Durf te vragen deel 24
vrijdag 30 januari 2026 om 09:58
Geen idee. Ik zet altijd wel een wekker.
Door de week i.v.m. werk. In het weekend omdat ik de kinderen niet uren voor de tv wil laten zitten terwijl ik lig te pitten.
Als ze eens gaan logeren is dat omdat ik tot diep in de nacht ga feesten en zet ik vervolgens ook een wekker zodat ik ze weer op tijd op ga halen.
Wat zie je als je nu rechts van je kijkt?
Door de week i.v.m. werk. In het weekend omdat ik de kinderen niet uren voor de tv wil laten zitten terwijl ik lig te pitten.
Als ze eens gaan logeren is dat omdat ik tot diep in de nacht ga feesten en zet ik vervolgens ook een wekker zodat ik ze weer op tijd op ga halen.
Wat zie je als je nu rechts van je kijkt?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 30 januari 2026 om 10:16
Ik zit op kantoor en werk op 1 van de beste plekken in Rotterdam. Als ik naar rechts kijk dan kijk ik het water op, de verte in.. en als ik naar links zou kijken dan is daar de erasmusbrug in volle glorie... ik hou dus echt van mijn kantoorplekje..
Wanneer ging je voor het laatst uit eten?
Wanneer ging je voor het laatst uit eten?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 30 januari 2026 om 14:57
een hele specifieke... waarbij ik in de flat waar wij woonden op de bank klom om de intercom telefoon op te nemen, wetende (waarschijnlijk ingefluisterd door mijn moeder) dat mijn oma aan de andere kant was.. Maar wij zijn uit die flat verhuisd toen ik 3.5 was. Dus zo jong..
wandelen in het bos of op het strand?
wandelen in het bos of op het strand?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in