Durf te vragen deel 24
maandag 1 juni 2026 om 16:17
Och god. Met stip op 1 de groenteboer van de appie. Ik verkocht de sigaretten op zaterdag, hij deed de groenten. Wat was ik verliefd. Op een avondje stappen kwam het er eindelijk van, hij sloeg z’n arm om mij heen. Wat betekende: een soort wurggreep om mijn nek die 1,5 uur duurde in de kroeg en daarna kuste hij me. Hij hapte als een vis, nog nooit iemand meegemaakt die zo raar kuste! Weken verliefd en in 1 avond was dat gevoel als sneeuw voor de zon verdwenen.
Slik jij medicijnen ?
Slik jij medicijnen ?
maandag 1 juni 2026 om 23:36
Nee, daar ben ik niet mee bezig. Ik bedenk de vragen ter plekke. Soms borduur ik voort op een vraag daarvoor. Soms bedenk ik een vraag ten aanzien van iets dat voor me ligt. En soms bedenk ik een vraag die zich letterlijk voordoet. Zoals nu (zie onder).
Zojuist keek ik de samenvatting van doelpunten van de halve finale van het WK in 2014. Duitsland-Brazilie (7-1). Leukste WK-wedstrijd ever (voor mij dan). Niet alleen werd "mijn" ploeg wereldkampioen een paar dagen later, maar die wedstrijden bespraken we hier op het forum. Hele gezellige boel, terwijl ik toch de outsider was. Zo gelachen met Mylene Valerie en Yasmijn in die tijd. Goede herinneringen dus. Kan er nu nog om glimlachen.
Heb jij ook zoiets. Een sportgebeuren waar je jaren later nog een leuk gevoel aan over hebt gehouden, omdat er leuke herinneringen aan hangen, omdat een speler je aantrok, of om whatever andere reden?
Zojuist keek ik de samenvatting van doelpunten van de halve finale van het WK in 2014. Duitsland-Brazilie (7-1). Leukste WK-wedstrijd ever (voor mij dan). Niet alleen werd "mijn" ploeg wereldkampioen een paar dagen later, maar die wedstrijden bespraken we hier op het forum. Hele gezellige boel, terwijl ik toch de outsider was. Zo gelachen met Mylene Valerie en Yasmijn in die tijd. Goede herinneringen dus. Kan er nu nog om glimlachen.
Heb jij ook zoiets. Een sportgebeuren waar je jaren later nog een leuk gevoel aan over hebt gehouden, omdat er leuke herinneringen aan hangen, omdat een speler je aantrok, of om whatever andere reden?
dinsdag 2 juni 2026 om 17:49