Dove-reclame

28-04-2012 09:29 14 berichten
Moet er nu steeds aan denken dat ik met mijn muis met een grote boog om die irritante Dove-reclame ga. Schrik elke keer weer als die mevrouw zomaar begint te praten...

(Klein leed, I know)
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook al zo irritant!! Schrok de eerste keer echt, wist niet waar het vandaan kwam!
Ik vind alle reclames van dove irritant. Vooral die op tv.
Ik vind alle reclames op viva irritant. Het loopt de laatste dagen de spuigaten weer uit met die wegklikbalken aan de onderkant.

Heb gelukkig wel m'n geluid altijd uit staan, dus daar word ik in elk geval nog niet door opgeschrikt.
*again*

Ad block
Ad Block downloaden
quote:scamp schreef op 28 april 2012 @ 09:42:

*again*

Ad blockYep. Ook bij mij 'again'.
quote:elninjoo schreef op 28 april 2012 @ 09:38:

Ik vind alle reclames op viva irritant. Het loopt de laatste dagen de spuigaten weer uit met die wegklikbalken aan de onderkant.

Heb gelukkig wel m'n geluid altijd uit staan, dus daar word ik in elk geval nog niet door opgeschrikt.Idem dito
Ik ben zwaar geïrriteerd door die ad hierboven... en dat zonder geluid of animatie! Ik moet mezelf dus maar weer gelukkig prijzen, zucht.

Maar ik kan dat kuthaar inmiddels niet meer zien!
Ow, wist al niet waar het over ging, heb meestal geluid uit
Heel irritant
ik weet niet of deze ad geluid heeft (die van mij staat ook uit), maar ik was zo geïrriteerd dat ik een topic zocht met gelijkgestemden ;). De reacties boven mij gaan waarschijnlijk over een andere versie van de reclame, aangezien het een oud topic is.

Maar ik moest de frustratie even kwijt... ik ben dat hoofd nu wel zat. En ik koop de komende tijd geen Dove meer, dat is zeker.
Er zit geen geluid bij, ik heb mijn geluid wel aan, maar het is gewoon alleen een banner.

Ik vind het ook bloed irritant. Staat er nog niet genoeg reclame op het forum overal?
Heb net ook maar adblock plus op chrome gezet, was dankzij die vervelende dierproef-sanoma-unilever opdringerige nu-weer-Dove zeikreclame niet te doen.

Gelukkig zijn die asociale marketingtypes op deze manier te omzeilen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven