E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben uitgeslapen, nog even een paar uurtjes in mijn eigen bed gepakt.

La Vie, sorry om je te moeten teleurstellen maar ik heb dus niet gerend. Het is prachtig weer, en ik voel dat mijn lichaam wel even naar buiten moet straks, dus ik ga denk ik een stukkie fietsen ter compensatie. PP heeft de kinderen meegenomen naar opa en oma, zodat mama uit kan ...eh .. rusten.

Nu eerst even lekker ontbijten met het ultieme katervoer> pizza!

ps> wat voor boekje hebben we het over? Ik heb er wel in geschreven (een hele mindfulle puzzel!) maar wist niet dat het een speciaal bijzonder boekje was.
Zwieb ik hoop dat je je al wat beter voelt, En ik heb je sgaapietas toch maar laten liggen (al was het een uitdaging )
Heb ik dat?!
Nijn, dat boek heet: Wreck this Journal !
Dat boekje waar je die puzzel voor mij in gezet hebt. Het is een wreck this journal. Een boekje met allerlei opdrachten die er vaak overgaat om iets kapot te maken in het boekje. Of opdrachten te doen en die vooral niet perfect uit te voeren (het is een beetje bedoeld om de perfectionisten van hun eilandje af te krijgen en out side the box te krijgen) Of zoals ik het zelf liever noem: het innerlijke kind in je los te maken -al is de mijne nooit gekooid geraakt-
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:35
Reden: oeps
% gewijzigd
Had Lys nou weer geen BH aan?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Goedemiddag inmiddels al!

Wat was het leuk zeg!

Dushi..heb IK gedanst? Nee toch?

En thnks voor je compliment :-) Je bent echt een leuk mens! Nijn en Lys vind ik ook leuke mensen!

Ik ga niet iedereen af die ik gesproken heb want heb het geheugen van een vis
Perfectionisme is niet perfect...
Nijn, kijk maar op het topic 'Wreck this journal' (ook hier op overige) Heb toch al een disclaimer ingebouwd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
En een katertje heb ik ook
quote:Paque_in_Pink schreef op 21 maart 2010 @ 12:35:

Had Lys nou weer geen BH aan? Klopt!! Ze had een decolleté waar je u tegen zegt( en waar we onze ogen ook niet van af konden houden )
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oh en dat boek ga ik zo ook bestellen!
Yathibiyya, ik heb yathiblablabla van je naam gemaakt, op Taboe, Schaamte. Toch bijna goed...
Janna!

Hier ook weer wakker... lag gisteravond in bed nog wel eventjes wakker hoor, te bedenken wat ik nou van iedereen vond en te balen dat ik zoveel mensen niet gesproken heb! Maar ja, zo gaat het... er moet gewoon snel een volgende meet komen!

Ik ga niet iedereens naam noemen en vertellen wat ik van je vond hoor; dan vergeet ik vast mensen of zo.

Het was gewoon LEUK!
ik zeg: op korte termijn een wreck meet!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
was wel iets TE enthousiast
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 12:34:

Dat boekje waar je die puzzel voor mij in gezet hebt. Het is een wreck this journal. Een boekje met allerlei opdrachten die er vaak overgaat om iets kapot te maken in het boekje. Of opdrachten te doen en die vooral niet perfect uit te voeren (het is een beetje bedoeld om de perfectionisten van hun eilandje af te krijgen en out side the box te krijgen) Of zoals ik het zelf liever noem: het innerlijke kind in je los te maken -al is de mijne nooit gekooid geraakt-Innerlijk kind, Joh ik ben gewoon kind gebleven
Heb ik dat?!
thanks dush!

Ik vond de locatie inderdaad ook wat lastig om te mingelen. Ik heb het wel wat geprobeerd, al ben ik er evenals Mal wat voorzichtig in (grappig dat van jou te lezen trouwens, en ook ik vind je haar echt prachtig!).
Yath, we hebben echt schandalig veel wijntjes gedronken..haha

Maar met mijn kater valt het gelukkig mee. Ik heb wel vreselijk veel zin in vet voedsel, patat ofzo. Maar mijn broertje wil het niet halen...grrr. En ik ben natuurlijk te lui daarvoor, ik lig nog steeds in bed
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Oh en Janna, leuk je ontmoet te hebben, en ik fluister heel zachtjes: hiep hiep

Schuddebuikje, ook leuk jou te zien!

Ik zal nog wel even komen zwaaien in jullie eigen topic...
Echt schandaaaaalig Rose! Zo erg gewoon dat ik gister zwart heb gereden met de trein..gewoon vergeten een kaartje te kopen

Male heeft idd errug mooi haar!
quote:Sgaapie schreef op 21 maart 2010 @ 12:42:

[...]

Innerlijk kind, Joh ik ben gewoon kind gebleven Dan is het sowieso een perfect iets voor je. Maar er zijn nog altijd mensen die dat kind in zichzelf kwijtraken. (geen idee hoe ze het doen, wil het niet weten ook) Maar met dat journal kunnen ze dan het kind weer wakker maken/ terugvinden.
Oh, en Nijn, tis je vergeven hoor... ik vond het al een bizar plan. Haha

Hoe was het nog afgelopen in de kroeg?
Lol Janna, had je m'n naam bijna goed. Fijne dag vandaag!
quote:biol schreef op 21 maart 2010 @ 12:39:

ik zeg: op korte termijn een wreck meet!!Hahaha, goed idee!
quote:yathibiyya schreef op 21 maart 2010 @ 12:47:

Echt schandaaaaalig Rose! Zo erg gewoon dat ik gister zwart heb gereden met de trein..gewoon vergeten een kaartje te kopen

Male heeft idd errug mooi haar!

Male's haar is inderdaad WOW. Wat een bos zeg, ik ben echt jaloers met mijn slappe, dunne drellen

Haha Yath, wat erg! Maar geen controle dus gelukkig?

Ik had 'm ook best zitten, die fietsreis van het station terug ging niet helemaal kaarsrecht geloof ik. Maar goed, ben veilig in mijn bedje beland uiteindelijk.

Had ik al gezegd dat ik het héél gezellig vond?

Snel weer wat mij betreft!

Boog, let me know als je je hebt aangemeld bij de boksschool! Doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven