Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Bel jij maar even Marg, jij hebt zo'n lekkere telefoon stem. En niet vergeten te zeggen van die idianen he, want misschien heeft de politie daar al meer klachten van gehad vandaag. Meid, ik ben op van de zenuwe, dat mag je gerust weten.

Carla en Roelien, geef een teke van leve, astemblief!

*gaat een licht op*

Het zijn natuurlijk wel allebei forumers van de maand he die twee. Een pan gluhwijn, en twee, nee 3 razende robbies op zak...

*krijgt visioenen*
ik bel zegt die meneer van idianen hebben we niets gehoord mevrouwtje maar er schijnen wel nakende vrouwen door het bos te rennen. Moeten we ze echt niet waarschuwen denken jullie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
wie? de idianen?
Meiden, maak je nou niet over je stuur heen. Roelien is opgevoed door een soort van hippies, dus naakt door een bos rennen en oud-hollandsche liedjes zingen rond een kampvuur is haar met de paplepel ingeslagen. Die loopt echt niet in zeven boerensloten tegelijk hoor.
Daar stel je me wel gerust mee Emma.
Ik hoop maar dat ze geen kou vatten zo in hun eva kostuum.
emma, de niet doemdenkert in ons midden, je zorgd ervoor dat ik zo lekker kan slapen.
Wacht ff meide, ik moet Car even in een warm bed leggen, met een kruik. Die gek raakt al onderkoeld bij zes graden bóven nul!

Ik zég nog, kom met de auto, ik heb glüwein. Nee, komt ze toch met de fiets.

Nou, die wijn heeft ons ons leven gered! Die wijn én mijn hoge bloeddruk, die mij warm genoeg hield om terug te fietsen vanuit Schoorl!
roel en car jullie leven nog, roelien wat ben je toch ook een echte rauwdauwer i em prout of joe
Gelukkig zijn jullie weer terecht, Roel en Car!
O en dat van die blote vrouwe klopt wel maar dat was per ongeluk. Carla wilde per se pootjebaajen in de zee. Ik zeg, dit is niet de zee, dit is een meertje, in de duinen hiero. Maar zij is dat niet gewend waar zij woont dus ze was er niet van af te brengen. Ze moest en zou pootjebaajen.

Ik zeg, ik wacht wel even op je, hiero veilig een eind bij dat meer vandaan, zij zet een stap in dat meer, is het heel diep en hups, d'r hele broekrok zeiknat. Ik kijk altijd naar die zeurvaijval programma's dus ik zeg, broek uit, anders wordt je te koud. Vandaar.

Wé brengt Car even naar bed. De laatste 10 minuten. Dus.....
Ja nee, we zijn d'r weer hoor, ik heb zoals Emma al aangeeft vroeger heel wat te verduren geleerd wat betreffende kamperen en overleveren. Alleen was dat dan in de buurt van Breukelen. Dan is dit toch wel even andere koek hoor.

*slaat een whisky achterover*

Ik ga Wé maar eens roepen. Car wil niet slapen denk ik.
Nu jullie weer teregt zein kan ik met een gerust hard gaan slapen. Welterusten.
ik gaat ook naar bed, moet wel mijn acht uur slaap hebben hoor ik ben niet zo een doordouwert als die Roelien van ons
Roelien die is okee, olee olee!!! x 21

Meid, dat is een pakket van me hart. Welterusten voor straks, ook jij Cajla!

xxxjes van Lidewij
Lidewij, ik heb je nomigeneerd als forummer van de maand! Ik dacht jij, met al je Afrikazuurkoolplannen mag ook wel eens in de zon worden gezet. Vandaar dat ik je heb voortgedragen.

X

Roel
Meid, je maakt me dag! Al dat harde werken en dan nu eindelijk erkenning! Er is een god!

Ik zit al jaren te acen op die titel want zo jullie weten werk ik in een carjere bisnis en ik weet zeker dat Viva forumer van de maand me een enorme carjere voorsprong zal geven op mijn conculegaas! Voorop me sv te zetten.

Roelie, een bosje AH bonus roossies voor jouw!

o lidewijtje dan ga ik vandaag ook op jouw stemmen hoor lieferd. Jij bent natuurlijk so slim en eigenlijk mijn goeroe
Ik moet zeggen dat het mij ook allemaal geen windvanen gelegd heeft, dat forumer van de maand syndroom. Ik ben er ook heel veel mee opgeschoten, dus ik kan het iedereen aanbevelen.

Dank je wel voor de rozen, ik heb net gisteren mijn Jumbo weekendbos van vorige week in de groene bak gekieperd, dus ze komen mooi van pas!
Zlorrie lievertz ben nog niet helemaal wakker. Waz een beetje hevtig gister. Oh, Wé brengt tomatensap met rauwe ei. Wat een zchat is hij toch.

Later meer
Ga in therapie!
Wat een avontuuren allemaal. Ik wil jullie graag een riem in het hart opsteken. Goed bezig Ik kan nog even niet meedoen aan alle fielantropise aktievitijten. Een week en een antiebijotikakuur verder heb ik nog steeds pijn. Maar ik volg het allemaal wel en dan kom ik hier weer lezen en dan lach ik me suf ben ik vol bewondering voor alle slimme en goed doordachte acties.

Goed idee Roelien om Lidewij te nomineren.
Gotsie Sabien, wat een ellende met die verstantskiezen. Te veel verstand is ook nergens goed voor, dat zie je nu maar weer he?

En die antibiatica antibujoetica medicijnen helpen helemaal niet?

Mijn buurvrouw zweert bij een kruitnagel in d'r kies als ze pijn er in heeft maar ik weet niet of jij wel hout van die huis, tuin en zoldermiddelen....
kruitnagel of whiskey Roelien dat werkt ook, dan ben je gewoon zo teut dat je niets meer voelt
Jeetje Margje, jouw oplossing voor van alles is wel vaak drank hoor valt mij op. Laatst ook bij Mevrouw de Haan thuis die een cake met Grand Manier ging bakken, toen wilde jij ook per zee eerst die Grand Manier voorproeven.
Die Wiskie lijkt me wel wat. al is het dan een huis tuin en zolder middel. Ben ik wel de hele dag dronken, maar zo met die pijn aan me porem ben ik ook niet veel waard en kan ik ook niet veel zinnigs doen voor de arme kindjes in Afrika.

(De antibiotica is op dus het zou over moeten zijn. Ga het vandaag nog even aanzien en als het niet gaat morgen heel verstandig de tandarts weer bellen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven