Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
O grutjes, as ik dan maar mag blijven als neppie.
Je mag niet blijven, je MOET blijven!

Ik ben eigenlijk ook een Neppie maar ben geaccepteerd vanwege het roken in de pauze met Havettes!

Je weet zelf inmiddels hoe fleksibel we zijn, hier.
Sabien, ook van mij een hartelijk welkom terug in de Havetteschoot. Wé heb toeb ze verstandkies d'r uit moeten laten halen en die had geen last meer daarna, al moest hij wel pijnstillers slikken om het zo te houden en spoelen met een goedje zodat de boel niet ontstak. Maar behalve uit zijn straat stinken nog een paar dagen was het allemaal koek en eigeel.
quote:Livre schreef op 06 november 2008 @ 14:45:

O grutjes, as ik dan maar mag blijven als neppie.Kssst, scheer je weg Nee hoor, zolang je je maar niet net als Geleerd gaat gedragen als een mislukt personage uit een roman van Houellebeque, ben je hier zeer gewenst.

En iemand moet ons toch helpen als we de intelektuwele dingen niet weten. Allemaal eigenbelang.
quote:eleonora schreef op 06 november 2008 @ 14:56:

Sabien, ook van mij een hartelijk welkom terug in de Havetteschoot. Wé heb toeb ze verstandkies d'r uit moeten laten halen en die had geen last meer daarna, al moest hij wel pijnstillers slikken om het zo te houden en spoelen met een goedje zodat de boel niet ontstak. Maar behalve uit zijn straat stinken nog een paar dagen was het allemaal koek en eigeel.Riep iemand mij?
Wen en Sabien, als je F5t, zie je dat ik de avatort met de spuit heb vervangen. Zo beter hoop ik.
Pfffff, dankjewel Babsiebabe!

Maar ik ben toch bang dat House wel een paar botoks-prikjes kan gebruiken....
Welnee, dat is expressie. Botox is dodelijk voor een acteur.
quote:Charlotte69 schreef op 06 november 2008 @ 15:02:

[...]

Riep iemand mij?Nee hoor lieverd maar je mag je eigen best aangesproken voelen.
Ja, Roel, zaadjes en eieren zijn nu eenmaal mijn ding, dus ik dacht, volgens mij roept ze mij...
Ha, hier heerst weer de Havo gesellighijd. De twee oudste kinderen Kruishaar zijn boodschappen aan het doen, veel vla en soep en dat soort zachte zaken. Ik ben heel blij met mijn mannen.

Meneer Kruishaar kwam gisteren met twee cadauwe pakjes aan van de boekwinkel. Een boek mocht ik gisteren uitpakken voor alvast vantevoren en een boek vandaag nadat me verstand verwijdert was.

Wat un gesegend leven heb ik toch met zoveel lieve knulle.

Ga volgende week ook eiere halen, kan ik dat spesjaale diejeet van Wen en Gulio uitproberen. Ik stink nu toch al uit me straat als wanneer ik Roelien mag geloven.
dames ik bent er weer,

ik heb mijn tupperwheer nodig voor op vakantie morgen mevr de haan dus schiet es op
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mevrouw de Haan, ik heb 141.60 euro naar je overgemaakt voor die space bollen set en die slacentrifuusje, dus ik zeg, hupsakeeje, afkomen met die spullen!
hoe ken ik mijn zuurkool nu meenemen morgen he mevrouw de haan.

lidewij ik mot echt mijn uggs terug nauw hoor. Want zonder uggs kan ik niet hip zijn op vakantie
ben ik ff weg , staan er allenmaal intresante dingen op.

ja as je kind geprikt moet worren dan is dat 1oo x erger.

en het plaatje sonder de injecsie is veul beter en teken van egte vriendsgap , ik bedoel , je verandert tog ma mooi je avetar, zo he!

jeetje, zonder die spellincontroole ben ik tog heulemaol niks he.

komt je ware aarde naar boven.
Ellemijn, ik wil niet beter weterig zijn, maar volgens mij is het je ware aart ipv aarde. Dat is Etiemythologisch dat komt van meneer Aart van Sesamstraat. Maar geeft niks hoor, hier mag je speldfouten maken en je kan niet alles weten, jij bent weer een ekspert in rimpels en biotex, zo hebben we allemaal onze sterke punten en kommaas.

Margje, wat leuk op fakantiereis, ga je naar Benidorp? en hebben ze daar ook vrachtwagens?
Niet naar benidorp maar wel naar zuidige oorden in den Nederlanden. Een wiekent maar hoor want ik heb tegen me man gezegd, ik kan die havettes toch niet laten zitten

en er zijn vrachtwagens dus als er iets valt zijn jullie de eerste
Wil je ze echt trug die uchs? Ik heb er namelijk in de hobbie kamer mee door de zuurkool gewaad en die kwam haast tot me oksels werkelijk waar en toen is er ook best veel in het schape bont gaan zitten wat er niet meer uit wil. Dus het zijn nogal zure zompige verassingen geworden die laarsjes van je. Ik vind het wel rot voor je maar het lijkt me beter als je die niet meeneemt naar cotsa del zol want je laat een enorm geur spoor achter vandaar.

ze zijn ook niet meer rose maar uitgebeten in een soort lever kleur met zuur kristalen.
dan doet ik de vuilniszakken wel weer aan hoor lidewij of mijn oranje crocs (die heb ik dan weer wel)
Nou, dat klinkt niet best Lidewij, wat jij met Margje's Uks hebt gedaan.

Margje, ga je komend weekeind?
he fijn marg wat een schapelijke reaksie van jou kant. Croks zijn multi funsjeneel want je kan er mee zwemen doezen baderen flaneren danzen sjoppen seksen en slapen kortom alles wat je in het zonige zuiden doet.

veel pleizier margje!
Lidewij, misgien kan je die uks inkluisief de zuurkool aan Wendela geven, die is samen met haar Julio heel kratief met voeding.

Of je geeft ze tog terug aan Marg, dan kan ze daar der zuurkool in vervoeren nu mevr. de Haan niet over de brug wil gaan met haar tupperweer.
nou wat je zegt babs ik zelf blijf ook een heel scherpe geurvlag uitzetten. Vooral alle ligchaams holtes lijken nogal sterk ge inviltreert met zure masa. wie weet raad? Roelien jij hebt toch ervaring met kweken en tuinieren in de ligchaams holtes? Weet jij raadt?
babsje ik gaat komend wiekent. Ik doe mij oranje crocs dan wel aan. Dan weten de mensen zeker dat ik een havette ben en daar mot je trots op weze toch

offtopic: is overigens een werkvakantie (ga met mijn bewoners)
Nou Lidewij, het was een lief ideetje van Sabien maar ik hoef die ukkies echt niet meer, hoor!

Komt zuurkool eigenlijk uit een zaadje of uit een ei?

Weet iemand dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven