Durf te vragen deel 24
zondag 22 februari 2026 om 23:05
Een kleinschalig regeneratieve veeteelt boerderij beginnen.
Althans, dat is het ideaal. De droom. Waarschijnlijk al in de kiem gesmoord door alle regeltjes voordat ik goed en wel begonnen ben.
Keek jij alleen naar de Nederlandse deelnames (zowel sporten als sporters) op de Olympische Spelen of heb je ook andere onderdelen gezien zoals bijvoorbeeld het kunstschaatsen en het geweldige optreden van Alysa Liu?
Althans, dat is het ideaal. De droom. Waarschijnlijk al in de kiem gesmoord door alle regeltjes voordat ik goed en wel begonnen ben.
Keek jij alleen naar de Nederlandse deelnames (zowel sporten als sporters) op de Olympische Spelen of heb je ook andere onderdelen gezien zoals bijvoorbeeld het kunstschaatsen en het geweldige optreden van Alysa Liu?
maandag 23 februari 2026 om 00:29
Nee. Nooit!! Van de dingen die ik niet lekker vind, vind ik honing ronduit vies. En het minst lekkere qua eten dat er bestaat. De geur/smaak is gewoon horror. En de structuur wil ik het ook niet over hebben. Hoe honing door een bij wordt gemaakt helpt ook al niet mee.
Wat vind jij het meest vieze (even rare dingen zoals durian en balut niet meegenomen) eten?
Wat vind jij het meest vieze (even rare dingen zoals durian en balut niet meegenomen) eten?
maandag 23 februari 2026 om 10:06
maandag 23 februari 2026 om 20:31
Het kruis dat je oppakt, verlies je onderweg.
Het kruis dat je je laat liggen, struikel je je hele leven overheen.
Dus het moeilijke dat je aanpakt in je leven, krijgt op den duur een plekje doe je er niks mee, dan blijft het een pijnpunt.
Heb jij een grote liefde (gehad)? Of geloof je daar niet in?
Het kruis dat je je laat liggen, struikel je je hele leven overheen.
Dus het moeilijke dat je aanpakt in je leven, krijgt op den duur een plekje doe je er niks mee, dan blijft het een pijnpunt.
Heb jij een grote liefde (gehad)? Of geloof je daar niet in?
maandag 23 februari 2026 om 21:49
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in