Dus daar komen ze vandaan!

17-09-2013 18:44 36 berichten
Het is een mooie, regenachtige zondagmiddag en na het hele forum uitgeplozen te hebben, besluit je de Sims te gaan spelen. Het forum heb je al uit namelijk.

En dat is maar goed ook, want daar blijkt de oplossing van het raadsel 'Waar komen ze toch vandaan?' te vinden te zijn! Want wat kunnen Sims doen op een computer (naast een baan zoeken, spelletjes doen en schrijven bijvoorbeeld)?

Heb op 3 accesoire pakketten alles van The Sims 3.. En 1 en 2 . Staat voor een vermogen in de kast.

Weet niet of ik Sims 4 gelijk ga kopen. Het duurde ook n jaar voordat ik aan Sims 3 begon.. Kom meestal ook niet verder dan het bouwen van huizen xD
Ooeeee gaaf! Ben alleen bang dat m'n ouwe laptop het niet aankan. Even kijken :D
Alle reacties Link kopieren
Haha geweldig!!!!!

Ik kan niet wachten op Sims 4! Heb laatst een nieuwe laptop gekocht en die speciaal

Uitgezocht op het goed aankunnen van zulke grote spellen
Alle reacties Link kopieren
Ben net pas begonnen met sims 3 dus duurt nog ff voor ik 4 ga halen. Meestal doe ik net als maiskip huizen bouwen. Met sims 3 doe ik ook een uur of 2 'leven'.
Ik weet niet of ik Sims 4 wel ga kopen. Van wat ik er tot nu toe van gelezen heb is het niet echt revolutionair anders dan Sims 3. Eigenlijk vond ik Sims 2 nog wel het leukste stiekem.

Maargoed, dat zeg ik nu. Waarschijnlijk kan ik tegen die tijd de verleiding niet weerstaan en dan koop ik 'em alsnog
Ik vind sims 3 wel echt fantastisch. Vooral de open kavels. Je kunt overal heen lopen!

Sims 4.. ja ik kan niet wachten maar ga dat toch maar doen. Het kost zo veel geld! En inderdaad, er is niets revolutionairs.

Behalve dan dat de sims veel meer karakter hebben dan de vorige keer. Alhoewel ik daarmee problemen voorzie. Ik speel namelijk met mod(ification)s. En af en toe wil ik gewoon bepaalde stellen koppelen en dan heb ik geen zin in karakters die in de weg zitten. Daarnaast duurt het een tijd voordat de modsmakers nieuwe mods hebben gelijkend aan de mods waar ik mee speel. Vroegah gebruikte ik awesome mod en tegenwoordig NRAAS. Veel makkelijker, en onwijs leuk!
O nu wil ik ook! Hoe check of je pc aan al die eisen voldoet?
Iemand?
Van sims 3?
Yep! Hoe kan ik op je pc nakijken wat je allemaal hebt zeg maar? Dat jouw pc de eisen aan kan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven