E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Delphi!!
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
quote:Maleficent schreef op 22 maart 2010 @ 18:28:

[...]

Bol is helemaal overbelast door de Viva-dames!Geloof het wel ja.. Mag em ni bestellen met acceptgiro maar moet met ideal. En laat ik nou net 2 euro te weinig hebben op mn rekening Probeer het vandeweek dus nog ff, ben er wel heul benieuwd naar!
Maar goed, ik ga weer naar het 3000 topic. Blijf bijlezen hier! En heb wel genoeg aan de 3000ers. Mocht iemand me zoeken, ik ben daar!

Tot de volgende meet!

Enne Etosha, juni?? Dan ben ik op honeymoon hoor!!
Ik ben dus ook overstag gegaan heb wel 4 van die grappige boekjes gekocht, gelijk leuke cadeautjes voor vriendinnetjes
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
quote:chocolover schreef op 22 maart 2010 @ 18:10:

Ha Moon!

Deed de groetjes van Moonlight 82 aan donkey en die zei: doe de groetjes aan ze terug Was even van mn apropos.

Fijn dat het beter gaat met je..

Enne dames, IBI heeft ookal een journal, ik wil ook!! Maar bol doet beetje moeilijk...

Ehm... ik snap niet?

Was Ibi er ook? (nog iemand gemist... snel een volgende afspraak hoor! )
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik weet nog wel wat 'leuks': paalsporten (zie hiernaast)

Zou dat ook in tuinbroek mogen?
quote:Moonlight82 schreef op 22 maart 2010 @ 19:03:

[...]

Ehm... ik snap niet?

Was Ibi er ook? (nog iemand gemist... snel een volgende afspraak hoor! )Yep IBI was er ook!
Onderschriften kan ik niet zien op mn mobiel maar twas gelukkig gewoon n misverstand van mijn kant, excuse me BAM! Ik was nogal gespannen en mja dan zie/hoor ik wel ns spoken

Geweldig, wreck this journal als heuse forumrage!

Ik heb nul geduld voor dat soort dingen, zou aan 1 stuk door alle opdrachten gaan afwerken, geen goed plan.

*schiet m neer schiet m neer!* (ben ONM aant kijken)
Lovestar, fijn dat het opgelost is. Geen idee of je het al gelezen hebt maar ik heb via de hieves je even een berichtje gestuurd.

En boekje is Wreck This Journal, er is een topic over op Overige -deze pijlerT dus- dus lees mee. Kort gezegd gaat het erover om een dagboek middels verschillende opdrachten helemaal naar de knoppen te helpen. Dit kun je o.a. bereiken door het innerlijke kind in je los te laten. Dan wel/ erop los te laten. Fröbelkontjes en of perfectionisten hebben hier wel lol in.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Tijgermeis dat mag je mag alles in een keer afwerken. Ik doe dat bewust niet (want die neiging heb ik ook) om het mijzelf wat moeilijker te maken.
Over welk boek hebben jullie t bij bol.com??
Wreck This Journal?
quote:qwertu schreef op 22 maart 2010 @ 00:50:

Hoe erg loop je voor lul als je in de sauna je jurkje aan houdt?

Valt best mee, toch?

Jij in een jurkje in de sauna kan best hoor.

Boogje daarentegen, in een jurkje in de sauna ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hey chocolover,

Dat zelfde probleem heb ik bij bol. Kan acceptgiro ook niet aanklikken Kan niet wachten op woensdag, dan is m'n salaris er en bestel ik em meteen en ook voor een vriendin
Perfectionisme is niet perfect...
Mijn 'Wreck this journal' is als verstuurd zie ik net in de mail Niet voor mij, maar voor mijn schoonzusje... is echt iets voor haar!
Oh, Etosha: jammer dat we nu nog niet weten waarom we het idee hadden dat we elkaar ergens eerder gezien hadden...
.
quote:_69_ schreef op 22 maart 2010 @ 20:29:

Wreck This Journal?Yep
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Zwieber schreef op 22 maart 2010 @ 17:52:

[...]

Whaha, ik lees hem zo: Minny JIJ zag er geweldig uit, helemaal niet verlept, in tegenstelling tot Zwieb die er naast stond.

Nou jaaaaaaaaaa Dat heb ik inderdaad niet zo gezegd.... Gek wijf, natuurlijk zie je er niet verlept oid eruit. Ondanks dat je blijkbaar niet zo lekker voelde, vond ik je heel stralend en vrolijk overkomen

Enne thanks Dush!!! Ik ga even dat topic opsnorren. Het klinkt wel superboeiend!
.
.
.
Had ik al gezegd dakkernixan vond? dat ik het heel gezellig vond?

Veul leukerder dan de vorige meet want toen was ik te gespannen om lol te hebben.

Wel jammer dat ik heel veel niet gesproken heb omdat ze me niet van van de 3000-bank lieten gaan ik stiekum te verlegen ben om op iemand af te stappen maar ik vond het leuk leuk leuk!

Volgende keer ben ik vast nog minder verlegen dus degenen die me niet van dichtbij willen zien willen spreken plakken maar een ban-bam sticker op want dan stap ik op iedereen af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven