E=MeetC2 De Afterparty!
zondag 21 maart 2010 om 11:28
zondag 21 maart 2010 om 11:35
zondag 21 maart 2010 om 12:00
Brum is er ook weer. Laat gaan slapen, maar toch vroeg weer wakker.
Het was gezellig!! En Dush, waarom ik me wat druk maak, is omdat ik zo stil ben. Vervelende eigenschap van mezelf.
En wat ben jij een geweldig leuk persoon! Zo spontaan!
Lys! Lekker ding. Wat zag je er goed uit zeg. En we hebben heerlijk gebrummelfrummeld.
Q: Wat zag je er leuk uit. En wat heb je toch een lieve glimlach.
Boogje: Lekker ding. Wat een leuk accent heb jij, die zachte g vind ik schitterend.
Kip, dank je wel! En sorry dat ik niet veel zei.
Sgaapie en Rosanna: Geen probleem. Ik ben soms een redder in nood, ook al heb ik zelf niet veel te besteden.
Miek!! Wat leuk om jou te zien!! Je ziet er echt geweldig uit! Keigave dreads!
Trikky, ook een heerlijk mens, en leuk accent!
Janna en Water: Was gezellig, de premeet. En Janna, ik ga ook zo'n boek kopen!! Oja en nog gefeliciteerd Janna.
Ben ik iemand vergeten? Zo ja sorry!
Minny en Zwieb, bedankt voor het organiseren, was wederom geweldig. Zwieb, nog veel beterschap!
Het was gezellig!! En Dush, waarom ik me wat druk maak, is omdat ik zo stil ben. Vervelende eigenschap van mezelf.
En wat ben jij een geweldig leuk persoon! Zo spontaan!
Lys! Lekker ding. Wat zag je er goed uit zeg. En we hebben heerlijk gebrummelfrummeld.
Q: Wat zag je er leuk uit. En wat heb je toch een lieve glimlach.
Boogje: Lekker ding. Wat een leuk accent heb jij, die zachte g vind ik schitterend.
Kip, dank je wel! En sorry dat ik niet veel zei.
Sgaapie en Rosanna: Geen probleem. Ik ben soms een redder in nood, ook al heb ik zelf niet veel te besteden.
Miek!! Wat leuk om jou te zien!! Je ziet er echt geweldig uit! Keigave dreads!
Trikky, ook een heerlijk mens, en leuk accent!
Janna en Water: Was gezellig, de premeet. En Janna, ik ga ook zo'n boek kopen!! Oja en nog gefeliciteerd Janna.
Ben ik iemand vergeten? Zo ja sorry!
Minny en Zwieb, bedankt voor het organiseren, was wederom geweldig. Zwieb, nog veel beterschap!
zondag 21 maart 2010 om 12:12
zondag 21 maart 2010 om 12:15
quote:Maleficent schreef op 21 maart 2010 @ 12:12:
Ja, ik baal ook dat ik niet iedereen heb gesproken, maar ik ben ook wel een beetje een schijterd die niet overal aan durft te schuiven volgende keer gaat dat vast weer een stuk beter!
Zeg, wanneer is de volgende keer eigenlijk!!!! Ik vond de locatie vorige keer ook meer geschikt om te tafelhoppen dan deze. Heb wel pogingen gedaan, maar kwam regelmatig klem te zitten
Ja, ik baal ook dat ik niet iedereen heb gesproken, maar ik ben ook wel een beetje een schijterd die niet overal aan durft te schuiven volgende keer gaat dat vast weer een stuk beter!
Zeg, wanneer is de volgende keer eigenlijk!!!! Ik vond de locatie vorige keer ook meer geschikt om te tafelhoppen dan deze. Heb wel pogingen gedaan, maar kwam regelmatig klem te zitten