Durf te vragen deel 24
dinsdag 2 juni 2026 om 18:19
Ja, daar erger ik me dood aan. Ik vraag me altijd af wat er misgaat in je hoofd als je denkt dat dat normaal is. En kom alsjeblieft niet aan met het excuus "Ja, dan moet de gemeente maar vaker ophalen." Echt, je bent gewoon asociaal als dit je gedrag is.
Heb jij een tuin? Zo ja, wat voor een. Tegels? Veel groen? Mooi aangelegd? Een wildernis?
Heb jij een tuin? Zo ja, wat voor een. Tegels? Veel groen? Mooi aangelegd? Een wildernis?
dinsdag 2 juni 2026 om 19:32
dinsdag 2 juni 2026 om 22:40
woensdag 3 juni 2026 om 02:29
Ik zou het niet voor me kunnen houden, zo'n geheim zou me helemaal opvreten. Zeker als er slachtoffers of gedupeerden zijn van het misdrijf. Dus ik zou diegene waarschijnlijk aangeven. Tenzij het iets heroïsch is, iers Robin Hood-achtigs. Dan zou ik waarschijnlijk wel kunnen zwijgen.
Leuke vraag, ik laat hem staan!
Leuke vraag, ik laat hem staan!
woensdag 3 juni 2026 om 04:14
Het zou bij mij afhangen van de dierbare, het misdrijf, het type slachtoffer, mijn mate van vertrouwen in het rechtssysteem. En voor 1 maart 2016 zou ik er ook anders naar gekeken hebben dan daarna.
Het is heel makkelijk om te zeggen dat je direct naar de politie stapt, en direct ook het meest sociaal wenselijke antwoord, maar ik denk dat het niet per definitie een heel uitgemaakte zaak is. Geen 100% ja dus, maar zeker ook geen nee.
Hoe makkelijk/moeilijk ben jij met het slikken van paracetamol/ibuprofen? Gelijk bij het begin van pijn "huppetee, erin d'r mee", of toch liever niet als je het uiteindelijk - met pijn - toch wel volhoudt zonder?
Het is heel makkelijk om te zeggen dat je direct naar de politie stapt, en direct ook het meest sociaal wenselijke antwoord, maar ik denk dat het niet per definitie een heel uitgemaakte zaak is. Geen 100% ja dus, maar zeker ook geen nee.
Hoe makkelijk/moeilijk ben jij met het slikken van paracetamol/ibuprofen? Gelijk bij het begin van pijn "huppetee, erin d'r mee", of toch liever niet als je het uiteindelijk - met pijn - toch wel volhoudt zonder?
woensdag 3 juni 2026 om 12:09
woensdag 3 juni 2026 om 15:14