewoon binnen en werkt prima. Je kunt eventueel ook op m'plaats even kijken voor een cheap buitenontvangertje, dan is het helemaal opgelost (lijkt mij namelijk niet echt de bedoeling het ontvangertje permanent buiten te zetten).

vrijdag 28 november 2008 om 21:16
waardeloos....Bij elke brommer die voorbij gaat flinke storing. Helemaal een drama als er een auto voor de deur stil gaat staan... heb je gewoon minuten lang geen tv!
Oja, en het toppunt vind ik wel dat onze digitenne reageert op wc ventilator!! Gaat er iemand naar de wc, heb je in de woonkamer geen tv!
Kortom armoede...
Oja, en het toppunt vind ik wel dat onze digitenne reageert op wc ventilator!! Gaat er iemand naar de wc, heb je in de woonkamer geen tv!
Kortom armoede...
vrijdag 28 november 2008 om 21:18
quote:yasmijn schreef op 28 november 2008 @ 20:04:
Ik zou nooit Digitenne willen hebben. Want:
Ze bieden geen BBC!
Dat roep ik ook tegen iedereen: weet waar je aan begint, geen BBC!
En verder ben ik ook niet al te blij met de digitenne:
- ontvangst is weg als er een brommertje voorbijrijdt.
- laatst was ik de helft van de zenders kwijt (topic over geopend op digi, met dank aan misschicken is het nu opgelost)
- het zapt heel traag.
Ik kijk erg weinig tv, maar als ik kijk wil ik nogal eens flink zappen.
Ik zou nooit Digitenne willen hebben. Want:
Ze bieden geen BBC!
Dat roep ik ook tegen iedereen: weet waar je aan begint, geen BBC!
En verder ben ik ook niet al te blij met de digitenne:
- ontvangst is weg als er een brommertje voorbijrijdt.
- laatst was ik de helft van de zenders kwijt (topic over geopend op digi, met dank aan misschicken is het nu opgelost)
- het zapt heel traag.
Ik kijk erg weinig tv, maar als ik kijk wil ik nogal eens flink zappen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

vrijdag 28 november 2008 om 22:57
Waarom gaan jullie niet gewoon aan de schotel ? Een stuk goedkoper, eenmalige investering plus -afhankelijk van je pakket- lage maandlasten.
En voor de "blije echtgenoten", honderden soft-erotische zenders (met Italiaanse telefonistes in alle smaken) gratis.
Nog nooit problemen gehad met http://www.canaldigitaal.nl .
En voor de "blije echtgenoten", honderden soft-erotische zenders (met Italiaanse telefonistes in alle smaken) gratis.
Nog nooit problemen gehad met http://www.canaldigitaal.nl .

zaterdag 29 november 2008 om 06:46
WIj hebben Digitenne en sinds we een buitenantenne hebben gekregen werkt het prima. Af en toe een hapering door een brommertje of de zeikerd van de overkant die zijn bus zowat in mijn voortuin parkeert.
Maar voor die 7 euro ga ik niet klagen. Bij UPC betaal je om te beginnen het dubbele, en dat zijn de grootste schoften in kabelland.
Binnenkort willen we die digitale tv via de telefoonlijn proberen van KPN, ben benieuwd of dat wat is.
Maar voor die 7 euro ga ik niet klagen. Bij UPC betaal je om te beginnen het dubbele, en dat zijn de grootste schoften in kabelland.
Binnenkort willen we die digitale tv via de telefoonlijn proberen van KPN, ben benieuwd of dat wat is.
zaterdag 29 november 2008 om 12:13
quote:summerbreeze21 schreef op 28 november 2008 @ 20:23:
[...]
Maar nu in de slaapkamer gewoon binnen en werkt prima. Je kunt eventueel ook op m'plaats even kijken voor een cheap buitenontvangertje, dan is het helemaal opgelost (lijkt mij namelijk niet echt de bedoeling het ontvangertje permanent buiten te zetten).Als ik dat zou doen zou de zender binnen een dag gejat worden vrees ik. Nee hoor, gewoon weer lekker via de kabel
[...]
Maar nu in de slaapkamer gewoon binnen en werkt prima. Je kunt eventueel ook op m'plaats even kijken voor een cheap buitenontvangertje, dan is het helemaal opgelost (lijkt mij namelijk niet echt de bedoeling het ontvangertje permanent buiten te zetten).Als ik dat zou doen zou de zender binnen een dag gejat worden vrees ik. Nee hoor, gewoon weer lekker via de kabel