Durf te vragen deel 24
maandag 9 februari 2026 om 10:26
Ja 1 keer... ik was op de fiets en een automobilist reed me aan bij het stoplicht ( ik had groen).. hij reed achteruit en toen om me heen en ging er vandoor.
Ik had mijn enkelbanden gescheurd. Dader nooit gepakt.
wat was de naam van jouw eerste huisdier ?
Ik had mijn enkelbanden gescheurd. Dader nooit gepakt.
wat was de naam van jouw eerste huisdier ?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 9 februari 2026 om 10:49
maandag 9 februari 2026 om 13:40
Had er zelf geen maar man, toen nog vriend, heeft een tijdje een citta gilera gehad. Daar reed ik ook weleens op naar school. Je hoefde daar geen helm bij op. Als ik terug denk waren die dingen de fatbikes van toen
Als jij naar het strand of zwembad gaat en het water is aan de frisse kant ben jij dan ( net als ik) teen voor teen en voetje voor voetje erin of hup ineen keer onder water?
Als jij naar het strand of zwembad gaat en het water is aan de frisse kant ben jij dan ( net als ik) teen voor teen en voetje voor voetje erin of hup ineen keer onder water?
maandag 9 februari 2026 om 13:43
nee, mijn naam wordt nooit verkeerd uitgesproken. wel word ik vaak anders genoemd. Maar dan ook compleet anders.. heel gek want het is wel altijd dezelfde naam.
Het ligt er een beetje aan hoe warm ik het heb of hoe warm het is. Als het echt heet is dan plons ik er in. Anders voetje voor voetje.
Als je op je werk bent en je moet een nr 2.. doe je dat dan?? Of hou je het op tot je thuis bent?
Het ligt er een beetje aan hoe warm ik het heb of hoe warm het is. Als het echt heet is dan plons ik er in. Anders voetje voor voetje.
Als je op je werk bent en je moet een nr 2.. doe je dat dan?? Of hou je het op tot je thuis bent?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 9 februari 2026 om 14:28
Nee helaas. Tegen de tijd dat de nr 2 zich meldt heb ik gemiddeld nog 120 sec. Dus kantoor, werkoverleg, telefoontje met klant; alles wijkt voor de nr 2. Heel irritant. Gelukkig tot nu toe altijd discreet op kunnen lossen dus niemand merkt het maar ik schaam me dood om uit zo’n toilet met poeplucht te komen.
Wat voor sporten doe jij en hoe vaak?
Wat voor sporten doe jij en hoe vaak?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in