Durf te vragen deel 24
dinsdag 10 februari 2026 om 16:23
dinsdag 10 februari 2026 om 16:43
dinsdag 10 februari 2026 om 20:02
Gisteren tegen mijn dochter (17). Vanwege een grote mond.
Ik schreeuw zelden tegen mijn kinderen maar deze schoot in het verkeerde keelgat.
Is schreeuwen iets wat bij jouw (ouderlijk) gezin vaak voorkomt / voorkwam en wie is / was dan de schreeuwer?
Ik schreeuw zelden tegen mijn kinderen maar deze schoot in het verkeerde keelgat.
Is schreeuwen iets wat bij jouw (ouderlijk) gezin vaak voorkomt / voorkwam en wie is / was dan de schreeuwer?
eenbeetjevanditendat wijzigde dit bericht op 10-02-2026 21:05
68.89% gewijzigd
dinsdag 10 februari 2026 om 20:56
Mijn moeder kon flink tekeer gaan.. ze schreeuwde vooral tegen mij. Om de een of andere reden lagen wij elkaar niet zo goed en ik moest het dus regelmatig ontgelden..
Welk liedje zet je direct harder als je het hoort en laat je dansen?
Welk liedje zet je direct harder als je het hoort en laat je dansen?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 10 februari 2026 om 21:15
Ahh vrouw naar mijn hart!!! Voor mij precies dit nummeringelke_kepringelke schreef: ↑10-02-2026 21:06Why tell me why - Anita Meijer
Welke radiozender luister je het liefst en waarom?
Ik luister eigenlijk altijd Q music. En met de kerst naar sky radio
Wat is het laatste dat je echt voor jezelf hebt gedaan?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 10 februari 2026 om 22:19
Met de andere stafleden van het meidenelftal dat wij coachen / trainen. 1 meisje zegt standaard 1x per week de training af. De anderen willen maatregelen nemen, ik vind het belangrijker dat we zorgen dat ze aangehaakt blijft. Ik ben de enige ben tov 5 anderen met deze mening.
Wat was jouw laatste discussie?
Wat was jouw laatste discussie?
eenbeetjevanditendat wijzigde dit bericht op 10-02-2026 22:37
48.57% gewijzigd
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in