Dordrecht centrum

10-07-2014 14:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag ga ik op date in Dordrecht.

Date en ik zijn er allebei niet heel bekend, maar het is een handige middenweg en goed aan te reizen.

Nu leek het mij handig om op het station af te spreken bij een herkenbaar punt (iets van een kiosk ofzo, zit die er? Zal toch wel )

Daarna is het de bedoeling dat we samen richting centrum gaan en daar ergens wat drinken. Iemand tips qua leuke tentjes?

We zien elkaar voor de tweede keer, dus het is handig als het een tentje is waar we rustig kunnen zitten en elkaar zo beter kunnen leren kennen

Thanks voor de tips/ervaringen alvast!

Nina
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Spreek dan aan de achterkant van het station af, bij het park. Dan loop je samen het station onderdoor en kan je zo het centrum in. Er zijn genoeg leuke tentjes te vinden, vooral aan het water zit je leuk (Jongepier, bij de havens). Centreville is middenin de stad en er zit een fijne Griek vlakbij, voor als 'ie zo leuk is dat je ook met hem wil gaan eten Veel plezier alvast!
Humphreys, Stationsplein.
verba volant, scripta manent.
Thanks voor de tips!

De locatie van Humphrey's is ideaal, maar is dat niet té voor alleen wat drinken samen?

Het park ga ik onthouden, is een wat leukere route dan die van google maps

Meer ideeën zijn welkom!
Tuurlijk is er een kiosk op het station. En daarna ga je borrelen bij Miro's op het Scheffersplein en als het leuk is bestel je wat tapas erbij. Deed ik met al mijn afspraakjes behalve de laatste..die kwam thuis en bleef....
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Via het park kom je niet in het centrum, je gaat er juist verder vandaan. Misschien kun je op het station afspreken in de hal voor de AKO. Middenin de stad ligt het Scheffersplein, daar zitten meerdere cafeetjes en terrassen (voor als het lekker weer is). Bij het GrootHoofd zitten ook nog cafees. Is ook wel een mooie romantische locatie.
We hebben afgesproken bij de bushalte, ernstig

Ik ga het plein eens opzoeken, thanks!

En wat betreft het park en het centrum, nu weet ik het niet meer
Gewoon in de stationshal afspreken bij de AH to Go en de kiosk. De hal is helemaal niet zo groot, zelfs kleiner dan de bushalte. Ook makkelijker als je richting centrum wil lopen, gewoon vanuit het station rechtdoor.
Hoe was het ook al weer? Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt!

Nee, Dordt is gezellig. Gewoon de kant van het centrum oplopen en jullie vinden vast wel iets
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Vanaf het station loop je zo rechtdoor het centrum in, volg mee naar links langs de Hema en blijf de weg volgen, ga bij de voorstraat naar rechts en jullie komen vanzelf op het plein. Dordrecht is maar klein hoor. Veel plezier!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Wel eerst even een ijsje eten bij La Venezia natuurlijk. De ijssalon vlakbij de bieb is ook verrukkelijk (Groenmarkt). Evt. kan je 's avonds nog naar de bios (The Movies in de Nieuwstraat).
quote:Ninavt schreef op 10 juli 2014 @ 18:32:

En wat betreft het park en het centrum, nu weet ik het niet meer Het station heeft twee uitgangen: centrum en Krispijn. Aan uitgang Krispijn ligt het park.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven