Dordrecht centrum
donderdag 10 juli 2014 om 14:29
Zaterdag ga ik op date in Dordrecht.
Date en ik zijn er allebei niet heel bekend, maar het is een handige middenweg en goed aan te reizen.
Nu leek het mij handig om op het station af te spreken bij een herkenbaar punt (iets van een kiosk ofzo, zit die er? Zal toch wel )
Daarna is het de bedoeling dat we samen richting centrum gaan en daar ergens wat drinken. Iemand tips qua leuke tentjes?
We zien elkaar voor de tweede keer, dus het is handig als het een tentje is waar we rustig kunnen zitten en elkaar zo beter kunnen leren kennen
Thanks voor de tips/ervaringen alvast!
Nina
Date en ik zijn er allebei niet heel bekend, maar het is een handige middenweg en goed aan te reizen.
Nu leek het mij handig om op het station af te spreken bij een herkenbaar punt (iets van een kiosk ofzo, zit die er? Zal toch wel )
Daarna is het de bedoeling dat we samen richting centrum gaan en daar ergens wat drinken. Iemand tips qua leuke tentjes?
We zien elkaar voor de tweede keer, dus het is handig als het een tentje is waar we rustig kunnen zitten en elkaar zo beter kunnen leren kennen
Thanks voor de tips/ervaringen alvast!
Nina
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
donderdag 10 juli 2014 om 15:33
Spreek dan aan de achterkant van het station af, bij het park. Dan loop je samen het station onderdoor en kan je zo het centrum in. Er zijn genoeg leuke tentjes te vinden, vooral aan het water zit je leuk (Jongepier, bij de havens). Centreville is middenin de stad en er zit een fijne Griek vlakbij, voor als 'ie zo leuk is dat je ook met hem wil gaan eten Veel plezier alvast!
donderdag 10 juli 2014 om 16:13
donderdag 10 juli 2014 om 16:58
Tuurlijk is er een kiosk op het station. En daarna ga je borrelen bij Miro's op het Scheffersplein en als het leuk is bestel je wat tapas erbij. Deed ik met al mijn afspraakjes behalve de laatste..die kwam thuis en bleef....
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
donderdag 10 juli 2014 om 17:03
Via het park kom je niet in het centrum, je gaat er juist verder vandaan. Misschien kun je op het station afspreken in de hal voor de AKO. Middenin de stad ligt het Scheffersplein, daar zitten meerdere cafeetjes en terrassen (voor als het lekker weer is). Bij het GrootHoofd zitten ook nog cafees. Is ook wel een mooie romantische locatie.
donderdag 10 juli 2014 om 18:49
donderdag 10 juli 2014 om 20:35
Vanaf het station loop je zo rechtdoor het centrum in, volg mee naar links langs de Hema en blijf de weg volgen, ga bij de voorstraat naar rechts en jullie komen vanzelf op het plein. Dordrecht is maar klein hoor. Veel plezier!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...