E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
...
Zie eigenlijk ook niet in waarom de locatie nu nog geheim gehouden moet worden toch?

Meet is al geweest dus wat nog te doen met die info.

(of zie ik wat over het hoofd?)
dubbel
.
Zo.. wat een wilde meiden!
*heeft nog nooit hotpants aangehad*
.
...
.
.
.
Trusten delphi.
quote:qwertu schreef op 22 maart 2010 @ 02:06:

[...]

*kucht*

Nee, dat was jij zeker helemáááááál niet. Ehm....niet met een hotpants aan
.
Ja absoluut van een geheel andere categorie
quote:delphicat schreef op 22 maart 2010 @ 01:56:

Ik had een behoorlijk wilde smaak indertijd. Niet per se stijlvol, dat niet Hebbie nog foto's?..
quote:qwertu schreef op 22 maart 2010 @ 02:04:

Hotpants in de sauna. Hahahaha, ik wil niet voor mijn beurt spreken, maar ik héb zo het vermoeden dat dat in betere aarde valt bij bepaalde personen dan een tuinbroek in de sauna. Eh.. ik vind beide opties wat raar in een sauna... maar hotpants zijn dan beter dan tuinbroeken lijkt me..
maar goed.. ik ga naar bed.. is laat genoeg ondertussen..

welterusten..!
.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Allereerst, Minny en Zwieber!! Bedankt voor het organiseren weer Het was top!

Enne, Minny jij zag echt geweldig uit! Helemaal niet verlept oid. Je bent gewoon een lekker wijf!

Ik vond het superleuk wederom om gezichten te zien bij de nicks en avatars. En ook om bekenden te zien.

Ben je nog rechtlopend thuisgekomen Yathibiyya?

Ben blij dat er alweer een mooi bedrag is opgehaald voor Energy4all.

En nu even reageren op wat er al gezegd is....

(ik lees even de topic vanaf het begin...)

Vaginascheten

Oh, deden we aan avatars?? Hmm, jammer dat ik dat vergeten was hahaha!!

Over de keelamandelen....De mijne waren niet zo kort geleden zo gigantisch dat ik ze met gemak met mijn tong kon aanraken

Flesvoeding

voor de rekensom van Hans

Is er ergens nog een harde kern voor mij

Waar en wat was de groepsactiviteit nou???

Wanneer komt de Karaoke-meet

Ik heb thuis de Wii met Just dance erop. Kunnen we zingen en/of dansen. voor ieder wat wils Maar ik woon niet in de Jaarbeurs, dus vrees dat de meet alleen kan plaatsvinden in een intiem gezelschap hahaha!!

Bewijsstuk dat Minny de Karaokemeet gaat organiseren!!!

quote:

Lovestar schreef op 03 november 2009 @ 20:32:

Ik doe ook mee met de Karaoke meet!!!!

Alleen niet op korte termijn, want mijn stem klinkt als een Katja Schuurman die hees is

Dan beloof ik plechtig een karaoke-meet te organiseren, en te zingen. Maar deze keer ga ik geen onschuldige en nietsvermoedende slachtoffers maken met mijn minder dan geringe talent (einde quote)

Dussssss, wanneer Minny???

Lulklemmen

Anusblokje, anijsblokje

Je t-shirt was tof BAM!!!!!!!!

@Q(wertu )

hahahahaha!! Ik zie nu net dat we al een keer over gehad hebben, dat mensen je aanspreken met Q

Geil jurkje van C-estelle??? *kan zich er niks meer van herinneren* Ik herinner me wel een mooi/geil setje van Saphh

(Estelle die overigens ook een lekker wijf is )

*is voor Minny in het paars de volgende keer!!!* Een polletje openen om te kijken wie hier mee eens is Minny?

Teddy, die avatars van jou!!!!!!!!!!!! GE-NI-AAL!!!!!!!!!!!!!!

ben jij nog vrijgezel Estelle??? Dat kan niet hoor!!!!!!

(kan niet meer quoten vanuit dat topic, dus even zo)

Quote van Laura289 op 18-3-2010, 16.52:

Grappig te lezen dat er meer zijn (van wie ik dat overigens zo niet verwachtte) die wat bang zijn buiten de boot te vallen. Ik zal braaf bijna overal 'ja' op zeggen. De boogjeclausule is al opgenomen (al heb ik niet helemaal meegekregen waar dat nou over ging) op de badge. Haha lang leve kantoor, ze lagen gewoon in de voorraadkast. badges dan, geen boogjes. (einde quote)

Whahahahahahahhahaah!!! Dat zou wat zijn, Boogjes in de voorraadkast op kantoor

Ben blij dat je enigzins weer beter was Vinyl!!!!!!! Vond het superleuk met je te kletsen

MV, ik wil je meeten. Zeg maar wanneer En zoveel andere mensen trouwens ook (zie mijn

Oe oe!!!! Estelle, hoe was de date??? Of ga je dat niet vertellen op het forum

Vinyl Ik zag er he-le-maal niks van.

Couraaaaaaaaaaaage!!!!! Ik wil de volgende keer ook zo'n toffe badge ... Ik heb voor de 'leuk" nog een hartje getekend bij mijn nick, maar dat is natuurlijk niks vergeleken met jouw badges:-|

(vanaf nu de dag van de meet en LIVE! verslag natuurlijk)

Zie nu dat ik mosterd ben met mijn vraag hoe je date was Estelle....jammer dat er geen chemie was van jouw kant: weet je dat ook weer.

O gosh, zie dat ik het niet gedaan heb op de meet...:hug: aan Q

Leuk om te zien dat er niet-meeters zijn die wachten op een live-verslag

Oke, ik doe jullie dit niet aan...... Mijn reacties op het afterparty topic post ik in een nieuwe post

*heeft weliswaar niet miljoenen posts op haar naam nick staan, maar wint vast wel een prijs voor de langste
Hoe is het met je Nijn???????? Heeft Minny goed voor je gezorgd??

naar Ds, haar wijkgenoot Aangezien we zo vlakbij wonen, kunnen we vast wel een keer een kop thee doen

Dushi!!! Hebben we toch elkaar gezien en handje geschud he?? Hoef ik geen topic meer te openen over dat secreet die niet eens hallo tegen mij zei Moehahahaha!!!

(Waaaaaaaaaaaaah!!! Wil je graag zsm mijn echte naam ervan af halen????!!!!!!!!!!!!!!!! Je weet zelf denk ik wel welke pagina....)

*is in paniek!!!!!!!!!!!!!!!!*

Btw, Trikky; het was een bijzonder leuk en openhartig gesprek. Had iedereen maar zo'n mama

Hihi Courage

Ga weg Vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!! Welke blinde heeft dat tegen jou gezegd??

Zwieber (speciaal voor jou) Ik was helemaal happy van die Oreotoren

*snort ergens een decollete op voor de volgende meer* Moet niet moeilijk zijn met mijn jongens

Wordt dat de nieuwe dresscode?? En wordt er ook een een potloodtest oid dergelijks gehouden??

Zo, klaar met bijlezen en reageren

(Dushi, vergeet je AUB niet mijn naam te verwijderen. Ik ben nogal in paniek namelijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven